Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg begynner å innse at jeg vil ut i 50% arbeid mer og mer. Blir bedre og bedre kjent med div folk på jobb osv. Men likevel vet jeg ikke.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva jobber du med egentlig? Hvis du vil si det da.

Infrastruktur. :opplyser:

Nei, altså, jeg er utdannet ingeniør, men jeg jobber like mye med økonomiske ting. Nøyaktig hva jeg gjør hver dag vet ikke jeg engang - det er noe nytt jeg ikke kan en gang i uka. :bond:

• Liker 1
Gjest Inggolf
Skrevet

Infrastruktur. :opplyser:

Nei, altså, jeg er utdannet ingeniør, men jeg jobber like mye med økonomiske ting. Nøyaktig hva jeg gjør hver dag vet ikke jeg engang - det er noe nytt jeg ikke kan en gang i uka. :bond:

Så spennende jobb da Anje.. Man blir jo ikke lei av jobben sin da ihvertfall :Hehe:

Vedder på at du tar alle utfordringer på strak arm! :5:

Skrevet

Jeg har til og med lært meg stengerutiner.

• Liker 2
Skrevet

Jeg begynner å innse at jeg vil ut i 50% arbeid mer og mer. Blir bedre og bedre kjent med div folk på jobb osv. Men likevel vet jeg ikke.

Det høres ut som en fin ting å innse. Men hva er det du ikke vet?

Så spennende jobb da Anje.. Man blir jo ikke lei av jobben sin da ihvertfall :Hehe:

Vedder på at du tar alle utfordringer på strak arm! :5:

Jeg tar alle utfordringer med stoisk ro og verdighet. :jolie:

I min egen fantasiverden. :fnise: I virkeligheten så klager jeg noe innmari og er til tider kjent for å mumle for meg selv som en riktig sprø kvinne. :ler:

Men jeg liker jobben min, sånn når jeg ikke klager over den (og kanskje så liker jeg å klage litt over den også :sjenert: ).

• Liker 1
Skrevet

Om jeg kommer til å klare det i det lange løp

• Liker 1
Skrevet

Vet du, Vex, det lurte jeg på da jeg startet i min jobb også, så jeg sa til meg selv "jeg skal holde ut et år". Det er snart 5 år siden. Jeg har fortsatt sånne dager der jeg bare biter meg fast og holder ut, men det er ikke ofte, altså.

Nå vet jeg at vi er nokså ulike, men så lenge en bare prøver sitt aller, aller beste så tror jeg det er bedre å hoppe i det med begge beina enn å krype i det. Men du bør jo helst jobbe et sted du ser for deg at du kan trives.

• Liker 1
Skrevet

Der jeg jobber er jo en helt grei plass. Håper på stilling der

• Liker 2
Skrevet

Jaaaa, det gjør jeg! Skal bade sammen med henne, og så skal vi en tur på lekeplassen!

Hun har nemlig fått seg uteklær (inkludert noe artige "sko" som ikke er sko, de bare later som at de er det :hoho: ) Hun er minst like nyskjerrig som meg, så det er kjempemorsomt å se henne forske på ting ute! (Har bare sett bilder inntil videre da).

Hva med du da Aldri, har du planer med dine små venner i påsken?

Nommin - uteklær! :rodmer:

Jeg har masse planer sammen med de små vennene mine Noz. De er her stadig på overnatting og vi koser oss skikkelig. I morgen kommer Blondinen igjen og på onsdag den lille mannen. :babyjente::babygutt: Vi lager mat sammen, tegner, maler, leker sammen, går på oppdagelsesferder, kjører sparkesykkel, besøer utallige lekeplasser, leser og ser på barnefilmer sammen.

Det er rått koselig altså. :rulle:

Syns du skal prøve å få det til jeg Vex. :5:

Jeg tar alle utfordringer med stoisk ro og verdighet. :jolie:

I min egen fantasiverden. :fnise: I virkeligheten så klager jeg noe innmari og er til tider kjent for å mumle for meg selv som en riktig sprø kvinne. :ler:

Men jeg liker jobben min, sånn når jeg ikke klager over den (og kanskje så liker jeg å klage litt over den også :sjenert: ).

Jeg synes det lyser av deg jeg Anje. :hoppe: Merker godt at du trives i jobben og trives med tilværelsen sånn generelt. :klemmer: Bra dame du!

---------

Jeg har sett på Rio 1, og gleder meg nå til nr. 2. Fantastisk lyd, farger, personligheter i de fuglene og ja, en helt fantastisk grafikk. :strix: Er alltid litt seint ute med å få med meg sånne populære filmer. :sjenert:

Skrevet

Jeg løp rundt fruktdisken idag, i mørket ha ha ha. Å så fikk jeg stenge porten å kjøre inn frukten og blomstene.

• Liker 1
Skrevet

Der jeg jobber er jo en helt grei plass. Håper på stilling der

Go for it! :tommel:

Jeg hopper litt for deg, jeg. :hoppe:

Nommin - uteklær! :rodmer:

Jeg har masse planer sammen med de små vennene mine Noz. De er her stadig på overnatting og vi koser oss skikkelig. I morgen kommer Blondinen igjen og på onsdag den lille mannen. :babyjente::babygutt: Vi lager mat sammen, tegner, maler, leker sammen, går på oppdagelsesferder, kjører sparkesykkel, besøer utallige lekeplasser, leser og ser på barnefilmer sammen.

Det er rått koselig altså. :rulle:

Syns du skal prøve å få det til jeg Vex. :5:

Jeg synes det lyser av deg jeg Anje. :hoppe: Merker godt at du trives i jobben og trives med tilværelsen sånn generelt. :klemmer: Bra dame du!

---------

Jeg har sett på Rio 1, og gleder meg nå til nr. 2. Fantastisk lyd, farger, personligheter i de fuglene og ja, en helt fantastisk grafikk. :strix: Er alltid litt seint ute med å få med meg sånne populære filmer. :sjenert:

Næmmen Aldri. Nå ble jeg faktisk litt rørt. :sjenert: Slik en trivelig ting å høre (lese). :biggrin:

• Liker 1
Skrevet

Men det er sant Anje og jeg har hatt lyst til å si det til deg en god stund.

Jeg er glad for at du valgte oss som venner her inne. :blomst:

• Liker 1
Skrevet

Men om hun nye blir lært opp i melkekjøla, å han som bruker å ha frukten om ettermiddagen også slutter. Får jeg da mer ansvar for frukt?

Skrevet

Jeg har sett Game of Thrones i dag :lur:

• Liker 1
Skrevet

Men om hun nye blir lært opp i melkekjøla, å han som bruker å ha frukten om ettermiddagen også slutter. Får jeg da mer ansvar for frukt?

Tja, hvis hun nye må ta seg av melkekjøla og ingen er der til å ta seg av frukten, kan det jo være at du får det ansvaret for frukten. I hvert fall hvis det er det du trives med og ønsker å ha ansvar for. :Nikke: Hvis det er sånn kan du jo si i fra at du ønsker det?

• Liker 1
Skrevet

Jeg har sett Game of Thrones i dag :lur:

Likte du det du så? :laugh:

Skrevet

Likte du det du så? :laugh:

Jeg likte spesielt en "detalj" fra slutten :lur: Noe jeg er veldig så sikker på at jeg ikke er den eneste som gjorde :lur:

• Liker 2
Skrevet

Jeg likte spesielt en "detalj" fra slutten :lur: Noe jeg er veldig så sikker på at jeg ikke er den eneste som gjorde :lur:

Hmm.. :lur:

Skrevet

Men det er sant Anje og jeg har hatt lyst til å si det til deg en god stund.

Jeg er glad for at du valgte oss som venner her inne. :blomst:

Jeg takker og bukker, jeg. :takke:

Og dere er så trivelige alle sammen at jeg er sørenmeg glad jeg valgte dere som venner. :klemmer: Eller var det dere som valgte meg? :klo:

Om du vil ha ansvar for frukt så hiv deg over ansvaret. Førstemann til mølla. :biggrin:

Men FruN, da! :rodme: Nå fikk jeg noen ikke helt stuerene ideer. :lur:

Skrevet

Jeg ta ettermiddagsansvar for frukt, å jeg svinne masse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...