Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

...og snille med oss selv. Føtter i litt vann + god fuktighetskrem etterpå...påført med kjærlig hånd
og bittelitt massasje til alle sammen. :jepp:  *nydelig sommerbukett jah* 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altså, nå er siste nytt på spørrefronten på forumet, :opplyser: @Sarte sjeler - gå til neste innlegg, hvor tung bør en mannlig "sak" være. Hva blir det neste? 

Alle kvinner her inne må begynne å måle og veie livmor og eggstokker :klo:  

• Liker 3
Skrevet

Hvor TUNG faktisk :ler:

• Liker 2
Skrevet

Det var merkelig. Ikke for ingenting at de kalles for generasjon perfekt, stakkars.  :fnise: 

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Lille Lerke skrev:

Altså, nå er siste nytt på spørrefronten på forumet, :opplyser: @Sarte sjeler - gå til neste innlegg, hvor tung bør en mannlig "sak" være. Hva blir det neste? 

Alle kvinner her inne må begynne å måle og veie livmor og eggstokker :klo:  

TUNG faktisk. :hoho: erre virkelig mulig? 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Salka skrev:

TUNG faktisk. :hoho: erre virkelig mulig? 

Kanskje feilskriving? Hvor (t)ung  bør en... :hoho: 

• Liker 1
Skrevet

Jaja....aldri har jeg vurdert det spørsmålet og ikke skal jeg heller.  :ninja: 

• Liker 1
Skrevet

Nå begynte jeg å lure på om det er forskjell på tyngde i forskjellige tilstander på slike "saker" :klo: 

Skrevet (endret)
6 minutter siden, Mynona skrev:

Nå begynte jeg å lure på om det er forskjell på tyngde i forskjellige tilstander på slike "saker" :klo: 

Mener å ha lest på kg :fnise: noe om at lengden er forskjellig i ulike tilstander på slike "saker". :daane: 

Endret av Lille Lerke
  • Liker 2
Skrevet

Oh the mysteries of the world! 

(Akkurat nå er jeg bare noen hundre meter fra aldrisur. På vei hjem fra utflukt.)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Litt morsomt... :biggrin:  Jeg er veldig, veldig mange hundre meter fra dere begge, men akk så nær mentalt. 
De skulle ha sett verden i dag, de gamle som har vært borte lenge fra verden. Internett og telefon...
Reise i luften og ta på månen. De hadde ikke trodd på sånne eventyrfortellinger. Lurer på hva som ligger
foran oss i utvikling. Hva vi ikke klarer å se for oss i dag, men som blir en hverdagslighet for fremtidsmennesket. Dette seiler opp til å bli en funderende dag kan jeg kjenne. :) 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Skrevet

Jeg lurer også på det. I 2030-årene reiser jo de første til Mars, det er stoooooort syns jeg. Lurer sånn på hvordan det går, om de klarer å overleve og hvor mange de er der om f.eks 100 år. Og alt skal filmes fra de drar til de ankommer og skal gjøre det mulig å overleve der. Det blir reality-TV det! Big brådder, gå hjem og legg deg! Det er helt sykt spennende syns jeg og jeg håper ikke de må utsette det enda mer. Var jo først meningen at det skulle skje rundt 2022. 

• Liker 1
Skrevet

Syns det er litt skummelt jeg.  :ninja: En vet hva en har, men ikke hva en får...og ting kan jo gå veldig galt
under veis/der oppe og vi kan ikke hjelpe dem så langt unna. Grøss...tenk å få trøbbel der ute da.
 :sjokkbla:  Jeg kjenner at jeg må ha kaffe å roe meg ned på. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg er så astronominerd jeg og har drømt om dette siden jeg var liten og så på stjernehimmelen sammen med pappa, så jeg syns det er skikkelig spennende. De skal jo være i trening i flere år, så de er jo forberedt på mye, men så klart, man vet jo aldri, men man må jo bare håpe at alt går bra og som det skal. Jeg gleder meg ihvertfall selv om jeg er glad ingen jeg kjenner skal være med og jeg aldri hadde turt selv. En tur til månen derimot hadde vært kult selv om jeg ikke har helse til det. Får bli i mitt neste liv tror jeg. :nigo: Da skal Salkas månelanding filmes direkte på kåge. :nigo: 

• Liker 2
Skrevet
4 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Litt morsomt... :biggrin:  Jeg er veldig, veldig mange hundre meter fra dere begge, men akk så nær mentalt. 
De skulle ha sett verden i dag, de gamle som har vært borte lenge fra verden. Internett og telefon...
Reise i luften og ta på månen. De hadde ikke trodd på sånne eventyrfortellinger. Lurer på hva som ligger
foran oss i utvikling. Hva vi ikke klarer å se for oss i dag, men som blir en hverdagslighet for fremtidsmennesket. Dette seiler opp til å bli en funderende dag kan jeg kjenne. :) 

Akkurat det samme har jeg også tenkt på. :)

37 minutter siden, Salka skrev:

Jeg lurer også på det. I 2030-årene reiser jo de første til Mars, det er stoooooort syns jeg. Lurer sånn på hvordan det går, om de klarer å overleve og hvor mange de er der om f.eks 100 år. Og alt skal filmes fra de drar til de ankommer og skal gjøre det mulig å overleve der. Det blir reality-TV det! Big brådder, gå hjem og legg deg! Det er helt sykt spennende syns jeg og jeg håper ikke de må utsette det enda mer. Var jo først meningen at det skulle skje rundt 2022. 

Den som lever får se Salka. 

7 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Syns det er litt skummelt jeg.  :ninja: En vet hva en har, men ikke hva en får...og ting kan jo gå veldig galt
under veis/der oppe og vi kan ikke hjelpe dem så langt unna. Grøss...tenk å få trøbbel der ute da.
 :sjokkbla:  Jeg kjenner at jeg må ha kaffe å roe meg ned på. 

Tror jeg tar en kaffe til jeg også, :kaffekopp:men må snart ile til butikken, tror det stenger tidlig i dag 

@Mynonadu skulle svingt en tur innom vet du.

Jeg leser også om tunge, lange og korte peniser - og jeg er såååå møkklei alle de kjønnsliv trådene at jeg virkelig lurer på alder og hjernekapasitet til de som lager dem. 

Nok om det. Det er pinseaften og i den anledning fikk jeg til et blinkskudd når jeg tok et bilde av dere/oss alle sammen. 

Vi kler hverandre vi ballongfarere. Ikke sant? :hjerter_rundt:

5932855c4afa2_allesammen.jpg.1a420fb2b92d23b674d561e0d66b64c2.jpg

• Liker 2
Skrevet (endret)
5 minutter siden, Aldrisur skrev:

Akkurat det samme har jeg også tenkt på. :)

Den som lever får se Salka. 

Tror jeg tar en kaffe til jeg også, :kaffekopp:men må snart ile til butikken, tror det stenger tidlig i dag 

@Mynonadu skulle svingt en tur innom vet du.

Jeg leser også om tunge, lange og korte peniser - og jeg er såååå møkklei alle de kjønnsliv trådene at jeg virkelig lurer på alder og hjernekapasitet til de som lager dem. 

Nok om det. Det er pinseaften og i den anledning fikk jeg til et blinkskudd når jeg tok et bilde av dere/oss alle sammen. 

Vi kler hverandre vi ballongfarere. Ikke sant? :hjerter_rundt:

5932855c4afa2_allesammen.jpg.1a420fb2b92d23b674d561e0d66b64c2.jpg

Å jøss, der ser jeg meg selv, oppe til høyre :hoho: 

Endret av Lille Lerke
  • Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, Lille Lerke skrev:

Å jøss, der ser jeg meg sellv, oppe til høyre :hoho: 

Den litt beskjedne med turkis topplue? :fnise: Veldig søt da. :ninuskapus:

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, Aldrisur skrev:

Den litt beskjedne med turkis topplue? :fnise: Veldig søt da. :ninuskapus:

:riste:  

• Liker 1
Skrevet
18 minutter siden, Salka skrev:

Jeg er så astronominerd jeg og har drømt om dette siden jeg var liten og så på stjernehimmelen sammen med pappa, så jeg syns det er skikkelig spennende. De skal jo være i trening i flere år, så de er jo forberedt på mye, men så klart, man vet jo aldri, men man må jo bare håpe at alt går bra og som det skal. Jeg gleder meg ihvertfall selv om jeg er glad ingen jeg kjenner skal være med og jeg aldri hadde turt selv. En tur til månen derimot hadde vært kult selv om jeg ikke har helse til det. Får bli i mitt neste liv tror jeg. :nigo: Da skal Salkas månelanding filmes direkte på kåge. :nigo: 

Det er veldig interresant og kjempespennende, men at noen har meldt seg og betalt hundretusener av kroner for å være med på en enveis tur til mars, det er mer enn jeg forstår noe av. Kan liksom ikke tro at noen vil ha et sånt liv.

:vinke:Nå stikker jeg, ha en fin dag til vi snakkes igjen, :reise:

• Liker 1
Skrevet

Pinseaften... igjen er jeg bortskjemt med å bo i hytte-land :hoho: Butikken har åpent til kl 18, og jommen meg fra 10-18 både i morgen og mandag :nori:Spørs om jeg trenger å dra på butikken etter dagens tur, men greit med muligheten :jepp: 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...