Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, Lille Lerke skrev:

Si meg, @Aldrisur hvordan halshugger noen en tråd :sjokkert: 

:fnise:

Ja du din luring. 

:opplyser: En tråd blir halshugd når den tas til moderering, blir lagt ut igjen og det viser seg at  saklige innlegg har blitt slettet i lag med de usaklige. 

Har du aldri sett en halshugd tråd? :ler:

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Aldrisur skrev:

:fnise:

Ja du din luring. 

:opplyser: En tråd blir halshugd når den tas til moderering, blir lagt ut igjen og det viser seg at  saklige innlegg har blitt slettet i lag med de usaklige. 

Har du aldri sett en halshugd tråd? :ler:

Vel, da har jeg blitt halshøgd, mer enn en gang. :angry: 

• Liker 2
Skrevet

Vel, da har jeg blitt halshøgd, mer enn en gang. :angry: 

Me too. :klem:

Skrevet (endret)

:klemmer:  

Burde faktisk holde å halshugge en gang, men kg er jo litt spesielt. :fnise: 

Ser ut til at du har blitt bønnhørt, nå. 

Endret av Lille Lerke
  • Liker 1
Skrevet

:klemmer:  

Burde faktisk holde å halshugge en gang, men kg er jo litt spesielt. :fnise: 

Det stupide i sånne tråder (som vi snakker om nå), er jo at det kommer inn brukere som kun er ute etter å ødelegge debatten, diskusjonen eller tråden. Hadde de blitt ignorert av de mer saklige debattantene, hadde det ikke blitt så mye moderering på Rampelys, spesielt.

Jeg forstår også at det er vanskelig å ikke gi tilsvar til de såkalte metakritikerne. De er flinke til å provosere. Det skal de ha. :dry: 

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, Aldrisur skrev:

Det stupide i sånne tråder (som vi snakker om nå), er jo at det kommer inn brukere som kun er ute etter å ødelegge debatten, diskusjonen eller tråden. Hadde de blitt ignorert av de mer saklige debattantene, hadde det ikke blitt så mye moderering på Rampelys, spesielt.

Jeg forstår også at det er vanskelig å ikke gi tilsvar til de såkalte metakritikerne. De er flinke til å provosere. Det skal de ha. :dry: 

Jeg bar leser en skjelden gan i de trådene. De vokser verre enn ugress i Balubahagen. 

Mye sant i at om folk hadde ignorert fremfor å svare så hadde mye vært annerledes her inne. Men slik er det også ute i verden, folk må ha siste ordet. 

I dag har jeg merkelig nok ikke sett en eneste en herrestørrelsestråd her inne :daane: 

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, Lille Lerke skrev:

Jeg bar leser en skjelden gan i de trådene. De vokser verre enn ugress i Balubahagen. 

Mye sant i at om folk hadde ignorert fremfor å svare så hadde mye vært annerledes her inne. Men slik er det også ute i verden, folk må ha siste ordet. 

I dag har jeg merkelig nok ikke sett en eneste en herrestørrelsestråd her inne :daane: 

Ja de gror som ugress, og jeg lar meg rive med! :ler:

:bigfoot: Nei ingen herrestørrelser i kveld, men jeg lurer noen ganger på hva slags mennesker det er som lager alle disse merkelige trådene. Kan hende er det bare én merkelig person som lager alle sammen? :forvirret:

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Aldrisur skrev:

Ja de gror som ugress, og jeg lar meg rive med! :ler:

:bigfoot: Nei ingen herrestørrelser i kveld, men jeg lurer noen ganger på hva slags mennesker det er som lager alle disse merkelige trådene. Kan hende er det bare én merkelig person som lager alle sammen? :forvirret:

Tror helst det er noen få, og nå har de kanskje fått sommerferie? :jepp: 

:natti: 

• Liker 2
Skrevet

Tror helst det er noen få, og nå har de kanskje fått sommerferie? :jepp: 

:natti: 

Ja, hvem vet. :)

God natta Lille Lerke og sov godt. :tellesauer:

• Liker 1
Skrevet

Godnatt fra meg også. Igjen. :fnise: 

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Godnatt fra meg også. Igjen. :fnise: 

Godnatt igjen? :ler: Ja godnatt til deg også. :sovne:

• Liker 1
Skrevet

Jeg som var så kjempetrøtt og på vei i seng, skulle bare spille noen roe-ned-nattasanger...så kom jeg i skade for å spille meg opp istedenfor og jeg har hoppet og sprettet i hele natt. Er ikke ferdig ennå. :nori:Godt at det er søndag. 

• Liker 1
Skrevet

Atte hæ hvafornoe? jeg lever tror jeg

• Liker 2
Skrevet

Der ser det ut til at lillefrøken er ferdig med sene oppvåkninger :P Det var deilig så lenge det varte! :jepp: 

• Liker 2
Skrevet

Gratulerer uansett. Du har ei fin tulle. :)  Godmorgen til alle. Det er ikke tull. :lur: 

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg som var så kjempetrøtt og på vei i seng, skulle bare spille noen roe-ned-nattasanger...så kom jeg i skade for å spille meg opp istedenfor og jeg har hoppet og sprettet i hele natt. Er ikke ferdig ennå. :nori:Godt at det er søndag. 

:romeo:I dag er det søndag det skinner over jord den deiligste av dagene for liten og for stor.....:digge:

God morgen Hoppetuss! 

5 timer siden, Severus skrev:

Atte hæ hvafornoe? jeg lever tror jeg

Det var nok bare det av tenkte sterkt på deg i går fordi vi visste at du gruet deg til det du skulle gjøre.

Gikk det bra forresten?

4 timer siden, Jerry Lee skrev:

:skya:  :skaal:  :romeo:

:danser:

56 minutter siden, FruN skrev:

Der ser det ut til at lillefrøken er ferdig med sene oppvåkninger :P Det var deilig så lenge det varte! :jepp: 

Det går vel bare litt opp og ned og frem og tilbake tenker jeg at vi sier. :ler:

Skrevet

Mhm. Det lurer jeg også på. Gikk alt kjempefint, Severusius? :) 

• Liker 1
Skrevet

:vinke:

Her skal det hviles i dag. Man skal holde hviledagen hellig. :nigo:

Hvordan  gikk det Severus? 

Det bildet du postet var bare helt nydelig Rumle :rodmer:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...