Aldrisur Skrevet 14. april 2014 Forfatter #2301 Skrevet 14. april 2014 Godt at du gir livstegn sier jeg bare. Klemme lenge på Hoppe... 1
Hoppetaujenta Skrevet 14. april 2014 #2302 Skrevet 14. april 2014 (endret) Gratulerer med vel overstått. Jupp, jeg laget det og appelsinjuice. Til onsdag skal jeg ut når butikken åpner på morgenen og jeg skal ile rett bort til løsvektssnopet. En hel pose skal jeg kjøpe, og det med et smil.*takker for kvalitetsklem med importert svenskeduft i* lol Endret 14. april 2014 av Hoppetaujenta 1
Aldrisur Skrevet 14. april 2014 Forfatter #2303 Skrevet 14. april 2014 Jaaaaaa! Så kan du tygge og smile lykkelig hele påsken igjennom! Men apropos gulrotjuice - hvor mange gulerøtter bruker du til et glass? Og blander su det med noe annet eller er det kun gulrot som blir til juice? Mmm, hjemmelaget appelsinjuice er godt det! Kjente du svenskelukten altså? Får vel gå og dusje da. lol tilbake. 1
Hoppetaujenta Skrevet 14. april 2014 #2304 Skrevet 14. april 2014 Nå laget jeg kun ren gulrotjuice kun for smakens skyld, men ellers er det ypperlig å putte gulrot i alle typer litt sterke/beske/usmakelige juicer, nettopp fordi den løfter smaken som grønne vekster gjerne har, ti hakk. Jeg lager en pose gulrøtter av gangen og fyller på flasker i kjøleskapet, så har jeg til en dag eller halvannen. Da er det bare å helle på og kjenne hvordan vitaminene og naturlig farge strømmer rundt i kropp og sinn. 1
Aldrisur Skrevet 14. april 2014 Forfatter #2305 Skrevet 14. april 2014 Men, må du ikke ha noe vann i? Bare gulrøtter?
Gjest Inggolf Skrevet 14. april 2014 #2306 Skrevet 14. april 2014 heheee, jeg tror vi har samme tanke Aldri; Nemlig at det finnes jo ingenting væske i en gulerot At det kan bli juice av epler og av appelsiner kan jeg forstå, men av gulerøtter!?!?
Gjest Inggolf Skrevet 14. april 2014 #2307 Skrevet 14. april 2014 Om det var hektisk i sverige i dag, så kan du jo bare teeeenke deg hvordan det blir på (skjær)torsdag!! Skjønner ikke at noen gidder å dra dit den dagen... Mulig det var verre for noen få år siden, men dog... Smågodtprisen er jo omtrent det samme her for tida, mellom 4-6 kr pr hekto.. Har blitt en skikkelig stor konkurranse det der! 1
Aldrisur Skrevet 14. april 2014 Forfatter #2308 Skrevet 14. april 2014 Priskonkurranse ja nettopp! Håper det blir det hos tannlegene også etter hvert også da! Ja, det blir sikkert masse mennesker på skjærtorsdag også, men da er systembolaget stengt, og det trekker en del folk vet du. Jeg skal i hvert fall ikke over svenskegrensen den dagen. Da viser norrbaggarna rumpene sine ut av bilvinduene og tisser i hver eneste grøftekant! Ekspeditrisen i matbutikken kunne fortelle at sist helg var det publikum(kunde)rekord på Nordbysenteret, det sier jo litt. Jeg mener, det er jo alltid masse masse folk der. Har du passet Bitteliten i dag?
Hoppetaujenta Skrevet 14. april 2014 #2309 Skrevet 14. april 2014 Tilsetter ingen verdens ting, for gulerøtter er det massevis av oransj, nydelig saft i! 1
Hoppetaujenta Skrevet 14. april 2014 #2311 Skrevet 14. april 2014 Ja, det er det faktisk! I samme slengen kan jeg rapportere at museørene begynner å sprette frem på enkelte bjørketrærog årets første hvite sommerfugl er sett. 1
Aldrisur Skrevet 14. april 2014 Forfatter #2312 Skrevet 14. april 2014 Museører her også Hoppe! Men har tilgode å se en hvit sommerfugl ennå. Er det ikke deilig at det endelig er vår på ordentlig, litt kjølig vind her i dag og skumtopper på fjorden. Men tulipanene i hagen har knopper og tøytørken på klessnora er fabelaktig om dagen! 1
Gjest Inggolf Skrevet 14. april 2014 #2313 Skrevet 14. april 2014 Priskonkurranse ja nettopp! Håper det blir det hos tannlegene også etter hvert også da! Ja, det blir sikkert masse mennesker på skjærtorsdag også, men da er systembolaget stengt, og det trekker en del folk vet du. Jeg skal i hvert fall ikke over svenskegrensen den dagen. Da viser norrbaggarna rumpene sine ut av bilvinduene og tisser i hver eneste grøftekant! Ekspeditrisen i matbutikken kunne fortelle at sist helg var det publikum(kunde)rekord på Nordbysenteret, det sier jo litt. Jeg mener, det er jo alltid masse masse folk der. Har du passet Bitteliten i dag? Heheheee, ja det BURDE det Kjøpesenteret er slitsomme nok fra før, så stinn brakke med stressfulle kunder klarer jeg meg fint uten... Men må man, så må man! Rofl og Gia og Hikken og jeg dro dit en søndag for noen uker siden, og det var kjempelurt!! Det var jo ingen der! Ikke kø i noen kasser i det hele tatt faktisk.. Neeei, har vært mye sammen med henne i det siste, og skal være sammen henne i morgen, men ikke i dag.. Har prøvd å leke flink med husarbeid og skole 1
Aldrisur Skrevet 14. april 2014 Forfatter #2314 Skrevet 14. april 2014 Flink jente! Og da gleder du deg vel til i morgen tenker jeg.
Mynona Skrevet 14. april 2014 #2315 Skrevet 14. april 2014 Åh, jeg tror ikke jeg hadde tatt sjansen på å reise til Svinesund i påsken jeg jeg blir helt utmattet av stappfulle butikker og kjøpesentre med kø, lyder, unger, frekke voksne osv... Jeg tror jeg skal lure morsan med ned på senteret å kjøpe juicemaskin og appelsiner nå! Skal bare dusje først. 1
Aldrisur Skrevet 14. april 2014 Forfatter #2316 Skrevet 14. april 2014 Man må i hvert fall være grytidlig ute My. Så godt å se at du koser deg skikkelig der du er.
Mynona Skrevet 14. april 2014 #2317 Skrevet 14. april 2014 Ja, deilig med ferie. Det trengte jeg skikkelig nå.
Anje Skrevet 14. april 2014 #2318 Skrevet 14. april 2014 Jeg skal jobbe ut i morgen. Og SÅ er det påske. I dag jobbet jeg til og med til over 5, fordi det haglet ute. Det så ut som det var så guffent at jeg orket ikke gå hjem Og jammen var det skikkelig surt og kaldt også. Tenker å lage meg en stor kopp kakao etterhvert. Det er det vel påskestemning i? 1
Gjest Inggolf Skrevet 14. april 2014 #2319 Skrevet 14. april 2014 Flink jente! Og da gleder du deg vel til i morgen tenker jeg. Jaaaa, det gjør jeg! Skal bade sammen med henne, og så skal vi en tur på lekeplassen! Hun har nemlig fått seg uteklær (inkludert noe artige "sko" som ikke er sko, de bare later som at de er det ) Hun er minst like nyskjerrig som meg, så det er kjempemorsomt å se henne forske på ting ute! (Har bare sett bilder inntil videre da). Hva med du da Aldri, har du planer med dine små venner i påsken? 1
Mynona Skrevet 14. april 2014 #2320 Skrevet 14. april 2014 Jeg skal jobbe ut i morgen. Og SÅ er det påske. I dag jobbet jeg til og med til over 5, fordi det haglet ute. Det så ut som det var så guffent at jeg orket ikke gå hjem Og jammen var det skikkelig surt og kaldt også. Tenker å lage meg en stor kopp kakao etterhvert. Det er det vel påskestemning i? Hva jobber du med egentlig? Hvis du vil si det da.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå