Lille Lerke Skrevet 10. juni 2017 #23301 Skrevet 10. juni 2017 Si meg, @Aldrisur hvordan halshugger noen en tråd 1
Aldrisur Skrevet 10. juni 2017 Forfatter #23302 Skrevet 10. juni 2017 Akkurat nå, Lille Lerke skrev: Si meg, @Aldrisur hvordan halshugger noen en tråd Ja du din luring. En tråd blir halshugd når den tas til moderering, blir lagt ut igjen og det viser seg at saklige innlegg har blitt slettet i lag med de usaklige. Har du aldri sett en halshugd tråd? 1
Lille Lerke Skrevet 10. juni 2017 #23303 Skrevet 10. juni 2017 1 minutt siden, Aldrisur skrev: Ja du din luring. En tråd blir halshugd når den tas til moderering, blir lagt ut igjen og det viser seg at saklige innlegg har blitt slettet i lag med de usaklige. Har du aldri sett en halshugd tråd? Vel, da har jeg blitt halshøgd, mer enn en gang. 2
Aldrisur Skrevet 10. juni 2017 Forfatter #23304 Skrevet 10. juni 2017 Akkurat nå, Lille Lerke skrev: Vel, da har jeg blitt halshøgd, mer enn en gang. Me too.
Lille Lerke Skrevet 10. juni 2017 #23305 Skrevet 10. juni 2017 (endret) Burde faktisk holde å halshugge en gang, men kg er jo litt spesielt. Ser ut til at du har blitt bønnhørt, nå. Endret 10. juni 2017 av Lille Lerke 1
Aldrisur Skrevet 10. juni 2017 Forfatter #23306 Skrevet 10. juni 2017 Akkurat nå, Lille Lerke skrev: Burde faktisk holde å halshugge en gang, men kg er jo litt spesielt. Det stupide i sånne tråder (som vi snakker om nå), er jo at det kommer inn brukere som kun er ute etter å ødelegge debatten, diskusjonen eller tråden. Hadde de blitt ignorert av de mer saklige debattantene, hadde det ikke blitt så mye moderering på Rampelys, spesielt. Jeg forstår også at det er vanskelig å ikke gi tilsvar til de såkalte metakritikerne. De er flinke til å provosere. Det skal de ha. 1
Lille Lerke Skrevet 10. juni 2017 #23307 Skrevet 10. juni 2017 6 minutter siden, Aldrisur skrev: Det stupide i sånne tråder (som vi snakker om nå), er jo at det kommer inn brukere som kun er ute etter å ødelegge debatten, diskusjonen eller tråden. Hadde de blitt ignorert av de mer saklige debattantene, hadde det ikke blitt så mye moderering på Rampelys, spesielt. Jeg forstår også at det er vanskelig å ikke gi tilsvar til de såkalte metakritikerne. De er flinke til å provosere. Det skal de ha. Jeg bar leser en skjelden gan i de trådene. De vokser verre enn ugress i Balubahagen. Mye sant i at om folk hadde ignorert fremfor å svare så hadde mye vært annerledes her inne. Men slik er det også ute i verden, folk må ha siste ordet. I dag har jeg merkelig nok ikke sett en eneste en herrestørrelsestråd her inne 2
Aldrisur Skrevet 10. juni 2017 Forfatter #23308 Skrevet 10. juni 2017 3 minutter siden, Lille Lerke skrev: Jeg bar leser en skjelden gan i de trådene. De vokser verre enn ugress i Balubahagen. Mye sant i at om folk hadde ignorert fremfor å svare så hadde mye vært annerledes her inne. Men slik er det også ute i verden, folk må ha siste ordet. I dag har jeg merkelig nok ikke sett en eneste en herrestørrelsestråd her inne Ja de gror som ugress, og jeg lar meg rive med! Nei ingen herrestørrelser i kveld, men jeg lurer noen ganger på hva slags mennesker det er som lager alle disse merkelige trådene. Kan hende er det bare én merkelig person som lager alle sammen? 1
Lille Lerke Skrevet 10. juni 2017 #23309 Skrevet 10. juni 2017 Akkurat nå, Aldrisur skrev: Ja de gror som ugress, og jeg lar meg rive med! Nei ingen herrestørrelser i kveld, men jeg lurer noen ganger på hva slags mennesker det er som lager alle disse merkelige trådene. Kan hende er det bare én merkelig person som lager alle sammen? Tror helst det er noen få, og nå har de kanskje fått sommerferie? 2
Aldrisur Skrevet 10. juni 2017 Forfatter #23310 Skrevet 10. juni 2017 Akkurat nå, Lille Lerke skrev: Tror helst det er noen få, og nå har de kanskje fått sommerferie? Ja, hvem vet. God natta Lille Lerke og sov godt. 1
Aldrisur Skrevet 11. juni 2017 Forfatter #23312 Skrevet 11. juni 2017 3 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Godnatt fra meg også. Igjen. Godnatt igjen? Ja godnatt til deg også. 1
Hoppetaujenta Skrevet 11. juni 2017 #23313 Skrevet 11. juni 2017 Jeg som var så kjempetrøtt og på vei i seng, skulle bare spille noen roe-ned-nattasanger...så kom jeg i skade for å spille meg opp istedenfor og jeg har hoppet og sprettet i hele natt. Er ikke ferdig ennå. Godt at det er søndag. 1
FruN Skrevet 11. juni 2017 #23316 Skrevet 11. juni 2017 Der ser det ut til at lillefrøken er ferdig med sene oppvåkninger Det var deilig så lenge det varte! 2
Hoppetaujenta Skrevet 11. juni 2017 #23317 Skrevet 11. juni 2017 Gratulerer uansett. Du har ei fin tulle. Godmorgen til alle. Det er ikke tull. 1
Aldrisur Skrevet 11. juni 2017 Forfatter #23318 Skrevet 11. juni 2017 5 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Jeg som var så kjempetrøtt og på vei i seng, skulle bare spille noen roe-ned-nattasanger...så kom jeg i skade for å spille meg opp istedenfor og jeg har hoppet og sprettet i hele natt. Er ikke ferdig ennå. Godt at det er søndag. I dag er det søndag det skinner over jord den deiligste av dagene for liten og for stor..... God morgen Hoppetuss! 5 timer siden, Severus skrev: Atte hæ hvafornoe? jeg lever tror jeg Det var nok bare det av tenkte sterkt på deg i går fordi vi visste at du gruet deg til det du skulle gjøre. Gikk det bra forresten? 4 timer siden, Jerry Lee skrev: 56 minutter siden, FruN skrev: Der ser det ut til at lillefrøken er ferdig med sene oppvåkninger Det var deilig så lenge det varte! Det går vel bare litt opp og ned og frem og tilbake tenker jeg at vi sier.
Hoppetaujenta Skrevet 11. juni 2017 #23319 Skrevet 11. juni 2017 Mhm. Det lurer jeg også på. Gikk alt kjempefint, Severusius? 1
mia83 Skrevet 11. juni 2017 #23320 Skrevet 11. juni 2017 Her skal det hviles i dag. Man skal holde hviledagen hellig. Hvordan gikk det Severus? Det bildet du postet var bare helt nydelig Rumle 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå