Aldrisur Skrevet 7. juni 2017 Forfatter #23041 Skrevet 7. juni 2017 12 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Koselig å se en staselig hog innom. De har usedvanlig vakre værhår unge mann. P.s. Aldri? Hvordan er det egentlig med ballongferder og heftig regn...med mulige tordenbyger innimellom? Vi tar ingen sjanser Hoppe, men holder oss helt i ro over Bunnefjorden, fyrer opp i peisen og setter på litt god musikk. Har skaffet lynavledere til å ta de verste lynnedslagene også. 1
Hoppetaujenta Skrevet 7. juni 2017 #23042 Skrevet 7. juni 2017 Bra. Jeg legger mitt unge liv i Demses trygge hender. 1
Hoppetaujenta Skrevet 7. juni 2017 #23044 Skrevet 7. juni 2017 Han var innom meg som hurtigst i går kveld, bare for å si at han er der ute et sted. Store glimt og litt torden. Leste om en spesiell bakelse nå: "Espa-bollen" som kun fås kjøpt på vei mellom Minnesund og Hamar på et sted de kaller bolleland. Skal visstnok være helt vidunderlig kjempegod. Er det noen av dere som har smakt den og kan bekrefte? Ser veldig smaskens ut... *dessverre bor jeg ikke i nærheten* 1
Lille Lerke Skrevet 7. juni 2017 #23045 Skrevet 7. juni 2017 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: Han var innom meg som hurtigst i går kveld, bare for å si at han er der ute et sted. Store glimt og litt torden. Leste om en spesiell bakelse nå: "Espa-bollen" som kun fås kjøpt på vei mellom Minnesund og Hamar på et sted de kaller bolleland. Skal visstnok være helt vidunderlig kjempegod. Er det noen av dere som har smakt den og kan bekrefte? Ser veldig smaskens ut... *dessverre bor jeg ikke i nærheten* Snakk med ballongførersken. Kanskje hun flyr forbi? Sende en bønn opp til Thor, i tilfellet han flyr forbi og kan plukke med seg noen boller. 2
Hoppetaujenta Skrevet 7. juni 2017 #23046 Skrevet 7. juni 2017 Fem boller med rosiner slippes ned til meg takk.
Lille Lerke Skrevet 7. juni 2017 #23047 Skrevet 7. juni 2017 4 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Fem boller med rosiner slippes ned til meg takk. Fem kan du få, bare jeg får resten. Deler rundhåndet med FruN og lillemor. 1
Hoppetaujenta Skrevet 7. juni 2017 #23048 Skrevet 7. juni 2017 *smugbestiller ti til Aldri og gemalen også* 1
Lille Lerke Skrevet 7. juni 2017 #23049 Skrevet 7. juni 2017 41 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: *smugbestiller ti til Aldri og gemalen også* 1
Hoppetaujenta Skrevet 7. juni 2017 #23050 Skrevet 7. juni 2017 (endret) Må si at jeg ble barnlig overrasket over den nye røde "solo super med appelsin og jordbær". Iskald så minner den meg veldig om saftisen som heter Friskis faktisk. En gledelig nyhet. Ser kanskje litt blass ut, men... Endret 7. juni 2017 av Hoppetaujenta 1
Lille Lerke Skrevet 7. juni 2017 #23051 Skrevet 7. juni 2017 (endret) Singelpakket eller i kompaniskap pakke med flere likesinnede? tomt for is, i frysen. Endret 7. juni 2017 av Lille Lerke 1
Hoppetaujenta Skrevet 7. juni 2017 #23054 Skrevet 7. juni 2017 Alle matbutikker har vel den tror jeg. Småis.
Severus Skrevet 7. juni 2017 #23055 Skrevet 7. juni 2017 Kun de som har Hennig Olsen, de som er i NorgesGruppen. Som Meny,Spar og Kiwi 1
Gjest Catalina Culès Skrevet 7. juni 2017 #23056 Skrevet 7. juni 2017 (endret) 6 timer siden, Lille Lerke skrev: venter på Thor-med-hammer-og-hester. Du trenger ikke være redd, han der. Jeg låste han inne nemlig Endret 7. juni 2017 av Catalina Culès
Lille Lerke Skrevet 7. juni 2017 #23057 Skrevet 7. juni 2017 1 time siden, Severus skrev: Kun de som har Hennig Olsen, de som er i NorgesGruppen. Som Meny,Spar og Kiwi Jeg bekrefter at Rema ikke hadde. 1 time siden, Loki Laufeyson skrev: Du trenger ikke være redd, han der. Jeg låste han inne nemlig Takk for hjelpen. Thoren forsvant, helt ut i det blå grå. 1
Salka Skrevet 7. juni 2017 #23059 Skrevet 7. juni 2017 Kan noen av dere søte venner roe meg ned litt? Jeg skal til tannlegen og trekke en visdomstann nede morgen og gruer meg så fryktelig. Er så nervøs at jeg sitter og skjelver, har hjertebank og vondt i magen. Den kjennes ganske normal ut i tannstilling, men det er hull i den, derfor må den trekkes. Noen andre som har trukket visdomstenner nede og det har gått komplikasjonsfritt og smertefritt under inngrepet? Litt smerter etterpå får man sikkert uansett, men er ikke de jeg er mest redd for. Må man sy om man bare trekker på vanlig måte og tannen ikke fjernes kirurgisk? Ikke kom med skrekkhistorier vær så snill, da blir jeg bare enda reddere. Eventuelle skrekkhistorier kan dere komme med når inngrepet er over, hehe.
Mynona Skrevet 7. juni 2017 #23060 Skrevet 7. juni 2017 Det jeg har lært i løpet av mitt ikke så altfor lange liv enda, er at det verste med alt man gruer seg til, er selve gruingen. Det blir som regel mye enklere enn det man er redd for. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå