Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

:vinke:

Det der må vi prøve på Hoppetuss. :ler:

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

:jepp: ...jeg føler meg gavmild på mere eller mindre gode råd i dag:

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, Aldrisur skrev:

Så trist å lese om sykdommen din Salka. Det er vanskelig å forstå for oss som bare kjenner deg gjennom nettet her. Du er jo en person med veldig godt humør og med masse humoristisk sans, så ære være deg for det. :klem:

Elllers må jeg innrømme at mellom 15 og 20+ passer best også for meg. Blir det varmere skal jeg ha en strand, et badebasseng og masse kaldt å drikke i nærheten. :skya:

Er det Godmorgen og Godnatt-Mia som kaller tidlig en lørdags morgen? :fnise:

Nyyyyt det mens du kan frue. :kaffekopp:

Ja uff, stakkars . :cry3:

Ikke lett å hjelpe en Rumle som verner så godt om sine private deler heller. :ler:

---------------------------------

Dere er veldig tidlig oppe må jeg si. Jeg har min første :kaffekopp: og nyter stillheten i huset før det skal brake løs. Alt under kontroll til den store bursdagsfeiringen, skal blåse opp noen ballonger (BLÅSE @Lille Lerke:ler:, pynte noen kaker og dekke bord - så hokus pokus er det fest! :danser:

:opplyser: Men først: En :kaffekopp: til. 

Fin lørdag til dere alle! 

kiss-frog.gif.7941319db609e9ae4c9145003b2c7ed8.gif

BLÅSE, ja. :klappe:  bare en eneste en heliumballong mindre oppe i luften hjelper. Skal da vel ikke være forbud mot alt mulig for å få folk til å bruke sunn fornuft :klo: 

@Rumle sine private deler :sjokkert: er jeg veldig glad for at vi ikke får innsyn i. Mer enn nok av folk som limer inn bilder av sine private deler på forumet. Ellers observerte jeg at Rumle klarte å si det viktigste i en tråd i natt, ett ord på fem bokstaver uten bruk av æøå :daane: Men pcen hennes den er nok innstilt på et annet land enn Norge der æøå ikke brues. Hun bør gå til kontrollpanelet og gi klar beskjed i klasktaturet om at Norsk skriver i her i Norge.

• Liker 3
Skrevet

*mistenker at hun antagelig har vært der og sagt hva hun mener -
men tilstander er gjenstridig, alvorlig og maskinen trenger en indremedisiner,
en skikkelig ny gjenoppliving evt. en siste reis til de evige nettjaktmarker og så: nytt pc-liv!* :ninja: 

• Liker 1
Skrevet (endret)
19 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

en skikkelig ny gjenoppliving evt. en siste reis til de evige nettjaktmarker og så: nytt pc-liv!* :ninja: 

En restart, kanskje? 

Endret av Lille Lerke
  • Liker 2
Skrevet

Send til Mynona istedenfor heller?  

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Akkurat sånn har jeg det også. Er ikke noe sterk-sol-menneske. Jeg har vært veldig fornøyd til nå i vår og
sommer, men kan ikke si det høyt foran folk som VIL ha skikkelig sydensommervarme. De blir provosert
og ser ut til å mene at mine tanker påvirker deres sommer, som de ikke får. Det er min skyld liksom...  :raven:

Godt vi er flere. Ja, er skikkelig politisk ukorrekt å ikke like 35 varmegrader. Ja, tydeligvis vår skyld om det blir kjølig sommer :hoho: Ikke dårlig at vi varmehatere kan påvirke været :fnise: 17 grader ute nå, sol og litt vind, fantastisk! :rodmer:

1 time siden, Aldrisur skrev:

Så trist å lese om sykdommen din Salka. Det er vanskelig å forstå for oss som bare kjenner deg gjennom nettet her. Du er jo en person med veldig godt humør og med masse humoristisk sans, så ære være deg for det. :klem:

Elllers må jeg innrømme at mellom 15 og 20+ passer best også for meg. Blir det varmere skal jeg ha en strand, et badebasseng og masse kaldt å drikke i nærheten. :skya:

Ååååh, tusen takk! Nå ble jeg helt rørt her, du er god da! :klemmer: Det er ikke noe moro å bli fullstendig utslitt av den minste ting, nei, men sykdommen er jo uhelbredelig og blir ikke bedre av å grave seg ned og grine heller selv om jeg innrømmer at det ofte er fristende. Man må bare gjøre det beste ut av det selv om alt må tas i etapper. Og sarkasme er den beste medisin på å få vonde tanker og følelse av udugelighet på avstand. Ved siden av dyrene mine så klart, uten dem hadde jeg ligget seks fot under tror jeg. Dyrene er rett og slett terapi. De merker med en gang at jeg er deppa og kattene nekter å vike fra meg når jeg er sånn. :ninuskapus:

Tusen takk, godt noen liker den knusktørre og sære humoren min. :fnise: Er så glad jeg fant denne tråden og fikk joine det gode selskap, det betyr veldig mye for meg og dere er så fine alle sammen.

• Liker 3
Skrevet

Jeg liker deg jeg. :jepp:  :klem:  

• Liker 2
Skrevet

...og jeg dere..:klem:

:hoppendeglad:

• Liker 2
Skrevet

Heisann! Jeg er på dag 5 av traumeterapi og innrømmer glatt at jeg er utslitt. Det er pause i helga, og det er godt, for det er heftige greier, dette. Å skulle møte sine indre demoner tapper en for krefter, men jeg er glad for at jeg er her og får hjelp. Har ikke fått lest noe i tråden, eier ikke konsentrasjon...

Håper alle har det bra!

• Liker 2
Skrevet

Sterke Fantastica som er på sin reise for å erobre nytt land...eller ta det tilbake igjen. :klem:  

• Liker 1
Skrevet

Det høres fryktelig slitsomt ut, men du verden så verdt det om det kan hjelpe deg videre. :klemmer:

Jeg har vært med på noe lignende tidligere, og du verden som jeg tuta, grein og slet meg gjennom "møtet med meg selv". 

For meg varte det kun i seks dager, men det var seks intense dager, på godt og vondt. I ettertid har jeg mang en gang sendt takknemlige tanker til de som hjalp meg gjennom det. :hjerte:

Ikke meningen å snakke om meg selv, men.... 

Kos deg så godt du kan i helgen @Fantastica. VI HEIER PÅ DEG! 

• Liker 2
Skrevet
7 minutter siden, Fantastica skrev:

Heisann! Jeg er på dag 5 av traumeterapi og innrømmer glatt at jeg er utslitt. Det er pause i helga, og det er godt, for det er heftige greier, dette. Å skulle møte sine indre demoner tapper en for krefter, men jeg er glad for at jeg er her og får hjelp. Har ikke fått lest noe i tråden, eier ikke konsentrasjon...

Håper alle har det bra!

Er det lov å spørre om du er på Modum? 

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, Lille Lerke skrev:

Er det lov å spørre om du er på Modum? 

Nei, ikke Modum. Det er veldig likt, da.

Skrevet
2 minutter siden, Fantastica skrev:

Nei, ikke Modum. Det er veldig likt, da.

Modum har jeg hørt og lest mye bra om. Håper du får den hjelpen du trenger og er åpen for å ta imot. :klemmer: 

• Liker 2
Skrevet
10 timer siden, Salka skrev:

Haha, nei det skulle tatt seg ut sånn som jeg hater regn :fnise: Er født og oppvokst i Oslo, bor nå litt utenfor. Vil ha sol jeg og, men helst ikke mer enn 20 grader. Blir rett og slett syk av sterk varme, svimmel og uggen, magen klikker pluss at jeg blir enda slappere enn jeg er til vanlig. (har en kronisk og uhelbredelig sykdom som gir bla kronisk utmattelse) Så best med 15-20 grader, sol og litt vind. :) Det er perfekt vær for meg. 

Hoeres ut som perfekt sommervaer for meg ogsaa! Men, jeg liker, heldigvis faar jeg vel si, en skikkelig regnskur innimellom ogsaa. Og de har vi jo litt i overkant mange av paa disse kanter, ja :laugh:

3 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

///

Dagens fundering i det offentlige: hva skal vi gjøre med Rumles vanskelige datasituasjon? 
I 2017 skal det da ikke være slik at en må snakke på fordums gamle språg når det finnes et nytt en kan bruke. Jeg mener er det en feil et sted, så skal den kunne løses. 

@Rumle: kan du ta deg bryet med å fortelle hva du vet om saken og hva som har vært forsøkt? Stakkars. :klem: 

Ja, jo .. tror jeg har sagt det meste, i litt vage vendinger, om ikke annet :laugh:

2 timer siden, Aldrisur skrev:

///

Ikke lett å hjelpe en Rumle som verner så godt om sine private deler heller. :ler:

---------------------------------

kiss-frog.gif.7941319db609e9ae4c9145003b2c7ed8.gif

Haha, you know me too well!  :ninja:

2 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

///

Altså vettu at der støtter jeg henne fullstendig! :jolie: *pass på tingene dine du Rumlemor* :fnise: 

///

:laugh:

59 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Nemlig! Det er saann det er. Jeg har proevd aa fortelle pcen at den skal skrive norsk, men det er dessverre ikke der problemet ligger heller, det er visst mer dyptgaaende, uten at jeg klarer aa forklare, eller forstaar for den saks skyld, problemet. Jeg er saa utrolig lite teknisk selv, men har faatt hjelp folk som er det, og konklusjonen er at alt maa formateres paa nytt osv ett eller annet som jeg ikke husker. Uansett, jeg leiter stadig etter de noedvendige diskettene for den slags, i tillegg til at jeg gruer meg litt til aa proeve :ninja:

46 minutter siden, Lille Lerke skrev:

En restart, kanskje? 

Jupp, noe saant.

26 minutter siden, Fantastica skrev:

Håper alle har det bra!

Det hoeres knalltoeft ut. Lykke til, haaper du faar godt utbytte av det :hjerte:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Rumle: skal du formatere selv? Jeg har hørt betegnelsen, men har aldri vært med på det
og hadde aldri forsøkt selv. :ninja: 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Skrevet

Åååå, gurimalla....ny trend fra junaiten: godterikake... :daane:
Ser meget seriøst heftig ut og bør ikke inntas om en ikke mener alvor.
67652044.jpg?imageId=67652044&width=1024

• Liker 2
Skrevet (endret)
7 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Rumle: skal du formatere selv? Jeg har hørt betegnelsen, men har aldri vært med på det
og hadde aldri forsøkt selv. :ninja: 

Jeg tenkte aa proeve aa installere windows osv paa nytt og se om det hjelper. Hva det heter er jeg jammen ikke sikker paa :laugh: Saa godt mulig jeg ikke burde prove det! 

Endret av Rumle
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...