Mynona Skrevet 1. juni 2017 #22861 Skrevet 1. juni 2017 4 minutter siden, Aldrisur skrev: Du f r e k v e n t e r ikke i de vovede trådene du Hoppe. Det gjør jeg, og av og til angrer jeg bittert og har mareritt om natten. Tenkte jeg skulle lage en tråd om det, men da vil nok alle svare: -Så ikke gå inn i tråder du ikke tåler da! Eller: Hvis du er så sart så foreslår jeg at du tar deg en lang pause fra KG! Eller: Ta deg en pause! Eller noe sånt. Høres riktig ut 2
Hoppetaujenta Skrevet 1. juni 2017 #22862 Skrevet 1. juni 2017 Gurimalla. Nå leste jeg det siste først og ble redd for at jeg hadde gjort noe alvåli`galt her altså. Tåler ikke sånn hardt og direkte snakk så sent på kvelden... 1
Aldrisur Skrevet 1. juni 2017 Forfatter #22863 Skrevet 1. juni 2017 4 minutter siden, Mynona skrev: Høres riktig ut Ha-ha, ja ikke sant? 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: Gurimalla. Nå leste jeg det siste først og ble redd for at jeg hadde gjort noe alvåli`galt her altså. Tåler ikke sånn hardt og direkte snakk så sent på kvelden... Å nei unnskyld, det var ikke meningen å skremme deg. En kveldsis og en til deg fra meg. 1
Salka Skrevet 1. juni 2017 #22864 Skrevet 1. juni 2017 2 timer siden, Aldrisur skrev: Å dra meg laaangsomt inn i fuglekassa! ----------------------------- Jeg sier bare HURRA for legenden David Bowie og heldige er vi som ble kjent med ham og hans musikk. Litt kjent da i hvert fall. Nå er det juni og bare å gå og vente på de norske jordbærene. Det er noe spesielt med dem. Se på denne for eksempel, ligner litt på en nese? Nei, fydda! nese du lizzm! 1
Lille Lerke Skrevet 1. juni 2017 #22865 Skrevet 1. juni 2017 I kveld har jeg gjort det helt store. En stor genser i ull, skulle krympes bittelitt. Nå blir det kanskje et par tova såler. 2
Aldrisur Skrevet 1. juni 2017 Forfatter #22866 Skrevet 1. juni 2017 3 minutter siden, Salka skrev: Nei, fydda! nese du lizzm! da dim da dum dum dum.... 1 minutt siden, Lille Lerke skrev: I kveld har jeg gjort det helt store. En stor genser i ull, skulle krympes bittelitt. Nå blir det kanskje et par tova såler. Kan passe til en bitte-bitte liten fugl da kanskje? Neida. Det var jo skikkelig dumt. Var den nystrikket også? 1
Lille Lerke Skrevet 1. juni 2017 #22867 Skrevet 1. juni 2017 4 minutter siden, Aldrisur skrev: da dim da dum dum dum.... Kan passe til en bitte-bitte liten fugl da kanskje? Neida. Det var jo skikkelig dumt. Var den nystrikket også? Den var gammelstrikket. Lagt i skapet i håp om at den skulle bli bittelitt mindre av seg selv. Så gav noen et godt råd, krymp den i vaskemaskinen. Jo, takk for det rådet. Ut kom en genser i størrelse spebarn. Kan jo ikke akkurat kjefte på vaskemaskinen. 1
Aldrisur Skrevet 1. juni 2017 Forfatter #22868 Skrevet 1. juni 2017 Akkurat nå, Lille Lerke skrev: Den var gammelstrikket. Lagt i skapet i håp om at den skulle bli bittelitt mindre av seg selv. Så gav noen et godt råd, krymp den i vaskemaskinen. Jo, takk for det rådet. Ut kom en genser i størrelse spebarn. Kan jo ikke akkurat kjefte på vaskemaskinen. Nei det hjelper vel ikke. Ta den som ga deg det gode rådet du Her er en fra meg også...
Fantastica Skrevet 1. juni 2017 #22872 Skrevet 1. juni 2017 37 minutter siden, Lille Lerke skrev: Den var gammelstrikket. Lagt i skapet i håp om at den skulle bli bittelitt mindre av seg selv. Så gav noen et godt råd, krymp den i vaskemaskinen. Jo, takk for det rådet. Ut kom en genser i størrelse spebarn. Kan jo ikke akkurat kjefte på vaskemaskinen. Jeg gjorde det samme med nystrikkede votter som skulle til venner i USA. De krympet alt for mye, men jeg jobba og jobba med dem i våt tilstand og fikk dem heldigvis store nok. Ish. 1
FruN Skrevet 1. juni 2017 #22873 Skrevet 1. juni 2017 1 time siden, Severus skrev: Jeg er en ananashedning Da er jeg det og Spørs litt på hva annet som er på riktignok, men funker fint for meg Jeg skjønner derimot ikke sjømat på pizza 1
Lille Lerke Skrevet 1. juni 2017 #22874 Skrevet 1. juni 2017 12 minutter siden, Fantastica skrev: Jeg gjorde det samme med nystrikkede votter som skulle til venner i USA. De krympet alt for mye, men jeg jobba og jobba med dem i våt tilstand og fikk dem heldigvis store nok. Ish. Skappelen genseren er utgått på dato, nå er min helt klart også utgått på størrelsen. 2
Hoppetaujenta Skrevet 2. juni 2017 #22875 Skrevet 2. juni 2017 NÅ kvitrer fuglene sterkt og vakkert her hos meg. *ta på løsskjegg/bart, leke Sverre M. Fjeldstad og sende live naturprogramsopptakslyd til dere som sover* *reportestemme på høgget: "...og se der i skogkanten...en elg...skogens Konge!" * 1
Fantastica Skrevet 2. juni 2017 #22876 Skrevet 2. juni 2017 Her er det sol! Men naboen skraper is på bilen... I JUNI! 1
Hoppetaujenta Skrevet 2. juni 2017 #22877 Skrevet 2. juni 2017 Det lyder lovende syns jeg. Godmorgen til deg! 1
Salka Skrevet 2. juni 2017 #22878 Skrevet 2. juni 2017 5 timer siden, Fantastica skrev: Her er det sol! Men naboen skraper is på bilen... I JUNI! Dæven døtte! Bor du på Nordpolen eller? 1
Hoppetaujenta Skrevet 2. juni 2017 #22879 Skrevet 2. juni 2017 Åhh...dette var så søtt at jeg måtte tørke liten tåre i kroken. http://www.dagbladet.no/video/t8GXA0UDZUs 1
Aldrisur Skrevet 2. juni 2017 Forfatter #22880 Skrevet 2. juni 2017 Ja rørende video @Hoppetaujenta Det var rart å se hvor likt hun reagerte alle gangene? Oh really? When? Ville nå bare ønske dere en god helg jeg da. Nyt sommeren (!?) og vær snille med hverandre. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå