Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
22 minutter siden, Aldrisur skrev:

Mm. Og han som dyppet den i Vodka gjorde det for å bli kvitt vond lukt fra "nedentil". :forvirret:

50 % Vodka på qtips og videre på blemmer i munnen er effektivt, men ille vondt. Ikke har jeg snabel, men å dyppe snabelen i vodtka må gi snabelen sjokk :sjokkert:  Hvilket hode kom på ideen, tro :hoho: 

Endret av Lille Lerke
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Catalina Culès
Skrevet
1 time siden, Lille Lerke skrev:

:hoho:  Dagens beste på kg: Kvinner blir lettere gravid med sæd i livmoren enn uten. :daane: 

:skratte: Man leser mye rart her på kg.

Skrevet
30 minutter siden, Lille Lerke skrev:

50 % Vodka på qtips og videre på blemmer i munnen er effektivt, men ille vondt. Ikke har jeg snabel, men å dyppe snabelen i vodtka må gi snabelen sjokk :sjokkert:  Hvilket hode kom på ideen, tro :hoho: 

Snabelhodet? :P

1 minutt siden, Loki Laufeyson skrev:

:skratte: Man leser mye rart her på kg.

Og det er ganske underholdende til tider. :laugh: Jeg lager aldri en tråd selv, så er glad for at noen gidder å gjøre det. 

Skrevet
2 timer siden, Mynona skrev:

Det er visst bare sånn oppsettet er. Det er visst de mest brukte som kommer opp først. 

Takk, My. :) Så lurer jeg ikke mere på det. 

Dere andre; hva slags merkelige greier er det dere snakker om nå? Jeg har hørt om "øyebadevannglass",
men nå tar det fullstendig kaka altså. Skal snoppen drikkes full og ikke være tilregnelig i gjerningsøyeblikket? 

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Takk, My. :) Så lurer jeg ikke mere på det. 

Dere andre; hva slags merkelige greier er det dere snakker om nå? Jeg har hørt om "øyebadevannglass",
men nå tar det fullstendig kaka altså. Skal snoppen drikkes full og ikke være tilregnelig i gjerningsøyeblikket? 

Noe sånt. Du er gjerne altfor ung til denne typen prat? :hoho: 

• Liker 2
Skrevet

Ja, det tror jeg helt bestemt! :ninja:  *skynde seg å se en annen vei og fortsette med å synge bysselallesang*

• Liker 1
Skrevet

Nå har jeg vært litt rundt i flere tråder her og jeg må si at @Aldrisur skriver ting som får meg til
å ramle storøyd ned fra aftenvaglen min altså.... :skratte:Tenke seg til... 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev:

Nå har jeg vært litt rundt i flere tråder her og jeg må si at @Aldrisur skriver ting som får meg til

Hva er det nå daaaa? :hoho:

Skrevet

"Tantes spesialområde" og sånne ting....  :daane:
Jeg er bare ei ungmø som ikke er vant til sånn ruglete livsrealisme. Naj. :ninja:  ( :fnise: ) 

• Liker 1
Skrevet

"Tantes spesialområde" og sånne ting....  :daane:
Jeg er bare ei ungmø som ikke er vant til sånn ruglete livsrealisme. Naj. :ninja:  ( :fnise: ) 

Vet du at jeg har rumlet (!) rundt her i hele dag - og husker ikke alt jeg har skrevet. Men når du nevner Tante Ester så husker jeg visst akkurat hennes sk....m :hoho:

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

:skratte:  jeg ramlet inn i en tråd. . :daane: 

Veldig bra jeg ikke satt på vaglen, for da hadde jeg ramlet av.

• Liker 2
Skrevet

Nei, Lerker må ikke ramle ned fra vaglen. :riste: Da slår de seg. :sjokkbla: 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Du slette tid, jeg oppsøker Jaffal ikke anbefalte dame når @Aldrisur skriver at de skærer medd kniv. :daane: 

Endret av Lille Lerke
  • Liker 2
Skrevet

*nøye seg med å fortsette å øve inn musikk hvor en skal vibrere lyrisk med hoftene i natten* 
Jo, jeg danser altså. En slags. :jepp:  Det føles vakkert jaffal. Jeg er som en stillehavsbølge mot stranden... 
Fluff...fluff...fluff.... Regner med at dere har litt fantasi nå asså. :fnise: 

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, Lille Lerke skrev:

Du slette tid, jeg oppsøker Jaffal ikke anbefalte dame når @Aldrisur skriver at de skærer medd kniv. :daane: 

Nå måtte jeg bla tilbake for å se hva jeg hadde skrevet som hadde med kniv å gjøre. :bond:Skjønte den etter hvert. :)

• Liker 1
Skrevet

*nøye seg med å fortsette å øve inn musikk hvor en skal vibrere lyrisk med hoftene i natten* 
Jo, jeg danser altså. En slags. :jepp:  Det føles vakkert jaffal. Jeg er som en stillehavsbølge mot stranden... 
Fluff...fluff...fluff.... Regner med at dere har litt fantasi nå asså. :fnise: 

DU er akkurat passe gæren asså! :hoho:

• Liker 1
Skrevet

Hehe...er Aldri trøtt og har skrevet litt i ørska en stund? :lur: 

• Liker 1
Skrevet

Hehe...er Aldri trøtt og har skrevet litt i ørska en stund? :lur: 

Tror det, men det går over sånn plutselig. Muligens, kanskje. :nori:Danser litt sammen med deg jeg. 

• Liker 1
Skrevet

Ja, nå husker jeg. Jeg har jo skrevet om både bæsj, promp og skrotum her i dag.

Og har måttet sitte på hendene mine for ikke å gå inn i "Det lukter vondt av rumpehullet mitt"-tråden.

Makan! :hoho:

• Liker 2
Skrevet

I alle dager...hva slags sumpområde er det du surkler rundt i og leser? :fnise: 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...