Gjest Catalina Culès Skrevet 12. juni 2017 #23381 Skrevet 12. juni 2017 God morgen alle i hop En liten låt på morgenkvisten
Aldrisur Skrevet 12. juni 2017 Forfatter #23382 Skrevet 12. juni 2017 12 timer siden, Lille Lerke skrev: @Aldrisur er på vandring og stiller store spørsmål i tråder. Stalker du meg @Lille Lerke? 11 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Jeg orker ikke for store spørsmålstråder. Jeg forstår ikke helt hva en spørsmålstråd er, men det høres vondt ut. 10 timer siden, Rumle skrev: Synes jeg hørte Rumles nydelige trekkbasuntoner i natt ja! 8 timer siden, Severus skrev: Vi sto på stand jeg og la oss kalle henne Mari. Mari går bort til en fyr med et flyveblad å sier værsågod, så begynner han fyren å ramse opp masse greier hvorfor han ikke vil stemme på Rødt. Før han avslutter med å peke på meg å si til Mari at vi var innleid av Rødt kun for å se fine ut. Neste gang noen peker på deg og sier skitt, skal du, med din beste danske aksent si: Hold din kæft og gå og hent min øøøøl! 4 timer siden, Loki Laufeyson skrev: God morgen alle i hop En liten låt på morgenkvisten God formiddag Loki og takk for fin mandagsmusikk. ---------------------------------------------------- En fin-fin mandag ønskes dere alle sammen! 17 + og lettskyet vær her i dag. 1
Aldrisur Skrevet 12. juni 2017 Forfatter #23383 Skrevet 12. juni 2017 15 timer siden, Loki Laufeyson skrev: Har vært en tur i kongens by, jeg. Veldig fint der Var det derfor jeg savnet deg denne helgen. Jeg er også veldig glad i København - tror jeg har levd der i et tidligere liv.
Lille Lerke Skrevet 12. juni 2017 #23384 Skrevet 12. juni 2017 (endret) Nei @Aldrsur jeg stalker aldri @Aldrisur Jeg ventet halshugging.... fordi jeg og kan mattematikk. 14 år minus 9 måneder Nå ser jeg at Gunhild Stordalen er på skjermen. Hun ser godt ut. Endret 12. juni 2017 av Lille Lerke 2
Aldrisur Skrevet 12. juni 2017 Forfatter #23385 Skrevet 12. juni 2017 Akkurat nå, Lille Lerke skrev: Nei @Aldrsur jeg stalker aldri @Aldrisur Jeg ventet halshugging.... fordi jeg og kan mattematikk. 14 år minus 9 måneder I see! Var det det du mente? Ler og ler! Ja, at det går an! Det er vel bare "tant og tull" det der, tror du ikke?
Gjest Catalina Culès Skrevet 12. juni 2017 #23386 Skrevet 12. juni 2017 6 minutter siden, Aldrisur skrev: Var det derfor jeg savnet deg denne helgen. Jeg er også veldig glad i København - tror jeg har levd der i et tidligere liv. Ja, det er så mye fint der, og et hav av museer, som jeg skulle vært i ...men det ble mest shopping denne gangen,
Aldrisur Skrevet 12. juni 2017 Forfatter #23387 Skrevet 12. juni 2017 Akkurat nå, Loki Laufeyson skrev: Ja, det er så mye fint der, og et hav av museer, som jeg skulle vært i ...men det ble mest shopping denne gangen, Neste gang.... Én helg er altfor for kort tid til å se en brøkdel av hva denne fine byen har å by på. Shopping er ikke å forakte da! Fant du noe fint som du ikke hadde funnet her hjemme da?
Lille Lerke Skrevet 12. juni 2017 #23388 Skrevet 12. juni 2017 9 minutter siden, Aldrisur skrev: I see! Var det det du mente? Ler og ler! Ja, at det går an! Det er vel bare "tant og tull" det der, tror du ikke? Ha en fin dag. Pliktene kaller. 1
Aldrisur Skrevet 12. juni 2017 Forfatter #23389 Skrevet 12. juni 2017 1 minutt siden, Lille Lerke skrev: Ha en fin dag. Pliktene kaller. Samme her, vi snakkes senere.
Gjest Catalina Culès Skrevet 12. juni 2017 #23390 Skrevet 12. juni 2017 5 minutter siden, Aldrisur skrev: Neste gang.... Én helg er altfor for kort tid til å se en brøkdel av hva denne fine byen har å by på. Shopping er ikke å forakte da! Fant du noe fint som du ikke hadde funnet her hjemme da? Ja, nye sko, ei veske og diverse klær
Aldrisur Skrevet 12. juni 2017 Forfatter #23391 Skrevet 12. juni 2017 1 minutt siden, Loki Laufeyson skrev: Ja, nye sko, ei veske og diverse klær Heldige Loki (om du ikke tømte kontoen helt da!) Nå stikker jeg ut en tur - snakkes!
Jerry Lee Skrevet 12. juni 2017 #23393 Skrevet 12. juni 2017 Jeg har visst skremt bort de faste. Beklager! Bort med meg. Kos dere videre.
FruN Skrevet 12. juni 2017 #23394 Skrevet 12. juni 2017 Har du skremt bort noen, Jerry? Ikke meg ihvertfall Jeg er bare litt sliten om dagen, så det er ikke alltid jeg føler jeg har stort å bidra med
Severus Skrevet 12. juni 2017 #23395 Skrevet 12. juni 2017 Er ikke så god på dansk, men Liv Signe Naversete er min indre stemme
Aldrisur Skrevet 12. juni 2017 Forfatter #23396 Skrevet 12. juni 2017 2 timer siden, Jerry Lee skrev: Jeg har visst skremt bort de faste. Beklager! Bort med meg. Kos dere videre. Tror ikke det gitt. Skal vel litt mer enn en musikkhungrig Jerry til for å skremme raringer. 1 time siden, Severus skrev: Er ikke så god på dansk, men Liv Signe Naversete er min indre stemme Du kan ta den setningen på Navarsetisk også - funker som bare det! --------------------------------------- @FruN - sitatet falt ut, men jeg ville bare si at jeg synes det er så koselig at du stikker nesa inn i ballongen selv om du selv føler at du ikke har så mye å fortelle. I formiddag satt jeg meg på nærmeste buss og kjørte ca. en mil, tror jeg. Så gikk jeg hjem igjen. Også en måte å få litt forandring på turveiene. Jeg er FOR et forbud mot niqab og burka i det offentlige rom generelt. Så er det sagt.
Lille Lerke Skrevet 12. juni 2017 #23397 Skrevet 12. juni 2017 3 timer siden, FruN skrev: Har du skremt bort noen, Jerry? Ikke meg ihvertfall Jeg er bare litt sliten om dagen, så det er ikke alltid jeg føler jeg har stort å bidra med Ditt viktigste bidrag for tiden er vel å gi liv til et nytt lite menneske? @Aldrisur det var en ny måte å gå på tur på. og nå er tråden stengt, med den orginale begrunnelsen at barn er nevnt ved navn, og at mod. Er usikker på trådens troverdighet. Da er vi tre, om den saken. 6 timer siden, Loki Laufeyson skrev: Ja, nye sko, ei veske og diverse klær Så fint. 1
FruN Skrevet 12. juni 2017 #23398 Skrevet 12. juni 2017 Takk, Aldri og Lerke Og joda, det er jo dit energien går, Lerke, sammen med å passe på det lille mennesket jeg har satt til verden 1
Severus Skrevet 12. juni 2017 #23399 Skrevet 12. juni 2017 55 minutter siden, Aldrisur skrev: Tror ikke det gitt. Skal vel litt mer enn en musikkhungrig Jerry til for å skremme raringer. Du kan ta den setningen på Navarsetisk også - funker som bare det! --------------------------------------- @FruN - sitatet falt ut, men jeg ville bare si at jeg synes det er så koselig at du stikker nesa inn i ballongen selv om du selv føler at du ikke har så mye å fortelle. I formiddag satt jeg meg på nærmeste buss og kjørte ca. en mil, tror jeg. Så gikk jeg hjem igjen. Også en måte å få litt forandring på turveiene. Jeg er FOR et forbud mot niqab og burka i det offentlige rom generelt. Så er det sagt. På skikkelig sognemål
Aldrisur Skrevet 12. juni 2017 Forfatter #23400 Skrevet 12. juni 2017 1 time siden, Lille Lerke skrev: Ditt viktigste bidrag for tiden er vel å gi liv til et nytt lite menneske? @Aldrisur det var en ny måte å gå på tur på. og nå er tråden stengt, med den orginale begrunnelsen at barn er nevnt ved navn, og at mod. Er usikker på trådens troverdighet. Da er vi tre, om den saken. Så fint. Tråden stengt ja, det er greit tenker jeg. 1 time siden, FruN skrev: Takk, Aldri og Lerke Og joda, det er jo dit energien går, Lerke, sammen med å passe på det lille mennesket jeg har satt til verden Ja, hun krever vel sitt. 45 minutter siden, Severus skrev: På skikkelig sognemål Det funker! _____________________________________________________________ På tide med litt kake igjen!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå