Jerry Lee Skrevet 4. juni 2017 #22921 Skrevet 4. juni 2017 Akkurat nå, Aldrisur skrev: Har du ikke gitt deg med den pianospillingen ennå? Hva med en liten pause og en ? *Boogie, Boogie Woogie* 1
Jerry Lee Skrevet 4. juni 2017 #22923 Skrevet 4. juni 2017 Aah. Elsker denne. 14 år gamle Luca vet enda ikke hvor god han er. Så sjarmis! 2
Jerry Lee Skrevet 4. juni 2017 #22924 Skrevet 4. juni 2017 Endelig fikk jeg sniki til meg en musikkvideo. Lenge siden. 2
Aldrisur Skrevet 4. juni 2017 Forfatter #22925 Skrevet 4. juni 2017 Akkurat nå, Jerry Lee skrev: Endelig fikk jeg sniki til meg en musikkvideo. Lenge siden. Det er bare å si i fra det Jerry, musikkvideoer har vi alltid på lager. Men hva med den buksa mi da? Har du glemt den? Hæ? Tror du butikken vil ha den tilbake? 2
Fantastica Skrevet 4. juni 2017 #22926 Skrevet 4. juni 2017 Ta den med til butikken og spør. Det er det enkleste. 2
Jerry Lee Skrevet 4. juni 2017 #22927 Skrevet 4. juni 2017 1 minutt siden, Aldrisur skrev: Det er bare å si i fra det Jerry, musikkvideoer har vi alltid på lager. Men hva med den buksa mi da? Har du glemt den? Hæ? Tror du butikken vil ha den tilbake? Takk, det var hyggelig. En tid var jeg i overkant masete om videoer... - Buksa di? Hmm... vi'kke blandes ned i den. SÅ godt kjente er vi da ikke... Spør butikken, heller. 2
Aldrisur Skrevet 4. juni 2017 Forfatter #22928 Skrevet 4. juni 2017 Akkurat nå, Fantastica skrev: Ta den med til butikken og spør. Det er det enkleste. Ja, sant det, var bare en smule utålmodig her. Butikkene åpner jo ikke før på tirsdag må vite. 1
Aldrisur Skrevet 4. juni 2017 Forfatter #22929 Skrevet 4. juni 2017 Akkurat nå, Jerry Lee skrev: Takk, det var hyggelig. En tid var jeg i overkant masete om videoer... - Buksa di? Hmm... vi'kke blandes ned i den. SÅ godt kjente er vi da ikke... Spør butikken, heller. Okei da. 2
Jerry Lee Skrevet 4. juni 2017 #22930 Skrevet 4. juni 2017 5 minutter siden, Aldrisur skrev: Okei da. Beklager. (()) - Vil nødig skryte, men har spilt piano siden jeg var 8, opplært av bestemor på et piano som fortsatt står og virker her i huset. Men jeg ha'kke en sjanse mot 14 år gamle Luca Sestak. Dessverre ble Luca FOR bevisst på eget talent, og ble arrogant og også kjedelig og rutinepreget. 2
Aldrisur Skrevet 4. juni 2017 Forfatter #22931 Skrevet 4. juni 2017 1 minutt siden, Jerry Lee skrev: Beklager. (()) - Vil nødig skryte, men har spilt piano siden jeg var 8, opplært av bestemor på et piano som fortsatt står og virker her i huset. Men jeg ha'kke en sjanse mot 14 år gamle Luca Sestak. Dessverre ble Luca FOR bevisst på eget talent, og ble arrogant og også kjedelig og rutinepreget. Det å kunne spille et instrument er virkelig noe å ta med seg i livet. Så spill i vei du Jerry - jeg lukker bare vinduene mine når nok er nok. Har aldri hørt om denne Luca før nå jeg, men det er alltid trist når berømmelse går til hodet på folk og gjør dem usympatiske. 1
Hoppetaujenta Skrevet 4. juni 2017 #22932 Skrevet 4. juni 2017 9 minutter siden, Jerry Lee skrev: Vil nødig skryte, men har spilt piano siden jeg var 8, opplært av bestemor på et piano som fortsatt står og virker her i huset. Så det ER deg jeg har hørt i sene nattetimer ja! Du er god jo!!! P.s. "Badehotellet" starter igjen. Se annen tråd på tv-avdelingen. ...og for dere som liker svensk krim så blir det reprise på "Anna Lang" også den 14 juni på tv2. Kjøpte likegodt dvd`en jeg. Koselig å ha dem i hylla mi på fast basis. 2
Jerry Lee Skrevet 4. juni 2017 #22933 Skrevet 4. juni 2017 1 minutt siden, Aldrisur skrev: Det å kunne spille et instrument er virkelig noe å ta med seg i livet. Så spill i vei du Jerry - jeg lukker bare vinduene mine når nok er nok. Har aldri hørt om denne Luca før nå jeg, men det er alltid trist når berømmelse går til hodet på folk og gjør dem usympatiske. Ja, det er gøy. Jeg kan ikke spille etter noter, kan ikke engang lese dem. Det ble på øret og øving. - Luca er russer. Som sagt kun 14 i videoen. Antakelig på skolens musikkrom/fellesrom. Fantastisk talent og sjarm. Men, ja...det gikk til hodet på ham, og han er kjedelig i spillingen nå, dessverre.
Aldrisur Skrevet 4. juni 2017 Forfatter #22934 Skrevet 4. juni 2017 Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev: Så det ER deg jeg har hørt i sene nattetimer ja! Du er god jo!!! P.s. "Badehotellet" starter igjen. Se annen tråd på tv-avdelingen. ...og for dere som liker svensk krim så blir det reprise på "Anna Lang" også den 14 juni på tv2. Kjøpte likegodt dvd`en jeg. Koselig å ha dem i hylla mi på fast basis. Hører du ham også? Jajamensann, det er en liten verden det her. Jeg kan simpelthen ikke får nok av Badehotellet, så har snik-kikket på alle episodene som er laget. Får bare håpe på at det kommer mer. Anna Lang er et godt tips. 2
Jerry Lee Skrevet 4. juni 2017 #22935 Skrevet 4. juni 2017 2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Så det ER deg jeg har hørt i sene nattetimer ja! Ja, når du du lusker i skaukanten rundt huset mitt vil du nødvendigvis høre det. Vinduene er åpne og slipper ut lyd. Raring! 1
Aldrisur Skrevet 4. juni 2017 Forfatter #22936 Skrevet 4. juni 2017 5 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Så det ER deg jeg har hørt i sene nattetimer ja! Du er god jo!!! P.s. "Badehotellet" starter igjen. Se annen tråd på tv-avdelingen. ...og for dere som liker svensk krim så blir det reprise på "Anna Lang" også den 14 juni på tv2. Kjøpte likegodt dvd`en jeg. Koselig å ha dem i hylla mi på fast basis. Mener du Maria Lang? 1
Hoppetaujenta Skrevet 4. juni 2017 #22937 Skrevet 4. juni 2017 Ja. Det er så mange lange damer for tiden at det ikke er greit å holde rede på dem. lol 1
Aldrisur Skrevet 4. juni 2017 Forfatter #22938 Skrevet 4. juni 2017 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: Ja. Det er så mange lange damer for tiden at det ikke er greit å holde rede på dem. lol Nettopp. Jeg stusset fordi Anna er jo kort, det er Maria som er lang. Hoppehumor eller hva? 1
Jerry Lee Skrevet 4. juni 2017 #22939 Skrevet 4. juni 2017 Et ønske til, og jeg skal ikke mase mer... 1969 Liberace Show Boogie Woogie. Den med blå glitterdress. 2
Lille Lerke Skrevet 4. juni 2017 #22940 Skrevet 4. juni 2017 1 time siden, Aldrisur skrev: God dag til frøken morgenfugl og alle som titter innom! Her har det regnet siden jeg sto opp sånn ca. rundt åttetiden og skydekke ligger helt nede på bakken. Tåke heter det visst. Lurer på om noen har greie på dette: Jeg kjøpte en bukse uten å prøve den, kom hjem, dro av prislappen () og tok på meg buksa. Den var altfor stor (eller var den for liten?) Samme det. Vet dere om jeg får byttet den i butikken? Altså jeg har prislappen og kvittering behold. Ellers å melde, så tror jeg dette blir en innedag. Kommer helt an på butikken. Jeg fikk bytte størrelse for noen uker siden etter å ha gjort samme tabben. Butikken er en liten butikk der jeg er godt kjent og har handlet mye. I tillegg hadde jeg på meg en akkurat make bukse fra forrige "sesong" i samme størrelsen. Buksene hadde endret seg en størrelse fra høst til vår, og det kunne de måle. Ta med deg bukse og papirlapper og prøv. Gjør deg i tillegg litt forsiktig og høflig så går det nok bra. Oppdatering utbedes Været her er beskrevet av andre alt. 46 minutter siden, Aldrisur skrev: Det er bare å si i fra det Jerry, musikkvideoer har vi alltid på lager. Men hva med den buksa mi da? Har du glemt den? Hæ? Tror du butikken vil ha den tilbake? Se svar over, masekopp 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå