Gå til innhold

Juballongen


Aldrisur

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, Aldrisur skrev:

Jeg så ikke denne i går. :sjokkbla: 

Ingen myggstikk på denne kroppen ivæffal! :nori:

Det høres bare så herlig ut Rumle! :ninuskapus:

Skulle mer enn gjerne vært en tur i den hagen ja.:ninja: 

Det kaller jeg sørvis altså, og får meg til å savne å bo "på landet". :hjerte:

Så fin kjole Loki! Den fargen er bare helt fantastisk. 

Så ut som du fikk fôr nok etter hvert. :fnise:

saffransbrod-lussebullar-lussekatter-saf

Lussekatter til deg Sev.! Husk å dele med de andre ballongfarerne. Og her er :kaffekopp:ti alle som vil ha.

@FruN - Det var helt nydelige bilder fra et av de fineste plassene i Norge. Kjempebra PR for stedet også. 

 

-------------------

:opplyser:Nå bøtter det ned her! :dusje: Kan ta kveldsdusjen ute i dag. 

Når vi er så "sære" at vi kjører bilen til merkeverksted og er flink med servicer og sånt, er det veldig fint bilmerket har det tilbudet :jepp::fnise: Kom frem til at det var ødelagt vannpumpe, så er spent på om vi får leiebil eller vår bil igjen imorra :P

Og ja, kjempereklame! Det er bare så synd at Wenches kjøkken er blitt så..stresset.. Dama rekker knapt å trekke pusten! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Loki Laufeyson skrev:

Ja, kunne bare ikke dy meg. Men nå er det shoppe stopp, fram til jeg skal til Brasil.

Du blir skikkelig Brasilfin med den kjolen da! :Nikke: Trenger ikke ha med deg mer enn den vettu. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès
2 minutter siden, Aldrisur skrev:

Du blir skikkelig Brasilfin med den kjolen da! :Nikke: Trenger ikke ha med deg mer enn den vettu. :fnise:

Må jo ha bikini :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Severus skrev:

Jeg har enda ikke delt ut de Rødt brosjyrene jeg skulle, de er til og med hjemmelaget. En kar i laget har printa de ut på jobb, å vi har bretta. Ikke noe fancy trykkede ting fra de andre partiene.

Mnjanei, det er vel ikke det mest sponsa partiet.;) 

1 minutt siden, FruN skrev:

Når vi er så "sære" at vi kjører bilen til merkeverksted og er flink med servicer og sånt, er det veldig fint bilmerket har det tilbudet :jepp::fnise: Kom frem til at det var ødelagt vannpumpe, så er spent på om vi får leiebil eller vår bil igjen imorra :P

Og ja, kjempereklame! Det er bare så synd at Wenches kjøkken er blitt så..stresset.. Dama rekker knapt å trekke pusten! 

Ja. nettopp. Jeg synes også hun virket stressa i dag. Hesblesende matgjennomgang, men hun har antakeligvis fått udelt for liten skjermtid. 

Vi klager til TV2! :balltre:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Loki Laufeyson skrev:

Må jo ha bikini :P

Okei da. :hoho:

Når reiser du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Aldrisur skrev:

Mnjanei, det er vel ikke det mest sponsa partiet.;) 

Ja. nettopp. Jeg synes også hun virket stressa i dag. Hesblesende matgjennomgang, men hun har antakeligvis fått udelt for liten skjermtid. 

Vi klager til TV2! :balltre:

Vi fikk ikke noe av LO, vi lever på penger folk vippser inn til oss. Det er valgkampspengene våre liksom, det som grassrota gir. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Severus skrev:

Vi fikk ikke noe av LO, vi lever på penger folk vippser inn til oss. Det er valgkampspengene våre liksom, det som grassrota gir. 

Ja, var vel det jeg trodde. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Loki Laufeyson skrev:

Slutten av juli :)

Da har du enda litt tid til å gå og glede deg. (Og til å shoppe litt mer) :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Aldrisur skrev:

Mnjanei, det er vel ikke det mest sponsa partiet.;) 

Ja. nettopp. Jeg synes også hun virket stressa i dag. Hesblesende matgjennomgang, men hun har antakeligvis fått udelt for liten skjermtid. 

Vi klager til TV2! :balltre:

Spørs hvor langt man kommer med det... :dry: Men tenkte jeg skulle skrive noe faktisk. Har lagt merke til det på vanlig sending og - de gangene jeg har sett på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å noen har ødelagt pixel kunsten som ungdommen har jobba med. 

tumblr_ort32yuztC1sks8qho1_1280.jpg

Vel når Gud gir deg et hakekors, så åpner han et vindu. Det får være sånn til vi får fixa det igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, FruN skrev:

Spørs hvor langt man kommer med det... :dry: Men tenkte jeg skulle skrive noe faktisk. Har lagt merke til det på vanlig sending og - de gangene jeg har sett på. 

Det har jeg ikke lagt merke til, men skal følge med nå. 

1 minutt siden, Severus skrev:

Å noen har ødelagt pixel kunsten som ungdommen har jobba med. 

tumblr_ort32yuztC1sks8qho1_1280.jpg

Vel når Gud gir deg et hakekors, så åpner han et vindu. Det får være sånn til vi får fixa det igjen.

:nocomment:,

 

men værsågo' for Lussekattene. :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan selvfølgelig være akkurat de gangene jeg har sett, men mener ho hadde bedre tid tidligere. Ellers virket det bare slik :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør ikke meg, jeg har ikke sett på god morgen norge siden jeg bodde i fosterhjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør heller meg om jeg har spist jordbær i dag?

 

Ja det har jeg - en hel kurv med norske jordbær fra Lier. :hoho:Helt alene. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Frokost-tv er vel gått litt ut på dato i sin nåværende form, eller? :klo:  Kjedelig syns jeg, så jeg slår fort av. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke spist jordbær idag, jeg har heller ikke spist frukt idag. Skal prøve meg på et kosthold blotta for vitamin c, så får jeg skjørbuk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev:

Frokost-tv er vel gått litt ut på dato i sin nåværende form, eller? :klo:  Kjedelig syns jeg, så jeg slår fort av. 

Enig!

Fryktelig kjedelig og alt for mye handler om programlederne. :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...