FruN Skrevet 9. juni 2017 #23181 Skrevet 9. juni 2017 Snickerdoodles er kjeks dekket i sukker og kanel før steking Og ja, endelig godt vi fikk sjekket det taket! Prøvde å få noen til å sjekke det i hele fjor, men de kom jo aldri Har fått et tilbud, men det er alt utenom materialer. Får høre hva de antar det vil koste, og det kommer en til uka for å se. 2
Severus Skrevet 9. juni 2017 #23184 Skrevet 9. juni 2017 Fordi jeg som er anti folk, skal delta på et arrangement med Rødt som innebærer at jeg må gi ting til fremmede 1
Mynona Skrevet 9. juni 2017 #23185 Skrevet 9. juni 2017 Nå regner og regner og regner det.... Så jeg måtte ta inn tomat og paprikaplantene mine. Satt de på badet, ellers kommer de jo til å drukne! Tror ikke det blir noen avling i år altså. De er bittesmå og har sluttet å vokse. 1
Aldrisur Skrevet 9. juni 2017 Forfatter #23186 Skrevet 9. juni 2017 2 minutter siden, Severus skrev: Fordi jeg som er anti folk, skal delta på et arrangement med Rødt som innebærer at jeg må gi ting til fremmede Det du ikke tør å gjøre skal du gjøre om igjen og om igjen - etter hvert blir redselen for å gjøre det borte. Det er helt sant, jeg har prøvd det selv mange ganger Sev. Og da mener jeg sånne ting som ikke er livsfarlig for deg, men sånne vanlige ting som vanlige folk gjør. 1 minutt siden, Mynona skrev: Nå regner og regner og regner det.... Så jeg måtte ta inn tomat og paprikaplantene mine. Satt de på badet, ellers kommer de jo til å drukne! Tror ikke det blir noen avling i år altså. De er bittesmå og har sluttet å vokse. Regner her også! Bombe? Jeg har satt masse blomster under tak, urtene mine har jeg i drivhuset med gjenlukket dør. Herr Aldri har bakt sitronpai med marengstopper og jeg er helt syk etter å smake, men må vente til i morgen. Så har han sylta rød løk og laget currysaus. Jeg har bare surra rundt på KG og lest en masse rart. Har bakt sjokoladekake da - det har jeg.
Lille Lerke Skrevet 9. juni 2017 #23187 Skrevet 9. juni 2017 5 minutter siden, Severus skrev: Fordi jeg som er anti folk, skal delta på et arrangement med Rødt som innebærer at jeg må gi ting til fremmede Dette går så fint, så. Si til deg selv: Dette har jeg aldri gjort før, så det klarer jeg helt fint.. Det gjorde jeg forleden når jeg kjørte feil og kom inn på en ny vei der ejg ikke kunne begripe hvordan jeg skulle komme meg ut og på rett vei igjen. Jeg fikk noen overraskelser underveis, særlig når jeg kom tilbake dit jeg ikke skulle og hadde kjørt...i ring. Nå skal Cecilia bokse. (Og tven går vel snart i svart? For vi kjøper ikke viaplay til 299.) 1
Mynona Skrevet 9. juni 2017 #23188 Skrevet 9. juni 2017 17 minutter siden, Aldrisur skrev: Regner her også! Bombe? Jeg har satt masse blomster under tak, urtene mine har jeg i drivhuset med gjenlukket dør. Herr Aldri har bakt sitronpai med marengstopper og jeg er helt syk etter å smake, men må vente til i morgen. Så har han sylta rød løk og laget currysaus. Jeg har bare surra rundt på KG og lest en masse rart. Har bakt sjokoladekake da - det har jeg. Bombe Sååå deilig det høres ut. Han herr Aldri høres ut som en fin fyr som kan svinge seg på kjøkkenet altså! 1
Rumle Skrevet 9. juni 2017 #23189 Skrevet 9. juni 2017 1 time siden, FruN skrev: Snickerdoodles er kjeks dekket i sukker og kanel før steking /// Det hoertes jammen ikke feil ut!
Rumle Skrevet 9. juni 2017 #23191 Skrevet 9. juni 2017 23 minutter siden, Aldrisur skrev: /// Jeg har bare surra rundt på KG og lest en masse rart. /// Jeg ogsaa, blir soeren meg helt matt av dette stedet, oftere og oftere Hadde jeg naa enda hatt ett sjokoladekakestykke aa troeste meg med ~hint/tips/raad/formaning~ 1
Lille Lerke Skrevet 9. juni 2017 #23192 Skrevet 9. juni 2017 3 minutter siden, Severus skrev: Blir borte hele dagen i morra liksom Vi skal huske å savne deg, men da må du huske å oppdatere oss når du er hjemme igjen. 3
Salka Skrevet 9. juni 2017 #23193 Skrevet 9. juni 2017 Æsj, det høljer ned. Jeg er så LEEEEI regn! Snart ut å sette inn hestene mine og gi de nattmat, gruer meg til å gå ut i drittværet. Spådd bra imorgen da, sol og 16-17 grader. Perfekt temperatur det syns jeg. Er ikke glad i varme, lunkne temperaturer er best. 2
Rumle Skrevet 9. juni 2017 #23194 Skrevet 9. juni 2017 Akkurat nå, Lille Lerke skrev: Vi skal huske å savne deg, men da må du huske å oppdatere oss når du er hjemme igjen. Jeg skal videreformidle det til Tove! 1
Aldrisur Skrevet 9. juni 2017 Forfatter #23195 Skrevet 9. juni 2017 Spis sjokoladekake og alle sorger blir glemt...da dim dadu da dei.... Jeg måtte plutselig ta over kjøkkenet gitt! 1
Rumle Skrevet 9. juni 2017 #23196 Skrevet 9. juni 2017 Akkurat nå, Salka skrev: Æsj, det høljer ned. Jeg er så LEEEEI regn! Snart ut å sette inn hestene mine og gi de nattmat, gruer meg til å gå ut i drittværet. Spådd bra imorgen da, sol og 16-17 grader. Perfekt temperatur det syns jeg. Er ikke glad i varme, lunkne temperaturer er best. Enig, jeg foretrekker egentlig litt friske dager, men gjerne sol da/ mye til plantene og litt til humoeret Har innbilt meg at du bor paa Vestlandet, men det gjoer du kanskje ikke_ 1
Rumle Skrevet 9. juni 2017 #23197 Skrevet 9. juni 2017 Akkurat nå, Aldrisur skrev: Spis sjokoladekake og alle sorger blir glemt...da dim dadu da dei.... Jeg måtte plutselig ta over kjøkkenet gitt! Ahhhh du altsaa! 1
Lille Lerke Skrevet 9. juni 2017 #23199 Skrevet 9. juni 2017 4 minutter siden, Rumle skrev: Jeg skal videreformidle det til Tove! Hvem er Tove? 2
Rumle Skrevet 9. juni 2017 #23200 Skrevet 9. juni 2017 Jeg blir sproe av aa skrive saann. Om jeg noensinne faar ordnet dette, kommer jeg sikkert til aa slite veldig med aa avvenne meg denne galskapen! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå