mia83 Skrevet 9. juni 2017 #23161 Skrevet 9. juni 2017 Burota starter pollenspredning i midten/slutten av juli Trøtt i dag jeg gitt. Men opp og hopp God morgen i luftballongen 1
Hoppetaujenta Skrevet 9. juni 2017 #23162 Skrevet 9. juni 2017 Haij! Alt er gult på min veranda. Trekker inn over alt i heimen også. Når slutter det egentlig? 1
Rumle Skrevet 9. juni 2017 #23164 Skrevet 9. juni 2017 Og her er det gult paa tallerkenen om to strakser 2
Severus Skrevet 9. juni 2017 #23165 Skrevet 9. juni 2017 13 timer siden, Mynona skrev: Den var søt! 13 timer siden, Aldrisur skrev: Kjempesøt og deilig å ha på nå som sommeren har kommet til deg? Ja, det var hun på Vivikes som mente jeg burde prøve den, ville aldri kjøpt noe med mønster selv. Man finner av og til fine ting i kjerringbutikker. Fikk kjøpt kortbukse i dongeri der også, veldig god med stretch 1
Hoppetaujenta Skrevet 9. juni 2017 #23166 Skrevet 9. juni 2017 1 time siden, Rumle skrev: Og her er det gult paa tallerkenen om to strakser Det så rett og slett godt ut, Rumle. Nå er det lønsj her også. 1
Aldrisur Skrevet 9. juni 2017 Forfatter #23167 Skrevet 9. juni 2017 4 timer siden, mia83 skrev: Burota starter pollenspredning i midten/slutten av juli Trøtt i dag jeg gitt. Men opp og hopp God morgen i luftballongen Ja, det har du rett i Mia. Da er det nok ikke den som er årsaken til tastatur-allergien til Rumle. 3 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Haij! Alt er gult på min veranda. Trekker inn over alt i heimen også. Når slutter det egentlig? Det har sluttet hos meg, men i en periode så så det ut som om vi hadde sølt gulmaling på terrassen. 3 timer siden, Mynona skrev: Her er det ikkeno gult, bare vått Samme her My. En er en, og to er to-vi hopper i vann,vi triller i sand.Sikk, sakk,det drypper på tak,tikk, takk,det regner i dag.Regn, regn, regn, regn,øsende regn,pøsende regn,regn, regn, regn, regn,deilig og vått,deilig og rått!En er en, og to er to-vi hopper i vann,vi triller i sand.Sikk, sakk,det drypper på tak,tikk, takk,det regner i dag. 1 time siden, Severus skrev: Ja, det var hun på Vivikes som mente jeg burde prøve den, ville aldri kjøpt noe med mønster selv. Man finner av og til fine ting i kjerringbutikker. Fikk kjøpt kortbukse i dongeri der også, veldig god med stretch Herlig at det finnes sånne hyggelige ekspeditører. 23 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Det så rett og slett godt ut, Rumle. Nå er det lønsj her også. Takk for fine nattasanger og for en herlig frokost da @Rumle! Grattis med nydelig, nytt bilde av deg også forresten. I dag har jeg det travelt, og det er fordi jeg har en egen evne til å utsette alt som er kjedelig arbeid til siste liten. Behøver ikke å ha dårlig samvittighet for ikke å være ute i "det fine været" da. For fint er det ikke akkurat. Ha en fin-fin dag alle sammen. 1
Hoppetaujenta Skrevet 9. juni 2017 #23168 Skrevet 9. juni 2017 Det kunne ha vært hagl og snø nå, så dette er et nydelig vær hvis vi tenker oss om. 1
FruN Skrevet 9. juni 2017 #23169 Skrevet 9. juni 2017 Jeg er glad det er opphold i dag, jeg. Ihvertfall så langt Fikk taket sjekket i dag, og hoho! Hadde det stått et år eller to til, kunne vi begynt å få vann inn! Endelig godt det byttes i sommer!
Mynona Skrevet 9. juni 2017 #23172 Skrevet 9. juni 2017 Jeg tenkte kanskje jeg skal bake i morgen... Brød. men jeg har jo kjøpt brød i dag.. Det var dårlig planlegging.
FruN Skrevet 9. juni 2017 #23173 Skrevet 9. juni 2017 Jeg lager snickerdoodles, blir spennende å smake!
Aldrisur Skrevet 9. juni 2017 Forfatter #23175 Skrevet 9. juni 2017 7 timer siden, FruN skrev: Jeg er glad det er opphold i dag, jeg. Ihvertfall så langt Fikk taket sjekket i dag, og hoho! Hadde det stått et år eller to til, kunne vi begynt å få vann inn! Endelig godt det byttes i sommer! Nifst med vann på ville veier inne i hus! Så bra at dere sjekket det. 4 timer siden, mia83 skrev: Her regner det nå Her også. 19 minutter siden, FruN skrev: Jeg baker Herr Aldri baker også. 15 minutter siden, Mynona skrev: Jeg tenkte kanskje jeg skal bake i morgen... Brød. men jeg har jo kjøpt brød i dag.. Det var dårlig planlegging. Du må spise masse brød i kveld da vettu. 13 minutter siden, FruN skrev: Jeg lager snickerdoodles, blir spennende å smake! Så at My spurte mens jeg skrev her. Hva er det? Høres godt ut da. --------------------------- Jeg er forvist fra kjøkkenet.
Lille Lerke Skrevet 9. juni 2017 #23176 Skrevet 9. juni 2017 Jeg skulle bake. Ny bakemaskin står i gangen. Jeg er overtrent og orker ikke bake Om det regner eller har regnet orker jeg ikke reise meg for å undersøke. Været er grått. 1
Aldrisur Skrevet 9. juni 2017 Forfatter #23177 Skrevet 9. juni 2017 Akkurat nå, Lille Lerke skrev: Jeg skulle bake. Ny bakemaskin står i gangen. Jeg er overtrent og orker ikke bake Om det regner eller har regnet orker jeg ikke reise meg for å undersøke. Været er grått. Uhhh, støl i morgen?
Lille Lerke Skrevet 9. juni 2017 #23178 Skrevet 9. juni 2017 4 minutter siden, Aldrisur skrev: Uhhh, støl i morgen? Støl i kveld. 1
Lille Lerke Skrevet 9. juni 2017 #23179 Skrevet 9. juni 2017 (endret) HEI dere! Underskriftskampanje om å heve fengselsstraffen for alvorlige forbrytelser. Ser det på tv2 nå. Endret 9. juni 2017 av Lille Lerke 1
Aldrisur Skrevet 9. juni 2017 Forfatter #23180 Skrevet 9. juni 2017 12 minutter siden, Lille Lerke skrev: HEI dere! Underskriftskampanje om å heve fengselsstraffen for alvorlige forbrytelser. Ser det på tv2 nå. Mottatt! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå