Aldrisur Skrevet 4. juni 2017 Forfatter #22941 Skrevet 4. juni 2017 1 minutt siden, Jerry Lee skrev: Et ønske til, og jeg skal ikke mase mer... 1969 Liberace Show Boogie Woogie. Den med blå glitterdress. Tøyeblikk! 1 minutt siden, Lille Lerke skrev: Kommer helt an på butikken. Jeg fikk bytte størrelse for noen uker siden etter å ha gjort samme tabben. Butikken er en liten butikk der jeg er godt kjent og har handlet mye. I tillegg hadde jeg på meg en akkurat make bukse fra forrige "sesong" i samme størrelsen. Buksene hadde endret seg en størrelse fra høst til vår, og det kunne de måle. Ta med deg bukse og papirlapper og prøv. Gjør deg i tillegg litt forsiktig og høflig så går det nok bra. Oppdatering utbedes Været her er beskrevet av andre alt. Se svar over, masekopp Å så snill du er som svarer meg. Ja masekopp eller ei, jeg skal ta den høflig med til butikken.
Jerry Lee Skrevet 4. juni 2017 #22943 Skrevet 4. juni 2017 Den, ja. Tusen takk. George Liberace slo igjennom alt på 40tallet. Alle visste han var homofil, men slikt snakket man ikke om. Men hvor herlig sjølironisk han var etter å ha "kommet ut". En fantastisk entertainer! 2
Aldrisur Skrevet 4. juni 2017 Forfatter #22944 Skrevet 4. juni 2017 Ja, han var meget spesiell og utrolig godt likt av alle. Sånn husker jeg ham i hvert fall. 2
Jerry Lee Skrevet 4. juni 2017 #22945 Skrevet 4. juni 2017 " You know...there ARE men in my audience, too! " - George Liberace. 2
Jerry Lee Skrevet 4. juni 2017 #22946 Skrevet 4. juni 2017 " So...my parents bought me this upright Starck piana when I was 6 years old." - Jerry Lee Lewis. Min bestemors gamle piano, som jeg arvet, er et Upright Starck. 2
Hoppetaujenta Skrevet 4. juni 2017 #22947 Skrevet 4. juni 2017 Jeg var da aldri noen sinne i tvil om at Liberace var "gay som et juletre"... Så søt atte. 33 minutter siden, Aldrisur skrev: Nettopp. Jeg stusset fordi Anna er jo kort, det er Maria som er lang. Hoppehumor eller hva? Jo. 1
Jerry Lee Skrevet 4. juni 2017 #22948 Skrevet 4. juni 2017 Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev: Jeg var da aldri noen sinne i tvil om at Liberace var "gay som et juletre"... Vel...det var det faktisk mange som ikke visste, selvom det var en "offentlig viten". På 40 og 50tallet pratet man ikke om det. 1
Hoppetaujenta Skrevet 4. juni 2017 #22949 Skrevet 4. juni 2017 Nei, det vet jeg man ikke gjorde. Det er mange som har hatt et vondt liv p.g.a. fordommer og uvitenhet. Godt at vi har kommet noen meter fremover på en del vis da. Det går litt bedre. ...men det jeg lurte på er hvordan man best skal lade telefonen. Jeg leser så mangt på nett. "Lad skikkelig ut, før en lader helt opp!"...og det motsatte...alt kan skade batteriet. Jeg blir uklok av sånt. 1
Jerry Lee Skrevet 4. juni 2017 #22950 Skrevet 4. juni 2017 En annen sak... "Ev'ryone knew Richard was gay!" - Chuck Berry i en dokumentar. Han pratet om Little Richard om opplevelser på 50tallet. Little Richard prøvde seg på Chuck.
Jerry Lee Skrevet 4. juni 2017 #22951 Skrevet 4. juni 2017 Men man snakket ikke om det. Man brydde seg ikke. For det viktigste var musikken.
Aldrisur Skrevet 4. juni 2017 Forfatter #22952 Skrevet 4. juni 2017 7 minutter siden, Jerry Lee skrev: Vel...det var det faktisk mange som ikke visste, selvom det var en "offentlig viten". På 40 og 50tallet pratet man ikke om det. Stemmer. Den gangen snakket man aldri om noe som "var litt på kanten av dagligtale". 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: Nei, det vet jeg man ikke gjorde. Det er mange som har hatt et vondt liv p.g.a. fordommer og uvitenhet. Godt at vi har kommet noen meter fremover på en del vis da. Det går litt bedre. ...men det jeg lurte på er hvordan man best skal lade telefonen. Jeg leser så mangt på nett. "Lad skikkelig ut, før en lader helt opp!"...og det motsatte...alt kan skade batteriet. Jeg blir uklok av sånt. Lad i vei, ha det moro og kjøp et nytt batteri når det er nødvendig. Koster ikke all verden i dag sier han jeg deler bord med. Han kjøpte nytt til meg for en femtilapp på Ebay- og det fungerer helt supert. 1
Aldrisur Skrevet 4. juni 2017 Forfatter #22953 Skrevet 4. juni 2017 Nå er jeg klar for å stryke tøy. Passer godt i dette triste, fuktige været. Snakkes! 1
Jerry Lee Skrevet 4. juni 2017 #22954 Skrevet 4. juni 2017 Kanskje noen liker 50talls live versjonen av "Rip it up" med Little Richard...?
Jerry Lee Skrevet 4. juni 2017 #22955 Skrevet 4. juni 2017 Men...går for å se videoer der Jerry denger piano og sparker krakken. Kick the stool, Jer. Kick the stool.
Fantastica Skrevet 4. juni 2017 #22957 Skrevet 4. juni 2017 For første gang i år har jeg vært ute i hagen. Det er deilig hagevær, 18 grader og overskyet, og snart skal det bli regn. Jeg har også endelig fått litt skrivegnist, jeg låner en venninnes historie og baker den inn i boka mi. Det handler om hvordan sønnen hennes døde, og det er rimelig tøft å skrive om det. Egentlig burde jeg ha rettet de siste prøvene, men jeg orker rett og slett ikke. Hjernen fungerer ikke til sånt akkurat nå. Tenk at det er en ekstra fridag i morgen da? Hva skal dere gjøre da?
Jerry Lee Skrevet 4. juni 2017 #22958 Skrevet 4. juni 2017 6 minutter siden, Severus skrev: Sims 4 Snakket pent til deg i Dagboka di.... Men det var nok uvesentlig at jeg prøvde å være hyggelig.....
Severus Skrevet 4. juni 2017 #22959 Skrevet 4. juni 2017 Jeg har ikke lest den. Jeg svarte på et innlegg fra aldri fra igår
Severus Skrevet 4. juni 2017 #22960 Skrevet 4. juni 2017 Sims 4 er dessuten et spill til PC, som jeg holdt på med igår. Skjønner ikke hvorfor du angriper meg, når jeg ikke en gang har vært inne på KG i mer enn 5 min igår. Er ikke det bra at jeg er borte, så blir det null røde ting.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå