Aldrisur Skrevet 9. juni 2017 Forfatter #23222 Skrevet 9. juni 2017 Akkurat nå, Rumle skrev: Enig! Jeg fant en annen lignende kunstner paa instagram for ikke saa lenge sien, somn jeg ogsaa falt pladask for stemnnige og fargene hos. Kan vise deg naar jeg finner igjen bildene jeg lagret. Husker selvsagt ikke navnet naa Ja gjøre det. Den hårtoppen til hun på bildet vil jeg ha når jeg skal i bryllup på sensommeren. Får ta med PC-en til frisøren. 2
Rumle Skrevet 9. juni 2017 #23223 Skrevet 9. juni 2017 Akkurat nå, Aldrisur skrev: Ja gjøre det. Den hårtoppen til hun på bildet vil jeg ha når jeg skal i bryllup på sensommeren. Får ta med PC-en til frisøren. Aahhja gjoer det! 2
Aldrisur Skrevet 9. juni 2017 Forfatter #23224 Skrevet 9. juni 2017 1 minutt siden, Rumle skrev: Tullejenta! 2
Rumle Skrevet 9. juni 2017 #23226 Skrevet 9. juni 2017 Aahhh liker du Van Morrison ogsaa Aldri_ Jeg elsker ham, ser nesten aldri noen poste musikk av ham her 2
Aldrisur Skrevet 9. juni 2017 Forfatter #23227 Skrevet 9. juni 2017 Akkurat nå, Rumle skrev: Aahhh liker du Van Morrison ogsaa Aldri_ Jeg elsker ham, ser nesten aldri noen poste musikk av ham her Jaaaaa, så klart jeg gjør! Jeg tror folk har glemt han jeg altså! Vi må sørge for at han aldri blir glemt Rumle. Så herlig at du også liker ham. 2
Rumle Skrevet 9. juni 2017 #23228 Skrevet 9. juni 2017 (endret) 3 minutter siden, Aldrisur skrev: Jaaaaa, så klart jeg gjør! Jeg tror folk har glemt han jeg altså! Vi må sørge for at han aldri blir glemt Rumle. Så herlig at du også liker ham. Jaaaa veldig enig! Og saa ofte hoerer jeg ham i nyere musikk, tror han har paavirket veldig mange musikere iallefall Jeg kom tilfeldigvis over Into the silence albumet hans da jeg var i begynnelsen av 20 aarene. Forste jeg hadde hoert av ham. Tror jammen jeg hoerte paa det nesten i 2 aar nonstop. Hver sang sitter i kropp og sjel stadig Endret 9. juni 2017 av Rumle 2
Aldrisur Skrevet 9. juni 2017 Forfatter #23230 Skrevet 9. juni 2017 Akkurat nå, Rumle skrev: Jaaaa veldig enig! Og saa ofte hoerer jeg ham i nyere musikk, tror han har paavirket veldig mange musikere Jeg kom tilfeldigvis over Into the silence albumet hans da jeg var i begynnelsen av 20 aarene. Forste jeg hadde hoert av ham. Tror jammen jeg hoerte paa det nesten i 2 aar nonstop. Hver sang sitter i kropp og sjel stadig Så herlig! Nå grøste jeg så hårene reist seg på armene mine. 2
Aldrisur Skrevet 9. juni 2017 Forfatter #23231 Skrevet 9. juni 2017 Akkurat nå, Rumle skrev: Hymns to the silence .. mente jeg selvsagt! Ja selvfølgelig mente du det. 2
Rumle Skrevet 9. juni 2017 #23232 Skrevet 9. juni 2017 Akkurat nå, Aldrisur skrev: Så herlig! Nå grøste jeg så hårene reist seg på armene mine. God musikk altsaa! 2
Rumle Skrevet 9. juni 2017 #23233 Skrevet 9. juni 2017 Nei, nu tusler denne rumlen i seng .. natta fiiiiine folk 2
Aldrisur Skrevet 9. juni 2017 Forfatter #23234 Skrevet 9. juni 2017 1 minutt siden, Rumle skrev: Nei, nu tusler denne rumlen i seng .. natta fiiiiine folk God natta fineste Rumlen, sov godt i senga di! 2
Salka Skrevet 9. juni 2017 #23235 Skrevet 9. juni 2017 1 time siden, Rumle skrev: Enig, jeg foretrekker egentlig litt friske dager, men gjerne sol da/ mye til plantene og litt til humoeret Har innbilt meg at du bor paa Vestlandet, men det gjoer du kanskje ikke_ Haha, nei det skulle tatt seg ut sånn som jeg hater regn Er født og oppvokst i Oslo, bor nå litt utenfor. Vil ha sol jeg og, men helst ikke mer enn 20 grader. Blir rett og slett syk av sterk varme, svimmel og uggen, magen klikker pluss at jeg blir enda slappere enn jeg er til vanlig. (har en kronisk og uhelbredelig sykdom som gir bla kronisk utmattelse) Så best med 15-20 grader, sol og litt vind. Det er perfekt vær for meg. 2
mia83 Skrevet 10. juni 2017 #23236 Skrevet 10. juni 2017 God morgen da var det på tide å stå opp her 1
FruN Skrevet 10. juni 2017 #23237 Skrevet 10. juni 2017 Jeg har ikke stått opp enda. Lillemor skjemmer meg bort For ho sover stadig! 1
Hoppetaujenta Skrevet 10. juni 2017 #23238 Skrevet 10. juni 2017 (endret) Fruen: når nummer to kommer får du håpe at det blir på samme viset og at begge skjemmer deg litt bort. Samtidig og på morgenkvisten hadde vært fint. 6 timer siden, Salka skrev: Blir rett og slett syk av sterk varme, svimmel og uggen, jeg blir enda slappere enn jeg er til vanlig. Så best med 15-20 grader, sol og litt vind. Det er perfekt vær for meg. Akkurat sånn har jeg det også. Er ikke noe sterk-sol-menneske. Jeg har vært veldig fornøyd til nå i vår og sommer, men kan ikke si det høyt foran folk som VIL ha skikkelig sydensommervarme. De blir provosert og ser ut til å mene at mine tanker påvirker deres sommer, som de ikke får. Det er min skyld liksom... Waterhouse bør folk sjekke på nett. Mange fine motiver og flott måte å male på. Dagens fundering i det offentlige: hva skal vi gjøre med Rumles vanskelige datasituasjon? I 2017 skal det da ikke være slik at en må snakke på fordums gamle språg når det finnes et nytt en kan bruke. Jeg mener er det en feil et sted, så skal den kunne løses. @Rumle: kan du ta deg bryet med å fortelle hva du vet om saken og hva som har vært forsøkt? Stakkars. Endret 10. juni 2017 av Hoppetaujenta 1
Aldrisur Skrevet 10. juni 2017 Forfatter #23239 Skrevet 10. juni 2017 7 timer siden, Salka skrev: Haha, nei det skulle tatt seg ut sånn som jeg hater regn Er født og oppvokst i Oslo, bor nå litt utenfor. Vil ha sol jeg og, men helst ikke mer enn 20 grader. Blir rett og slett syk av sterk varme, svimmel og uggen, magen klikker pluss at jeg blir enda slappere enn jeg er til vanlig. (har en kronisk og uhelbredelig sykdom som gir bla kronisk utmattelse) Så best med 15-20 grader, sol og litt vind. Det er perfekt vær for meg. Så trist å lese om sykdommen din Salka. Det er vanskelig å forstå for oss som bare kjenner deg gjennom nettet her. Du er jo en person med veldig godt humør og med masse humoristisk sans, så ære være deg for det. Elllers må jeg innrømme at mellom 15 og 20+ passer best også for meg. Blir det varmere skal jeg ha en strand, et badebasseng og masse kaldt å drikke i nærheten. 2 timer siden, mia83 skrev: God morgen da var det på tide å stå opp her Er det Godmorgen og Godnatt-Mia som kaller tidlig en lørdags morgen? 51 minutter siden, FruN skrev: Jeg har ikke stått opp enda. Lillemor skjemmer meg bort For ho sover stadig! Nyyyyt det mens du kan frue. 37 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Fruen: når nummer to kommer får du håpe at det blir på samme viset og at begge skjemmer deg litt bort. Samtidig og på morgenkvisten hadde vært fint. Akkurat sånn har jeg det også. Er ikke noe sterk-sol-menneske. Jeg har vært veldig fornøyd til nå i vår og sommer, men kan ikke si det høyt foran folk som VIL ha skikkelig sydensommervarme. De blir provosert og ser ut til å mene at mine tanker påvirker deres sommer, som de ikke får. Det er min skyld liksom... Waterhouse bør folk sjekke på nett. Mange fine motiver og flott måte å male på. Dagens fundering i det offentlige: hva skal vi gjøre med Rumles vanskelige datasituasjon? I 2017 skal det da ikke være slik at en må snakke på fordums gamle språg når det finnes et nytt en kan bruke. Jeg mener er det en feil et sted, så skal den kunne løses. @Rumle: kan du ta deg bryet med å fortelle hva du vet om saken og hva som har vært forsøkt? Stakkars. Ja uff, stakkars . Ikke lett å hjelpe en Rumle som verner så godt om sine private deler heller. --------------------------------- Dere er veldig tidlig oppe må jeg si. Jeg har min første og nyter stillheten i huset før det skal brake løs. Alt under kontroll til den store bursdagsfeiringen, skal blåse opp noen ballonger (BLÅSE @Lille Lerke) , pynte noen kaker og dekke bord - så hokus pokus er det fest! Men først: En til. Fin lørdag til dere alle! 2
Hoppetaujenta Skrevet 10. juni 2017 #23240 Skrevet 10. juni 2017 Hihi...for en herlig smileting. 2 minutter siden, Aldrisur skrev: Ikke lett å hjelpe en Rumle som verner så godt om sine private deler heller. Altså vettu at der støtter jeg henne fullstendig! *pass på tingene dine du Rumlemor* Aldri: Litt grisete råd kanskje, men ballongene blir oppblåst uten store pusteanstrengelser. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå