Mynona Skrevet 16. april 2014 #2361 Skrevet 16. april 2014 Har noen sett noe til Galactica i det siste? Håper alle koser seg med påskeferie! påskrferie kanskje? Hva med aldri? Påskeferie? Har de glemt de ti bud - meld alltid fra hvor du går! 1
Mynona Skrevet 16. april 2014 #2362 Skrevet 16. april 2014 Det er bra, Vex. Hun er vel ute i galaxene og kjemper sine slag, så man kan ikke forvente at hun skal svippe innom her før hun kan. :)Og ja jeg har det veldig bra i min påskestart. Jeg har kjøpt inn påske-is for alle dagene. Gul is?
Gjest Inggolf Skrevet 16. april 2014 #2363 Skrevet 16. april 2014 Aldri dukker opp plutselig snart igjen tipper jeg, hun er nok bare opptatt med familien sin og gode venner.. Har en sterk følelse av at hun har mange i livet sitt som "krever" en nokså stor del av henne (ikke at det er så rart).. Påske-is ja, Hoppe ..Marsipetterpan-is? 2
Gjest Tekola Skrevet 16. april 2014 #2364 Skrevet 16. april 2014 De nye fjellvettreglene ble offentliggjort i dag: 1. Legg ikke ut på langtur uten ekstra batteri. 2. Meld konstant fra hvor du går. Og at du har det sinnsykt fett. 3. Ha respekt for filtre som får været til å se bedre ut. 4. Ha med skift slik at du ikke blir avbildet i de samme klærne hele tiden. Unngå luesveis. 5. Få erfarne folk til å ta bilde av deg. 6. Bruk mobilens GPS-funksjon for å tagge bilder slik at bekjente og annet raskt vet hvor du er. 7. Gå ikke alene. Tre selfies om dagen holder. 8. Det er ingen skam å snu kamera, men prøv likevel å bli med på hvert eneste bilde. 9. Ikke grav deg ned uten at noen tar bilde av det.
Mynona Skrevet 16. april 2014 #2366 Skrevet 16. april 2014 De nye fjellvettreglene ble offentliggjort i dag: 1. Legg ikke ut på langtur uten ekstra batteri. 2. Meld konstant fra hvor du går. Og at du har det sinnsykt fett. 3. Ha respekt for filtre som får været til å se bedre ut. 4. Ha med skift slik at du ikke blir avbildet i de samme klærne hele tiden. Unngå luesveis. 5. Få erfarne folk til å ta bilde av deg. 6. Bruk mobilens GPS-funksjon for å tagge bilder slik at bekjente og annet raskt vet hvor du er. 7. Gå ikke alene. Tre selfies om dagen holder. 8. Det er ingen skam å snu kamera, men prøv likevel å bli med på hvert eneste bilde. 9. Ikke grav deg ned uten at noen tar bilde av det.
Aldrisur Skrevet 16. april 2014 Forfatter #2367 Skrevet 16. april 2014 Gooood påske! Heeerlig den der altså! Det finnes så mange sånne halvgroteske påskeharesmileys! Har noen sett noe til Galactica i det siste? Håper alle koser seg med påskeferie! Nei, hun har jeg ikke sett. @ Håper du koser deg også Tekola! NKen min er positiv til at jeg søker jobb, hun tror sjefen også synes det er ok. Såååå braaaa! Det er bra, Vex. Hun er vel ute i galaxene og kjemper sine slag, så man kan ikke forvente at hun skal svippe innom her før hun kan. Og ja jeg har det veldig bra i min påskestart. Jeg har kjøpt inn påske-is for alle dagene. Her har vi fått en ny favoritt denne våren: Lollipopsorbet! påskrferie kanskje? Hva med aldri? Påskeferie? Har de glemt de ti bud - meld alltid fra hvor du går! Ha-ha, de ti bud ja! Aldri dukker opp plutselig snart igjen tipper jeg, hun er nok bare opptatt med familien sin og gode venner.. Har en sterk følelse av at hun har mange i livet sitt som "krever" en nokså stor del av henne (ikke at det er så rart).. Påske-is ja, Hoppe ..Marsipetterpan-is? Jeg er stadig inne å kikker på hva dere driver med, men jeg får søren ikke fred og ro til å leve mitt KG-liv lenger. Det er ALLTID noe eller noen som krever min oppmerksomhet! Makan! De nye fjellvettreglene ble offentliggjort i dag: 1. Legg ikke ut på langtur uten ekstra batteri. 2. Meld konstant fra hvor du går. Og at du har det sinnsykt fett. 3. Ha respekt for filtre som får været til å se bedre ut. 4. Ha med skift slik at du ikke blir avbildet i de samme klærne hele tiden. Unngå luesveis. 5. Få erfarne folk til å ta bilde av deg. 6. Bruk mobilens GPS-funksjon for å tagge bilder slik at bekjente og annet raskt vet hvor du er. 7. Gå ikke alene. Tre selfies om dagen holder. 8. Det er ingen skam å snu kamera, men prøv likevel å bli med på hvert eneste bilde. 9. Ikke grav deg ned uten at noen tar bilde av det. Det er hva jeg kaller up-to-date-regler Tekola! Jeg liker Donalds fjellskrekkregler :omg: 1
Aldrisur Skrevet 16. april 2014 Forfatter #2368 Skrevet 16. april 2014 Litt usikker på om denne bunnyen her ser ut som den skal til å feire påske eller om den er på vei til Playboy mansion. Oppi i kørja hoppet den uansett! Nommin den var veldig søt da.
Aldrisur Skrevet 16. april 2014 Forfatter #2369 Skrevet 16. april 2014 (endret) Vi hadde det så moro med "den lille mannen" i dag. Gjemte et fylt påskeegg ute i hagen, og mens han var nede i første etasje, ringte jeg på døra, spratt fort inn i stuen og ropte til ham om han kunne lukke opp. Han kom springende opp trappa, åpnet døra og kikket ut. Og jeg: "Så du den lille bustehalen til påskeharen som løp skikkelig fort avgårde"? Han bare: "Neeeeeei"? Vi ble enige om at det måtte være påskeharen, så han begynte å lete etter påskeegg. Og jammen fant han et digert et langt inne i blomsterbedet! Han ble helt overlykkelig, og det virket som om han var mer glad og forundret over at påskeharen hadde funnet ut at akkurat han skulle få et påskeegg enn han var for innholdet i egget. Jada, jeg vet at vi burde ha ventet til påskeaften, men jeg er så barnslig at jeg ikke klarte å vente så lenge. Det er moro med unger. Her om dagen hadde jeg gått til innkjøp av noen skikkelig fine sommerbukser til den lille blondinen på 4. Dere vet sånne tynne bomullsbukser med strikk nederst i bena som er "skal bli" så moderne denne sommeren. Jeg bare: "Prøv den da og se om den passer"? Hun tar på seg buksa, drar kritisk i det stoffet "som er til overs" på magen, og med en kjempemisfornøyd mine sier hun: " Ærlig talt bestemor, det ser jo ut som jeg har bleie på meg jo"! Ha-ha-ha, Jeg sa bare: "Ja da så, nei det der med bleier er du jo ferdig med for lenge siden, så du får bare ta den av deg da og legge den tilbake i posen igen. Og det gjorde hun. lol. Endret 16. april 2014 av Aldrisur 2
Gjest Inggolf Skrevet 16. april 2014 #2370 Skrevet 16. april 2014 Ha-ha, de ti bud ja! HAAHAAAA :SKRATTE: Det la jeg faktisk ikke merke til selv om jeg leste Mynona sitt innlegg rett etter hun skrev det Jg hadde også tenkt å nevne Donalds sine fjellskrekkregler, de er kjempemorsomme Men Vex var før meg der gitt! Så utrolig søtt gjort av deg Aldri, dette med påskeeggjaken!! Du må jo være en drøm å ha for disse små! Bare tenk på alle de gode minnene de kommer til å ha livet ut fra deg! Jeg vil påstå at du faktisk er godt over gjennomsnittet god, morsom, kreativ og alle andre fine ting! 2
Aldrisur Skrevet 16. april 2014 Forfatter #2371 Skrevet 16. april 2014 (endret) Ja jeg vet ikke jeg Noz, hvem som har det mest morsomt av oss, men jeg koser meg i hvert fall glugg i hjel sammen med dem. Jeg tror den viktigste egenskapen man kan ha når man er sammen med barn, er at man husker hvordan det var å være barn. Og jeg husker masse! Det tror jeg du gjør også. Endret 16. april 2014 av Aldrisur 1
Mynona Skrevet 16. april 2014 #2372 Skrevet 16. april 2014 Så koselig med harejakt!! Det er så morsomt at man kan overtale barna til å tro at de har sett haren, nissen osv. Tante pleide å sette nisselue på langkosten og ta forbi vinduet til barna før jul før tror hun hadde det like morsomt som de 3 barna tilsammen 2
Gjest Inggolf Skrevet 16. april 2014 #2373 Skrevet 16. april 2014 Ja jeg vet ikke jeg Noz, hvem som har det mest morsomt av oss, men jeg koser meg i hvert fall glugg i hjel sammen med dem. Jeg tror den viktigste egenskapen man kan ha når man er sammen med barn, er at man husker hvordan det var å være barn. Og jeg husker masse! Det tror jeg du gjør også. Det er ingen tvil hvem som er det nei Ja, og ikke minst at man klarer å være barnslig selv! Hva hadde du foresten lagt inni påskeegget til den lille herremannen? 1
Aldrisur Skrevet 16. april 2014 Forfatter #2374 Skrevet 16. april 2014 (endret) Så koselig med harejakt!! Det er så morsomt at man kan overtale barna til å tro at de har sett haren, nissen osv. Tante pleide å sette nisselue på langkosten og ta forbi vinduet til barna før jul før tror hun hadde det like morsomt som de 3 barna tilsammen Ha-ha, for en morsom tante! Ser henne for meg fly fort forbi med langkosten! lol. Det er ingen tvil hvem som er det nei Ja, og ikke minst at man klarer å være barnslig selv! Hva hadde du foresten lagt inni påskeegget til den lille herremannen? Det er ikke så mye han liker, men sånne gelefigurer, kjærlighet på pinne, fruktkrameller og ren sjokolade, det er alltid populært. Marsipan er ikke noe særlig, selv om det er det jeg forbinder med påskeegg. De pleier aldri å få godteri utenom lørdag, så vi pusset tennene skikkelig nøye i kveld, gurglet vann og spyttet ut på ekte sjørøvervis. Edit: Herreguuud jeg lager så mange skrivefeil i kveld! Endret 16. april 2014 av Aldrisur 1
Aldrisur Skrevet 16. april 2014 Forfatter #2376 Skrevet 16. april 2014 Ha-ha Vex! Veldig enkle regler å følge!
Severus Skrevet 16. april 2014 #2377 Skrevet 16. april 2014 Jeg har fått forkjølelse av lykk. Så det er bananviruuuuuuuuuuuuus
Aldrisur Skrevet 16. april 2014 Forfatter #2378 Skrevet 16. april 2014 Er det bananfluene som har vært på ferde?
Severus Skrevet 16. april 2014 #2380 Skrevet 16. april 2014 Han er kanskje litt tilgitt, siden han er søt. Å faktisk er ganske morsom å være full med.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå