Salka Skrevet 3. juni 2017 #22901 Skrevet 3. juni 2017 3 minutter siden, Aldrisur skrev: Det er veldig interresant og kjempespennende, men at noen har meldt seg og betalt hundretusener av kroner for å være med på en enveis tur til mars, det er mer enn jeg forstår noe av. Kan liksom ikke tro at noen vil ha et sånt liv. Nå stikker jeg, ha en fin dag til vi snakkes igjen, Det er jeg helt enig i, jeg forstår heller ikke at noen vil reise fra alt her på jorden og aldri vende tilbake. Men bra for oss astronominerder da selv om det også er veldig skummelt. Jeg kunne aldri dratt selv om jeg så hadde hatt helsa i behold, vanskelig å få med seg hester og katter til mars tror jeg, hehe. Men tenk å stå å se opp på mars når man vet at det er folk der oppe, det er helt sykt å tenke på og jeg digger det. Ha en fin dag du også! 1
Hoppetaujenta Skrevet 3. juni 2017 #22902 Skrevet 3. juni 2017 (endret) 17 minutter siden, Salka skrev: ...vanskelig å få med seg hester og katter til mars tror jeg, hehe. Kjære deg, det ligger da i kortene: der oppe har de bl.a. schwære marsvin som kan dresseres og ris på m.m... Antagelig er det mars-vin de drikker mest av også. Endret 3. juni 2017 av Hoppetaujenta 1
Salka Skrevet 3. juni 2017 #22903 Skrevet 3. juni 2017 2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Kjære deg, det ligger da i kortene: der oppe har de bl.a. schwære marsvin som kan dresseres og ris på m.m... Antagelig er det mars-vin de drikker mest av også. Hadde blitt mye mars-vin om jeg skulle bodd der tror jeg! 2
Aldrisur Skrevet 3. juni 2017 Forfatter #22905 Skrevet 3. juni 2017 2 timer siden, FruN skrev: Pinseaften... igjen er jeg bortskjemt med å bo i hytte-land Butikken har åpent til kl 18, og jommen meg fra 10-18 både i morgen og mandag Spørs om jeg trenger å dra på butikken etter dagens tur, men greit med muligheten Vi har også en Joker - åpent hver eneste dag året rundt fra 8 - 23, men det er jo så dyrt der! Kjekt å ha om man har glemt noe veldig viktig. 2 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Kjære deg, det ligger da i kortene: der oppe har de bl.a. schwære marsvin som kan dresseres og ris på m.m... Antagelig er det mars-vin de drikker mest av også. Mars-vin til @Salka 2 timer siden, Lille Lerke skrev: Marshmellowskake og Mars-ipangris. Puh! Ferdig med butikkrunden for denne helgen. 1
Aldrisur Skrevet 3. juni 2017 Forfatter #22907 Skrevet 3. juni 2017 13 minutter siden, mia83 skrev: God pinse til alle God Pinse Mia, og lykke til med feiringen av .
mia83 Skrevet 3. juni 2017 #22908 Skrevet 3. juni 2017 Tusen takk for det Aldrisur vi er spente alle mann her nå 2
Aldrisur Skrevet 3. juni 2017 Forfatter #22909 Skrevet 3. juni 2017 35 minutter siden, mia83 skrev: Tusen takk for det Aldrisur vi er spente alle mann her nå Spis masse god mat, husk å ikke stresse Mia. Kos dere masse. 1
mia83 Skrevet 3. juni 2017 #22910 Skrevet 3. juni 2017 Takk for det roer meg nok ned når det er i gang og det er jo bare slekt og venner uansett så om ikke ALT skulle gå etter planen så er det ingen krise 1
Fantastica Skrevet 3. juni 2017 #22911 Skrevet 3. juni 2017 God kveld! Trettenåringen har laget sin første ostekake og vi har kost oss masse. Nå skal jeg snart trekke meg tilbake til min fantastiske skrivestue med et lite glass vin og boka jeg kjøpte i dag. 1
Hoppetaujenta Skrevet 3. juni 2017 #22913 Skrevet 3. juni 2017 (endret) Hei og god pinse til dere alle sammen og Mia spesielt. Ser i Dagbladet at de melder torden ganske mange steder i morgen. Håper ikke at det blir her. P.s. Ingrid Espelid Hovig fyller 93! Flott dame det der!!! Endret 3. juni 2017 av Hoppetaujenta 1
FruN Skrevet 3. juni 2017 #22914 Skrevet 3. juni 2017 7 timer siden, Aldrisur skrev: Vi har også en Joker - åpent hver eneste dag året rundt fra 8 - 23, men det er jo så dyrt der! Kjekt å ha om man har glemt noe veldig viktig. Får stort sett inntrykk av at Joker sier de er rimelige, men det er jo egentlig ikke det de selger seg med.. Her er det Kiwi og Spar som holder stand Og tidvis nærbutikken da, men de er uhm..frittstående under kjede...? Kan man si det? 1
Aldrisur Skrevet 3. juni 2017 Forfatter #22916 Skrevet 3. juni 2017 3 timer siden, Fantastica skrev: God kveld! Trettenåringen har laget sin første ostekake og vi har kost oss masse. Nå skal jeg snart trekke meg tilbake til min fantastiske skrivestue med et lite glass vin og boka jeg kjøpte i dag. Så koselig det hørtes ut. Tenk at hun har blitt 13 år den lille jenta di. Fikk du skrevet noe mer i kveld? 2 timer siden, Severus skrev: H e i Hei Severus - hva driver du med i kveld? 1 time siden, Hoppetaujenta skrev: Hei og god pinse til dere alle sammen og Mia spesielt. Ser i Dagbladet at de melder torden ganske mange steder i morgen. Håper ikke at det blir her. P.s. Ingrid Espelid Hovig fyller 93! Flott dame det der!!! Ingrid Espelid Hovig, for en søt gammel dame. Jeg der henne av og til i byen, liten og energisk beveger hun seg rundt i bygatene. 25 minutter siden, FruN skrev: Får stort sett inntrykk av at Joker sier de er rimelige, men det er jo egentlig ikke det de selger seg med.. Her er det Kiwi og Spar som holder stand Og tidvis nærbutikken da, men de er uhm..frittstående under kjede...? Kan man si det? Jepp, det kan man si. 24 minutter siden, FruN skrev: Hipp hurra for den originale TV-kokken! Gratulerer!
Hoppetaujenta Skrevet 4. juni 2017 #22917 Skrevet 4. juni 2017 God dag. Her er det yr og helt grått. Dagen er god uansett. 1
Aldrisur Skrevet 4. juni 2017 Forfatter #22918 Skrevet 4. juni 2017 3 timer siden, Hoppetaujenta skrev: God dag. Her er det yr og helt grått. Dagen er god uansett. God dag til frøken morgenfugl og alle som titter innom! Her har det regnet siden jeg sto opp sånn ca. rundt åttetiden og skydekke ligger helt nede på bakken. Tåke heter det visst. Lurer på om noen har greie på dette: Jeg kjøpte en bukse uten å prøve den, kom hjem, dro av prislappen () og tok på meg buksa. Den var altfor stor (eller var den for liten?) Samme det. Vet dere om jeg får byttet den i butikken? Altså jeg har prislappen og kvittering behold. Ellers å melde, så tror jeg dette blir en innedag.
Jerry Lee Skrevet 4. juni 2017 #22919 Skrevet 4. juni 2017 *spiller piano høyt og falskt med vidåpne vinduer* 1
Aldrisur Skrevet 4. juni 2017 Forfatter #22920 Skrevet 4. juni 2017 1 minutt siden, Jerry Lee skrev: *spiller piano høyt og falskt med vidåpne vinduer* Har du ikke gitt deg med den pianospillingen ennå? Hva med en liten pause og en ? 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå