Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet
Akkurat nå, Mynona skrev:

Ser riktig ut for meg. Anderledes.... Får rød strek jeg og. 

Hattifnatter? :ninja:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mye mulig!

Skrevet

Den gangen Senterpartiet bestemmer for å gjøre Karl Johan til traktorparkering stemmer jeg på de.

Skrevet
7 minutter siden, Mynona skrev:

Mye mulig!

:Nikke:

1 minutt siden, Severus skrev:

Den gangen Senterpartiet bestemmer for å gjøre Karl Johan til traktorparkering stemmer jeg på de.

Det har de vel prøvd. :huh:

----------

Godnatta godtfolk, sov godt eller gjør noe annet spennende denne natten. :natti:  :klem1:

Skrevet

God natt. Jeg gjesper og skal pusse tannebissene nå. Paul får se ferdig filmen alene. :Gjesp: 

Skrevet
10 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Nei, det vet jeg man ikke gjorde. Det er mange som har hatt et vondt liv p.g.a. fordommer og uvitenhet. :sukk: 
Godt at vi har kommet noen meter fremover på en del vis da. Det går litt bedre. 

...men det jeg lurte på er hvordan man best skal lade telefonen. Jeg leser så mangt på nett. 
"Lad skikkelig ut, før en lader helt opp!"...og det motsatte...alt kan skade batteriet. :klo: Jeg blir uklok av sånt.

Siste nytt er å sjokklade litt nå og da. Ikke lade fullt opp, men stoppe litt før 100 %, og lade helt ut og la mobilen gå i svart en gang i halvåret. Ikke lade før batteriet er under 70 % og sånn. Det siste gjelder særlig for elbilbatteriene. 

10 timer siden, Aldrisur skrev:

Stemmer.  :phaedra: Den gangen snakket man aldri om noe som "var litt på kanten av dagligtale". 

Lad i vei, ha det moro og kjøp et nytt batteri når det er nødvendig. Koster ikke all verden i dag sier han jeg deler bord med. Han kjøpte nytt til meg for en femtilapp på Ebay- og det fungerer helt supert. 

Å kjøpe uorginalt batteri, på ebay kan være gøy, helt til mobilen blir varm og sier poff når du sover eller prater med noen via dingsen. Det tørr ikke jeg gamble på altså. 

33 minutter siden, Aldrisur skrev:

Det høres kjempespennende og anderledes ut. 

Hvorfor får jeg rød sterk under anderledes? :klo:

Fordi du skriver det annerledes :hoho: 

• Liker 1
Skrevet

Takk for Richard.  :takke:

• Liker 1
Skrevet

Kanskje fordi det skrives "annerledes" egentlig - uten D... ;)  Personlig vil jeg også skrive D der,
men fremskrittet har talt tror jeg. Har noen sånne ord som jeg må tenke meg om på hver eneste gang.
*jatakk, fikk batterimeldingen ja* :klem: 

8 timer siden, Aldrisur skrev:

Mm..nå erindrer jeg noe jeg leste om på bloggen din. 

Kunne vi få en tilsendt reprise på den adressa? Jeg har mistet den... :sukk: 

8 timer siden, Aldrisur skrev:

*Hver dag en rød dag* høres kjempeskummelt ut! 

Ser for meg en olm okse som stamper med foten i bakken og gjør seg klar til et halvt års kamp. :ninja: 

7 timer siden, Mynona skrev:

Har dere sett Black Mirror på Netflix? 

Noteres på lista mi. :) 

Skrevet

Black Mirror er creepy og ekkel, synes jeg. Den skal jeg se når jeg blir stor.

• Liker 1
Skrevet

Åhh... :ninja:  Da er nok jeg altfor liten til akkurat det på det nuværende tidspunkt. 

Skrevet

Jeg ser ingen grunn til å lide meg gjennom den serien når jeg reagerer som jeg gjør, innrømmer jeg. Da kan jeg heller se noe morsomt eller noe koselig. :)

Skrevet

"Badehotellet" kanskje? :)  Den er som en beroligende pille for meg. Sol, sand, vann, frikadeller og dansker.

Skrevet

Jeg er ikke helt der, altså. :fnise: Da ser jeg heller Frankie og Gracie eller Star Trek eller MASH eller noe sånt. 

Skrevet

Hihi...jeg glemte i farta at du var et sånn "oppi himmelen" - menneske. Star Trek er fint, men ikke når jeg skal
slappe skikkelig av. :fnise:  Vi har alle vårt og godt er det.

Skrevet (endret)

Nå skal jeg se.. 

Endret av Lille Lerke
  • Liker 1
Skrevet

Jeg sang nattasang for Siri i natt. Se hva hun svarte. :hoho: 

image.jpeg.ff904fe87ccc50ef2c95895b68eeaece.jpeg

Skrevet

Jaha. :)  *sitte å beundre ferdighetene til ballongføreren der oppe* 

Skrevet

Kan jeg friste med nylaget eplekake? :nigo: img_0048.jpg?itok=xki9ZZj1

• Liker 1
Skrevet

Trettenåringen og jeg lager kanelsnurrer og sjokoladeboller, så jeg kan også snart friste med nybakte deiligheter. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...