Aldrisur Skrevet 30. mai 2017 Forfatter #22762 Skrevet 30. mai 2017 1 minutt siden, mia83 skrev: står til i ballongen i dag? Ballongen har det bra Mia. Hvordan går det med deg? Gikk det greit hos legen den dagen? Og har du hatt konfirmasjon enda? 1
mia83 Skrevet 30. mai 2017 #22763 Skrevet 30. mai 2017 Jo takk jeg har blitt tøyd og strukket og håndtert hos fysioterapeut i dag og det kjennes Hos legen gikk det bra. 60% sykmeldt i 2 uker og 50% sykmeldt i 2 uker etter det. Så får vi se. men legen var streng og sa at jeg må være forsiktig. Konfirmasjonen er på søndag 1
Aldrisur Skrevet 30. mai 2017 Forfatter #22764 Skrevet 30. mai 2017 1 minutt siden, mia83 skrev: Jo takk jeg har blitt tøyd og strukket og håndtert hos fysioterapeut i dag og det kjennes Hos legen gikk det bra. 60% sykmeldt i 2 uker og 50% sykmeldt i 2 uker etter det. Så får vi se. men legen var streng og sa at jeg må være forsiktig. Konfirmasjonen er på søndag uuuu , mye å holde orden på! Så må du huske å høre på legen da. Ikke minst når du også skal konfirmasjon. Det krever sin kvinne det. 1
Aldrisur Skrevet 30. mai 2017 Forfatter #22766 Skrevet 30. mai 2017 Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev: Kryyper nærmere altså... Først kommer alle laiksene, så kommer Hoppe! 1
mia83 Skrevet 30. mai 2017 #22767 Skrevet 30. mai 2017 Ja det kryper nærmere. Krever sin kvinne ja! Har satt bort kakebaking og vi har god hjelp til å ordne og pynte bord osv. Så det går nok fint. Men mye å tenke på Cateringfirma står for koldtbordet så d er veldig greit 1
Aldrisur Skrevet 30. mai 2017 Forfatter #22769 Skrevet 30. mai 2017 Akkurat nå, mia83 skrev: Ja det kryper nærmere. Krever sin kvinne ja! Har satt bort kakebaking og vi har god hjelp til å ordne og pynte bord osv. Så det går nok fint. Men mye å tenke på Cateringfirma står for koldtbordet så d er veldig greit Godt å ha god hjelp og gode Cateringfirmaer er en velsignelse. Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev: Joda, jeg tusler da rundt... Ja det skal være visst at du gjør. Og takk for det.
Lille Lerke Skrevet 30. mai 2017 #22771 Skrevet 30. mai 2017 3 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Jeg fikk et anfall litt plutselig, satt en brøddeig og nå steiker det straks! Hvor satte du brøddeigen, da? I sofaen, eller 2
Fantastica Skrevet 31. mai 2017 #22774 Skrevet 31. mai 2017 Nedbrutt og sliten Fantastica melder seg. 1
Aldrisur Skrevet 31. mai 2017 Forfatter #22775 Skrevet 31. mai 2017 18 timer siden, mia83 skrev: Jeg gleder meg til den gode maten Blir det Tacomiddag? 18 timer siden, Lille Lerke skrev: Hvor satte du brøddeigen, da? I sofaen, eller 3 timer siden, Rumle skrev: Hei på deg Rumlemor! I dag fant jeg bon ørsmå knopper på en av rosene mine. De var ikke der i går. 2 timer siden, Fantastica skrev: Nedbrutt og sliten Fantastica melder seg. Å uff. Du sliter om dagen. Klarer du å få gjort det du må ift. skolearbeidet? ------------------------------------- Det er ikke rettferdig at enkelte av oss skal slite med å bære på så tunge ryggsekker at det blir vanskelig å nyte livet. I dag har jeg vært i byen; dvs. i Oslo Sentrum, og det slo meg at jeg ikke er der så ofte for tiden. Så mange mennesker som bare virrer rundt uten mål og mening. I hver fall kan det virke slik på en helt vanlig onsdags formiddag. Min eneste utfordring var å få kjøpt meg en ny bikini, og finne et greit sted å tisse. Bikinien gikk greit, men.....Fikk rotet meg ned i underetasjen på City hvor det før satt en hyggelig dame og tok i mot 5 kroner. Enn femmer for å få benytte toalettet er helt greit. I dag aner jeg ikke hva det koster. Det sto en diger automat foran inngangen som man skulle legge penger på, ut av den kom det en billett, billetten skulle man så holde over en lampe som lyste rødt og på den måten få grønt lys og to plastdører åpnet seg! En forsoffen og hyggelig fyr kjøpte billetten, han forsto ikke hva han skulle gjøre med den, men siden jeg har vært en del på flyplasser forsto jeg at han måtte holde den over lyset, sånn for å sjekke inn - liksom. Det virket. En eldre pakistansk dame tok meg i armen og sa: -Kom med meg, vi sniker oss inn etter den mannen! Og det gjorde vi. Inn i hver vår bås og damen ropte: Venter du på meg, så vi kan gå sammen ut igjen? Vi tisset i kor og kom oss heldigvis ut igjen - uten billett. Fikk takket mannen for god hjelp også. Han ville ikke ha penger av meg, men sa at "denne runden spanderte han". Nå skinner sola her, det er 19 grader og har hatt hjemmelaget Meksikansk fiskesuppe med chili, hvitløk, tomater og masse annet oppi, til middag. 2
Hoppetaujenta Skrevet 31. mai 2017 #22776 Skrevet 31. mai 2017 Hihi...skal si at du har hatt en opplevelsesrik bytur. Sånn opplever ikke jeg. lol 2
Aldrisur Skrevet 31. mai 2017 Forfatter #22777 Skrevet 31. mai 2017 Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev: Hihi...skal si at du har hatt en opplevelsesrik bytur. Sånn opplever ikke jeg. lol Det er en egen evne jeg har Hoppetuss. 2
Hoppetaujenta Skrevet 31. mai 2017 #22778 Skrevet 31. mai 2017 Du er unik og vakker i sinn og skinn. Sånn er det med den saken. Du har lyst opp byen i dag. 2
Lille Lerke Skrevet 31. mai 2017 #22779 Skrevet 31. mai 2017 22 minutter siden, Aldrisur skrev: Blir det Tacomiddag? Hei på deg Rumlemor! I dag fant jeg bon ørsmå knopper på en av rosene mine. De var ikke der i går. Å uff. Du sliter om dagen. Klarer du å få gjort det du må ift. skolearbeidet? ------------------------------------- Det er ikke rettferdig at enkelte av oss skal slite med å bære på så tunge ryggsekker at det blir vanskelig å nyte livet. I dag har jeg vært i byen; dvs. i Oslo Sentrum, og det slo meg at jeg ikke er der så ofte for tiden. Så mange mennesker som bare virrer rundt uten mål og mening. I hver fall kan det virke slik på en helt vanlig onsdags formiddag. Min eneste utfordring var å få kjøpt meg en ny bikini, og finne et greit sted å tisse. Bikinien gikk greit, men.....Fikk rotet meg ned i underetasjen på City hvor det før satt en hyggelig dame og tok i mot 5 kroner. Enn femmer for å få benytte toalettet er helt greit. I dag aner jeg ikke hva det koster. Det sto en diger automat foran inngangen som man skulle legge penger på, ut av den kom det en billett, billetten skulle man så holde over en lampe som lyste rødt og på den måten få grønt lys og to plastdører åpnet seg! En forsoffen og hyggelig fyr kjøpte billetten, han forsto ikke hva han skulle gjøre med den, men siden jeg har vært en del på flyplasser forsto jeg at han måtte holde den over lyset, sånn for å sjekke inn - liksom. Det virket. En eldre pakistansk dame tok meg i armen og sa: -Kom med meg, vi sniker oss inn etter den mannen! Og det gjorde vi. Inn i hver vår bås og damen ropte: Venter du på meg, så vi kan gå sammen ut igjen? Vi tisset i kor og kom oss heldigvis ut igjen - uten billett. Fikk takket mannen for god hjelp også. Han ville ikke ha penger av meg, men sa at "denne runden spanderte han". Nå skinner sola her, det er 19 grader og har hatt hjemmelaget Meksikansk fiskesuppe med chili, hvitløk, tomater og masse annet oppi, til middag. Oppfølgingsspørsmål; Var dere alle tre, på herrewc? 3
Aldrisur Skrevet 31. mai 2017 Forfatter #22780 Skrevet 31. mai 2017 Aldri på full fart gjennom byens gater! 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå