Aldrisur Skrevet 8. juni 2017 Forfatter #23101 Skrevet 8. juni 2017 19 minutter siden, Severus skrev: Å tog til Oslo som ikke bruker 17 timer og 32 minutter Ja, det er jo kortere vei - helt klart. 18 minutter siden, Salka skrev: Tuuuusen takk! Jeg har vondt/støl i kjeven og er ganske medtatt, så har sovet mye siden jeg kom hjem. Er kronisk utmattet pga ganske alvorlig kronisk sykdom og blir generelt veldig utmattet av veldig lite, så dette tar litt ekstra på. Men gikk veldig fint. Litt engstelig for infeksjon, dry socket og sånt, men har kjøpt corsydol å skylle med, så går vel bra. Skal skylle med det morgen og kveld i noen dager. Tror jeg har ganske god sårheling, så satser på at alt går som det skal. Nå har jeg til og med spist litt superchips. Måtte ha litt trøst, hehe og er veldig sulten og det er lite mat som frister, ikke orker jeg å lage noe heller og kokken (gubben) er fortsatt på jobb. Tar små biter av flakene og tygger på den andre siden så jeg ikke risikerer å få flakbiter i såret. Er jo bare torsdag, men syns jeg fortjente litt digg idag ass. Er litt hoven på kinnet/kjeven og, ser nesten ut som en mild grad av kusma, haha. Håper kjeven er bedre imorgen. Ikke så veldig vondt der tannen har vært, men kjører på med smertestillende jevnt og trutt de første døgnene da. Jæveltenner ja, nå har jeg bare tre sånne jævler igjen, håper de får stå, hehe. Alle er fullt utvokst da, så kan trekkes på normalt vis om de må. Så selv om jeg er så vis at jeg fikk alle 4 er jeg ihvertfall heldig med at alle er fullt utvokst. Hørtes kos ut med jentefest. Ntåååå, så søøøøøt da! Jeg har en kjempekatt på fanget. Hun passer på mamman sin. Rart med det, minste pusen er av typen som ser en farlig tiger når hun ser seg selv i speilet, mens den største tror hun er en bitteliten kattunge og prøver å legge seg oppi bittesmå esker som kommer i posten. Tror hun får plass i en bitteliten kicks-eske liksom, hehe. Snodig dyr. Å huffameg og huttemegtu disse tennene! Man blir jo skikkelig slapp av å spise smertestillende også da, så det er bra du har muligheten til å ta det med ro akkurat nå. Aller beste medisinen er vel å ha noen koselig katter i fanget. Raringer som alltid skal prøve å legge seg i esker og bokser de er for store til. Håper du får en fin kveld og får sove godt i natt. 1
Hoppetaujenta Skrevet 8. juni 2017 #23102 Skrevet 8. juni 2017 1 time siden, Aldrisur skrev: Det gikk heldigvis bra - ble ikke halvparten av det regnværet de (værmelderne) meldte om. Syns det pleier å være mye skrik og lite ull i de voldsomme væroverskriftene ja. Ble ikke digert her heller. 30 minutter siden, Severus skrev: De har skillingsboller Du har noen gode argumenter syns jeg. Flytt! 1
Aldrisur Skrevet 8. juni 2017 Forfatter #23103 Skrevet 8. juni 2017 3 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Syns det pleier å være mye skrik og lite ull i de voldsomme væroverskriftene ja. Ble ikke digert her heller. Du har noen gode argumenter syns jeg. Flytt! Ja store ord og lite vær. Nå skal det visstnok bli enda verre natt til lørdag! 1
Salka Skrevet 8. juni 2017 #23104 Skrevet 8. juni 2017 9 minutter siden, Aldrisur skrev: Ja, det er jo kortere vei - helt klart. Å huffameg og huttemegtu disse tennene! Man blir jo skikkelig slapp av å spise smertestillende også da, så det er bra du har muligheten til å ta det med ro akkurat nå. Aller beste medisinen er vel å ha noen koselig katter i fanget. Raringer som alltid skal prøve å legge seg i esker og bokser de er for store til. Håper du får en fin kveld og får sove godt i natt. Ja, idiottenner. Blir jo utslitt av den minste ting til vanlig også pga sykdommen, så blir enda slappere med smertestillende. Tar jo nesten aldri sånt heller. Men må nesten ta det i et par dager for at smertene skal holde seg borte. Jaaaa, kosete puser er verdens beste medisin! Elsker kattene mine. Haha, ja prøver å få plass i bittesmå esker så hele rumpa stikker ut. Tusen takk og like måte, ha en super kveld du også! 2
Mynona Skrevet 8. juni 2017 #23105 Skrevet 8. juni 2017 Jeg tror mild kusma-tendens er ganske vanlig etter visdomstannfjerning Bra at det gikk bedre enn fryktet!
Salka Skrevet 8. juni 2017 #23106 Skrevet 8. juni 2017 Det tror jeg også. Glad det er over nå og håper og satser på at alt går som det skal uten noe tull.
Hoppetaujenta Skrevet 8. juni 2017 #23107 Skrevet 8. juni 2017 1 time siden, Aldrisur skrev: Nå skal det visstnok bli enda verre natt til lørdag! Vi overlever ganske greit med andre ord. 40 minutter siden, Mynona skrev: Jeg tror mild kusma-tendens er ganske vanlig etter visdomstannfjerning Bra at det gikk bedre enn fryktet! Hmm....ingen av mine frembragte "ekstrating" etterpå. Jeg må være et vikingbeist av ei dame. 1
Aldrisur Skrevet 8. juni 2017 Forfatter #23109 Skrevet 8. juni 2017 12 minutter siden, Lille Lerke skrev: Litt terapi til trengende. Ser ut som en godkjeks det der, men jeg har laget min egen terapi i kveld - en blåbærsmoothie. (Stjålet bilde) 1
Mynona Skrevet 8. juni 2017 #23110 Skrevet 8. juni 2017 28 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Vi overlever ganske greit med andre ord. Hmm....ingen av mine frembragte "ekstrating" etterpå. Jeg må være et vikingbeist av ei dame. Barsking! 1
Lille Lerke Skrevet 8. juni 2017 #23111 Skrevet 8. juni 2017 9 minutter siden, Aldrisur skrev: Ser ut som en godkjeks det der, men jeg har laget min egen terapi i kveld - en blåbærsmoothie. (Stjålet bilde) Å, er det på forumskjøkkenet glassene mine har havnet Alt her sin naturlige forklaring. 2
Aldrisur Skrevet 8. juni 2017 Forfatter #23113 Skrevet 8. juni 2017 10 minutter siden, Mynona skrev: Barsking! Var som vi hadde en mistanke om dette My! 3 minutter siden, Lille Lerke skrev: Å, er det på forumskjøkkenet glassene mine har havnet Alt her sin naturlige forklaring. 1
Aldrisur Skrevet 8. juni 2017 Forfatter #23115 Skrevet 8. juni 2017 1 minutt siden, Severus skrev: Snart begynner valgsendinga fra England. Skal du følge med på det?
Mynona Skrevet 8. juni 2017 #23116 Skrevet 8. juni 2017 Akkurat nå, Aldrisur skrev: Var som vi hadde en mistanke om dette My! 1
Severus Skrevet 8. juni 2017 #23117 Skrevet 8. juni 2017 https://dayslikethis.no/no/shirts/long-sleeve/air-topp/7199141_F910 har kjøpt ny topp idag
Severus Skrevet 8. juni 2017 #23118 Skrevet 8. juni 2017 1 minutt siden, Aldrisur skrev: Skal du følge med på det? Nei, orker ikke sitte oppe i en time å vente på valgdagsmåling
Mynona Skrevet 8. juni 2017 #23119 Skrevet 8. juni 2017 Akkurat nå, Severus skrev: https://dayslikethis.no/no/shirts/long-sleeve/air-topp/7199141_F910 har kjøpt ny topp idag Den var søt!
Aldrisur Skrevet 8. juni 2017 Forfatter #23120 Skrevet 8. juni 2017 2 minutter siden, Severus skrev: https://dayslikethis.no/no/shirts/long-sleeve/air-topp/7199141_F910 har kjøpt ny topp idag Kjempesøt og deilig å ha på nå som sommeren har kommet til deg?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå