Hoppetaujenta Skrevet 12. april 2014 #2282 Skrevet 12. april 2014 Blir det for mye for deg slik som det er, Vex?
Hoppetaujenta Skrevet 12. april 2014 #2284 Skrevet 12. april 2014 Ok...men da er det vel ok å snakke med de som bestemmer slikt, så du får prøvet det ut?
Severus Skrevet 12. april 2014 #2285 Skrevet 12. april 2014 Joda, fikk bare høre at det blir flere stillinger utløst snart
Hoppetaujenta Skrevet 13. april 2014 #2290 Skrevet 13. april 2014 I så fall er hun unnskyldt, for det er en viktig jobb som krever konsentrasjon og sin kvinne fullt ut! 1
Severus Skrevet 13. april 2014 #2291 Skrevet 13. april 2014 Jeg var på party i natt og kino på kvelden
Hoppetaujenta Skrevet 13. april 2014 #2292 Skrevet 13. april 2014 Hvordan var det da, Vex? Alene eller med noen hyggelige folk?
Aldrisur Skrevet 14. april 2014 Forfatter #2298 Skrevet 14. april 2014 Gooooodmorgen og Goooooooooooooooood påååååååååååååååske!!!! Gooooood pååååååske til deg også Rumle og takk for at du satte igjen så mange fine og påskete blomster! Står det bra til i Rumles verden? Jeg har ikke kjøpt påskegodt ennå. Var i butikk i dag og så mange som sto konsentrert og fylte sine store poser med løsvektsgodis til kroner fem for hg. Det er i grunnen surt at sånt skal bli så billig, når det er så fristende...og godt. Dessverre har jeg det slik at jeg ikke blir kvalm før det har gått veldig lang tid med intravenøs snop-smatting. Kanskje jeg er heldig, kanskje ikke. Sånn har dessverre jeg det også Hoppe! Eller heldigvis? Påskeegg! Jeg må kjøpe inn noen slike til påske. Med hardt knasende skall og sjokolade i. Det kan være det samme med påskemarsipanen, den liker jeg ikke. Og så skal jeg kjøpe meg en påskeblomst til å ha inne. Det ser så herlig gult og lystig ut med påskeliljer utenfor, men de overlever ikke tre dager inne, så jeg får satse på noe annet. Og: Bossy Aldri. Hvordan gikk det med halsen? Og resten av fredagen? Blondinen hadde ekstra hals i barnehagen, så det gikk fint. Hvordan går det med deg? Har du påskeferie nå? 1
Hoppetaujenta Skrevet 14. april 2014 #2299 Skrevet 14. april 2014 Godt at du gir livstegn sier jeg bare. 1
Aldrisur Skrevet 14. april 2014 Forfatter #2300 Skrevet 14. april 2014 I morgen skal jeg lage meg en stor flaske med kald gulrotjuice! Gjorrde du det, og ble den i såfall god? Heheeee, den var morsom My God helg til deg Kaptein Aldri og resten av ballongteamet! Håper dere alle sammen har en trivelig helg i vente Jeg har lyst å begynne i 50% jobb Krysser fingre for deg Vex! Travel helg Aldri? Tror hun er superopptatt... Kanskje hun sorterer Lego? ------------------------- Håper dere alle har det fint! I dag har jeg vært på skikkelig Harrytur - og det med stor H! Dro hjemmefra klokka åtte til morgenen i dag for å få med oss systembolaget i Strømstad. Det er den verste folketilstrømmingen jeg har sett i hele mitt liv! (Og det sier ikke lite) Jeg var den første som betalte i kassa på systembolaget fordi jeg sto ganske langt foran i køen, og så visste jeg akkurat hva jeg skulle ha. Fordi vi var så tidlig ferdig der, kom vi også unna det verste rennet på Nordby. Det grusomt usunne hektogodteriet kostet bare kr. 3,90 for hektoen! Det er nesten dårlig gjort vettø. Nå skal jeg gå og pakke om kjøtt og karbonadedeig for å legge i fryseren, så kan påsken bare starte for min del. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå