Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet
Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev:

I alle dager...hva slags sumpområde er det du surkler rundt i og leser? :fnise: 

Det er jo KG i et nøtteskall? Er det ikke? :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo, det er vel kanskje det. Jeg holder meg stort sett her inne i trygge omgivelser jeg.
Det blir for sterk kost rett og slett. Må nok kvinne meg opp litt og ta en titt i de vovede stræder. 

• Liker 1
Skrevet

Jo, det er vel kanskje det. Jeg holder meg stort sett her inne i trygge omgivelser jeg.
Det blir for sterk kost rett og slett. Må nok kvinne meg opp litt og ta en titt i de vovede stræder. 

Du MÅ ikke da søte Hoppe.

Det er litt skummelt for deg i de trådene, er så mange aggressive AB-er der skjønner du. :kose:

• Liker 1
Skrevet

Takk. Da blir jeg heller her ved ditt lune rede. :jepp:  

• Liker 1
Skrevet
26 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

I alle dager...hva slags sumpområde er det du surkler rundt i og leser? :fnise: 

Hun avla visitt i bleie-skifts-arbeider-tråden, og :bond: 

25 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Husk, bakgatene kan være skumle :ninja: 

• Liker 2
Skrevet

Takk. Da blir jeg heller her ved ditt lune rede. :jepp:  

:klemmer:

• Liker 1
Skrevet

Hmm...kanskje jeg bør legge meg nå?  Kommer til å drømme om skummelheter på forumet nå. :glare: 

• Liker 1
Skrevet

Hmm...kanskje jeg bør legge meg nå?  Kommer til å drømme om skummelheter på forumet nå. :glare: 

Tenk på noe koselig mens du pusser tenner du Hoppe. :essen2: :hjerte:

• Liker 1
Skrevet

:jepp:  To kuler is er alltid hyggelig. Det skal jeg gjøre. Natta alle og sov godt.  

• Liker 1
Skrevet

:jepp:  To kuler is er alltid hyggelig. Det skal jeg gjøre. Natta alle og sov godt.  

Natta Hoppetussjenta, Lille Lerke og dere andre som sover! :klemmer:

• Liker 1
Skrevet

God morgen god morgen :romeo:

:regn: Gjett tre ganger hva slags vær det er her i dag da? 

I dag hadde jeg planer om en lang tur til Aker Brygge og Tjuvholmen.Det har skjedd så mye utbygging der i det siste som jeg ikke har fått med meg. Men....dette området tar seg best ut i finvær, så da får jeg legge andre planer for dagen.

Hagen min er i hvert fall veldig pen og velstelt i dag. Og med litt regn som vasker bort alt det grusomme pollenet, blir det nok enda finere. 

Håper alle har det bra og får en fin dag! :kaffekopp:treeswing.gif.e77dbcce819dc817af9daa714b731b62.gif

• Liker 2
Skrevet
52 minutter siden, Aldrisur skrev:

:regn: Gjett tre ganger hva slags vær det er her i dag da? 

Humm... :klo:  Regn?  :laugh:  Jeg har bare disig og grått ennå. *myse ut* Nei! Det har begynt å yre forsiktig. :hoppe: 
Så bra. Da får omgivelsene seg en liten tiltrengt vask. Hvis det fortsetter litt sånn i ukene som kommer,
kan det tennes bål på st.hans uten restriksjoner. Det er aldri så galt at det ikke er godt.  >  :essen2:

• Liker 1
Skrevet

Vil benytte anledningen til  hilse til @Winza/Jacklost:)  Håper at dagene er ok og at de blir stadig bedre.
@Rumle også, som ofte glimrer med sitt fravær grunnet "bug i knåttesystemet". Håper at vekstene gror. :jepp: 

• Liker 2
Skrevet

Vil benytte anledningen til  hilse til @Winza/Jacklost:)  Håper at dagene er ok og at de blir stadig bedre.
@Rumle også, som ofte glimrer med sitt fravær grunnet "bug i knåttesystemet". Håper at vekstene gror. :jepp: 

Jeg sier takk for :essen2:og henger meg på denne hilsingen! :blomst:

• Liker 2
Skrevet

Gjett hvem jeg tenkte på da jeg tok dette bildet av ferdigkulet is i Boston...

20170525_151152.jpg

• Liker 3
Skrevet

Å kjære vene så hjertebank jeg får nå... :rodmer:  Fant du mitt nirvana? 

• Liker 2
Skrevet

Jeg gjorde nok det, Hoppe. Er det ikke vakkert?

• Liker 2
Skrevet

OMG is med kaffe

• Liker 2
Skrevet

Skikkelig kult med ferdikulet is! :tommelsmil:

Det har jeg aldri sett før. 

• Liker 1
Skrevet

De cafeene som har Hennig Olsen isbar har fått is med mint

Mint_5585-1-580x400.jpg

Å is med salt karamell, den spiste jeg på lørdag når raddisene drakk kaffe latte

Salt_Karamell_5605-580x400.jpg

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...