Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet
19 timer siden, Severus skrev:

Jeg ønsker meg Løveungen fra Karsten og Petra :flau:

kosedyr-loveungen-karsten-og-petra.jpg

18 timer siden, Lyskula skrev:

Jeg har det bare bra :) 

Så fint å høre. Du lusker fortsat rundt i natten og legger igjen hilsener til oss du. :klemmer: 

5 timer siden, Rumle skrev:

:blomst:

Heisann Rumle! :hoppendeglad:Jeg har vært bortreist i dag, endelig hjemme igjen og sulten som en ulv. :spise:

2 timer siden, Severus skrev:

I den chatten hvor de slemme har angrepet oss, har vi også fått oss en amerikaner som lærer seg norsk. Å som elsker å tegne og male. Trådens venstrevridde spurte om hen kunne tegne eller male Audun 

19106024_10154624910816570_6948909220947

Du verden! Det lignet jo også. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har jeg en egen Løveunge

tumblr_orjswfFPHp1sks8qho1_540.jpg

Nå skremmer jeg alle ut av dagboka, å jeg har noen å dra til Utøya med. I tilfelle Hufsa kommer å alt det der.

• Liker 2
Skrevet

Vi kjøpte lilla potetgull, hva er det liksom? Lilla potet dette er borgerskapelig praksis

Skrevet
34 minutter siden, Severus skrev:

Vi kjøpte lilla potetgull, hva er det liksom? Lilla potet dette er borgerskapelig praksis

Hurra for løven! :nordvesta:

Laget av blå poteter kanskje? :)

Skrevet
3 minutter siden, Aldrisur skrev:

Hurra for løven! :nordvesta:

Laget av blå poteter kanskje? :)

Ja, blå poteter tenk så rart. Løveungen kjøpte jeg for penger jeg fant på badet, og pantepenger.

Skrevet
Akkurat nå, Severus skrev:

Ja, blå poteter tenk så rart. Løveungen kjøpte jeg for penger jeg fant på badet, og pantepenger.

Fant du penger på badet? 

Skrevet
2 minutter siden, Aldrisur skrev:

Fant du penger på badet? 

Ja, under skapet

Skrevet
Akkurat nå, Severus skrev:

Ja, under skapet

:yvonne: Så herlig da!

Skrevet

Om man løfter på sofaputene kan man også finne penger

Skrevet
3 minutter siden, Severus skrev:

Om man løfter på sofaputene kan man også finne penger

Skeptisk. :lur:

Skrevet

Så dere den brannen i London, helt tragisk. De skulle hatt den overivrige brannalarmen vi har blokka her.

Skrevet
1 minutt siden, Severus skrev:

Så dere den brannen i London, helt tragisk. De skulle hatt den overivrige brannalarmen vi har blokka her.

Ja det er fryktelig tragisk. Ser ut som det er noe muffens med byggematerialene de har brukt ved renovering av bygningen. Helt forferdelig å se på.

Var visst ikke skikkelig varslingsanlegg der heller. 

Skrevet

Bygget jeg bor i er heldigvis såppass nytt at det er bygget i celler, så ei leilighet kan brenne ned uten å skade hele huset.

Skrevet

Huff, den brannen i London. Helt jævlig. Så fort den brannen spredte seg, og så mange som sannsynligvis har mistet livet. Mødre som har kastet barna sine ut fra 10. etasje for å redde dem, for så å blir slukt av flammene selv. De skildringene jeg har lest, og sett på engelske nyheter er grusomme. Den brannen går mer inn på meg enn terroren som har vært i det siste faktisk. Vet ikke om det er fordi jeg er så redd for brann selv, eller hva det er. Det føles liksom enda mer meningsløst at noen skal dø på den måten. Det var visst sosialboliger eller noe sånt (gouvernment housing project), og nyrehabilitert i fjor. 

Jeg har sjekket fluktmulighetene her en ekstra gang i dag hvertfall. 

Skrevet

Jeg har bestemt meg for å dø, om mitt hus brenner

Skrevet

Jeg har aldri sett et bygning bli så raskt overtent, så her er det noe som ikke stemmer.

Stakkars mennesker, orker ikke tenke tanken en gang om hvor j.......g det må være å oppleve noe sånt. 

Skrevet

Farmor sitt hus brant opp innvendig på 80-tallet, det er ikke i nærheten av hva som skjedde i London. Heldigvis var det ingen som omkom hos mor, kun mørkeloftet ble spart.

Skrevet (endret)

.

Endret av Lille Lerke
  • Liker 1
Skrevet

Fy faen det er masse amerikanere på Twitter som sier muslimene starta brannen i London

Skrevet

Det første hjemmet til venninna mi brant opp da ho var liten. Og ingen visste at ho og mora (heldigvis) ikke var hjemme da det skjedde, så det ble stor bekymring før det kom på det rene. Så for to år siden brant det i et lagerkompleks, hvor ho hadde et lager med ei annen venninne. Nesten alt av det som ikke gikk tapt av hennes barndomsminner/verdier i den første brannen, forsvant i den andre. Heldigvis gikk ingen liv i noen av de, men om det hadde vært folk på lageret når det begynte, ville det vært det. Fy for en labyrint! 

Håper alle de som er på sykehus etter brannen i London klarer seg... 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...