Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hallo alle sammen og takk for kake Hoppetuss!

Jeg er på vei til hyttetur i Finnskogen, så den kaka blir god å ha i kveldinga. Håper på å få fisket litt, men skal ellers bare nyte fred og frisk luft. (Og Hoppe - ikke Fred som i mann men som i *fred & ro*.) :fnise: Hun har det nemlig med å vri litt på ord i blant denne Hoppejenta. :Knegg:

Kos dere i helgen og @Rumlejeg dånte av det søte ekornet som koste seg i senga. :yvonne:Så søt. 

Jeg skriver aldri fra mobilen, men har tatt med mækken min, så om nettet funker er jeg her sammen med dere i kveld. :klem:

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fint å høre fra deg. :) *jeg vrir da omtrent aldri på noen ting vel :fnise: * 
Finnskogen sier du? Er det ikke oppi der Jerry holder til da?
Kanskje dere blir nære naboer uten at dere vet det nå. 

• Liker 1
Skrevet (endret)

.

Endret av Lille Lerke
  • Liker 3
Skrevet

Jeg er en ramponge

• Liker 2
Skrevet (endret)

Siden vi har flere Oshlo folk her i boka, en interessant bildeserie fra slutten av 1800-tallet med folk i Oslo. OMG det kommer som bildeserie her inne, så kult. Man kan bla fram og tilbake som man selv vil.

Endret av Severus
  • Liker 2
Skrevet

Så morsomme bildet, Sev! :jepp: Det er mye man kan si om tidligere klesstiler, men de fleste visste ihvertfall hvordan det kunne tilpasses kroppen!

I dag har jeg kjøpt den nyeste Oreo-sjokoladen. Har siklet etter den i tre dager, og i dag skulle jeg til fysio'n, og dermed ned til bygda, så da skulle den kjøpes! Så var de tomme! Heldigvis fant jeg dem på neste butikk :nigo: 

Det ser ut som bilen vår enten lekker eller drikker kjølevæske.. :dry: Fylte den opp før jeg dro, og to mil etterpå var halvparten borte. Nå er jeg småredd for å kjøre bilen :sjenert: Og det passer veldig dårlig her jeg bor.. 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Har du levert lotto Fruen? :)  Reparasjoner må til. :opplyser: 

Fine bilder Sev. Jeg tenker at om det er slik at vi lever mange liv, så er det der oss i forrige liv. Alle sammen. :jepp: 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Regnbue pannekaker, de var jo litt stilige da :P

Relatert bilde

Skrevet
1 time siden, Hoppetaujenta skrev:

Har du levert lotto Fruen? :)  Reparasjoner må til. :opplyser: 

Fine bilder Sev. Jeg tenker at om det er slik at vi lever menge liv, så er det der oss i forrige liv. Alle sammen. :jepp: 

Ikke noe Lotto levert her! Kanskje jeg skal gjøre det? Hmmm :lur: 

Joda, reperasjoner må til! Men det var da voldsomt så tørst den skulle være :overrasket: 

• Liker 2
Skrevet
9 minutter siden, Loki Laufeyson skrev:

Regnbue pannekaker, de var jo litt stilige da :P

Relatert bilde

Stilig! :sikle: 

Skrevet

Under en mnd igjen nåIMG_2613.thumb.JPG.8dd977ffde2d91916615dc4967b513bb.JPG

på mandag må jeg kjøpe nødlader til telefon, så jeg ikke går tom for strøm.

• Liker 2
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Får ikke Frøken Kanin være med??

Skrevet (endret)

Har en sånn som Frk Kanin er basert på.11069_080716020417_1.jpg

min er rosa, ellers er de like.

Endret av Severus
Skrevet

Jeg fikk så lyst på potetmos, så her kokes det og skal senkveldspises med småpølsebiter og grønnsaker. :spise:  Sola har jo ganske nettopp gått ned, så da er det ikke for sent med kveldsmat...sammen med opptak av åndenes makt-program på svensk. Er ikke det spor skremmende og ligner seg selv i grunnen alle programmene. Begynner å bli mettet på dem her. 

Skrevet

Hei alle dere fine. 

Kondolerer så mye med katten din, @mia83, så fryktelig trist. :grine: Miste dyr er det vondeste som finnes. :( *knuseklemme*  :klem: 

• Liker 3
Skrevet (endret)

Tusen takk for klemmer og omtanke Salka :klemmer:

Går litt bedre nå men det føles fortsatt tomt selv om vi har en katt til:sukk:

Hoppe hva i all verden er det for slags bilder du finner tak i da? :ler:

Endret av mia83
  • Liker 2
Skrevet

Protestbilder! :skratte:

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

///
67692037.jpg?imageId=67692037&width=1024

Nommen her har vi dere hele gjengen jo! :laugh:

• Liker 1
Skrevet
På 16.6.2017 den 12.41, Aldrisur skrev:

Hallo alle sammen og takk for kake Hoppetuss!

Jeg er på vei til hyttetur i Finnskogen, så den kaka blir god å ha i kveldinga. Håper på å få fisket litt, men skal ellers bare nyte fred og frisk luft. (Og Hoppe - ikke Fred som i mann men som i *fred & ro*.) :fnise: Hun har det nemlig med å vri litt på ord i blant denne Hoppejenta. :Knegg:

Kos dere i helgen og @Rumlejeg dånte av det søte ekornet som koste seg i senga. :yvonne:Så søt. 

Jeg skriver aldri fra mobilen, men har tatt med mækken min, så om nettet funker er jeg her sammen med dere i kveld. :klem:

Haaper du faar en fin hyttetur, kos deg! :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...