Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er så rart hvor forskjellig været og klimaet kan være i dette ikke så veldig store landet vårt. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, Mynona skrev:

Det er så rart hvor forskjellig været og klimaet kan være i dette ikke så veldig store landet vårt. 

Ja, det er egentlig litt rart.

Hvordan gaar det i ny leilighet_ :)

• Liker 1
Skrevet (endret)
8 minutter siden, Rumle skrev:

Ja, det er egentlig litt rart.

Hvordan gaar det i ny leilighet_ :)

Veldig bra. Har fortsatt masse esker overalt. Han derre Paul er ikke så rask på å rydde i skapene sine, så jeg får ikke ryddet inn. Men jeg trives veldig godt både i området og sammen med Paul :jepp: Var jo litt spent på å flytte sammen, men det har foreløpig gått veldig bra. Koser meg masse. Og i dag da jeg kom hjem fra trening stod han å kokte kraft på oksehaler for å lage skikkelig god thai-mat. :spise: 
Takk som spør. 

Endret av Mynona
  • Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, Mynona skrev:

Veldig bra. Har fortsatt masse esker overalt. Han derre Paul er ikke så rask på å rydde i skapene sine, så jeg får ikke ryddet inn. Men jeg trives veldig godt både i området og sammen med Paul :jepp: Var jo litt spent på å flytte sammen, men det har foreløpig gått veldig bra. Koser meg masse. Og i dag da jeg kom hjem fra trening stod han å kokte kraft på oksehaler for å lage skikkelig god thai-mat. :spise: 
Takk som spør. 

Saa bra! :)

Skrevet

13 minutter siden, Mynona skrev:

Det rare er at dersom du snur norge nedover så rekker det helt til Italia, da forstår jaffal jeg at Norge er langt, veldig langt.

Ønsker meg et sånt nymoderanes klå-set. 

• Liker 2
Skrevet
4 timer siden, Rumle skrev:

Shortsklosett har jeg aldri hoert om, saa mye rart du har aldri! :alice:

Og den solnedgangen ja :ninuskapus:

Ha-ha.ha, ja jeg har mye rart Rumle.:ler:

Det har skjedd noe rart med bildene jeg selv har tatt. Jeg finner dem, men klarer ikke å sette dem inn på forumet. Derfor kommer det aldri noen selvfotograferte bilder her lenger. 

Skal jobbe med saken, så finner jeg kanskje ut av det etter hvert. :5: 

4 timer siden, Severus skrev:

Her var det et forferdelig vær i natt

Jeg har ikke sett noe værvarsel for der du bor, men håper det snart snur seg og at sommeren snart kommer for fullt til deg Sev. 

3 timer siden, Mynona skrev:

Takk som spør. 

Wiiiiiiiiiiiii :nordvesta:så koselig MY! Han er en mann etter mitt hjerte. 

3 timer siden, Lille Lerke skrev:

Det rare er at dersom du snur norge nedover så rekker det helt til Italia, da forstår jaffal jeg at Norge er langt, veldig langt.

Ønsker meg et sånt nymoderanes klå-set. 

Du har jo mulighet til sånt klå-set nå som du skal ut å se etter nytt reir - eller fuglekasse. :yvonne:

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Aldrisur skrev:

Du har jo mulighet til sånt klå-set nå som du skal ut å se etter nytt reir - eller fuglekasse. :yvonne:

Vi har studert mange nybyggtegninger i dag. Kan ikke huske å ha sett noen med eget klå-set rom. 

Vel, kanske Enklere Liv er butikken å oppsøke :skratte: 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Lille Lerke skrev:

Vi har studert mange nybyggtegninger i dag. Kan ikke huske å ha sett noen med eget klå-set rom. 

Vel, kanske Enklere Liv er butikken å oppsøke :skratte: 

Ja, de har jo så mye rart. :ler:

Skrevet
4 timer siden, Lille Lerke skrev:

Ønsker meg et sånt nymoderanes "klå-set". 

Ehh...kanskje jeg kan få spandere en nymotens "klø-pinne" i mellomtiden? :biggrin: *snill A/S*
8219_rueckenmasseur-a.jpg

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

Ehh...kanskje jeg kan få spandere en nymotens "klø-pinne" i mellomtiden? :biggrin: *snill A/S*

Uffda Hoppe, den så skummel ut! :sjokk: Jeg tror jeg foretrekker en sånn gammeldags i bambus som man fikk kjøpt på "Stallen i Oslo" i gamle dager. :hoho:

• Liker 1
Skrevet

:fnise: Det er jo en supereffektiv kvadruppelkløer jo!  

• Liker 1
Skrevet

Kan det være du har brukt opp bildekvoten din Aldri?? Hvis du går inn på Mine Vedlegg i menyen som kommer når du trykker på brukernavnet ditt øverst til høyre. Der kan du slette tidligere bilder, så du få plass til å legge ut nye. 

Skrevet

Er det også en mulighet er altså? For mange bilder? :klo: 
         *legge inn en trygg gammeldags en til Aldri*
             032wZzTtujiq?dimension=250x250

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

:fnise: Det er jo en supereffektiv kvadruppelkløer jo!  

Jaaaaaa! :hoppendeglad: Man kan klø seg både her og der på en gang! 

2 minutter siden, Mynona skrev:

Kan det være du har brukt opp bildekvoten din Aldri?? Hvis du går inn på Mine Vedlegg i menyen som kommer når du trykker på brukernavnet ditt øverst til høyre. Der kan du slette tidligere bilder, så du få plass til å legge ut nye. 

Det skal  jeg virkelig prøve My. Takk for godt råd så lenge. 

• Liker 1
Skrevet
34 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Notere; Den Hoppende jenta vil meg ikke godt, samtidig :klo: seg, med egen klype, i knollen. 

30 minutter siden, Mynona skrev:

Kanskje på tide at Hoppejenta og får oppbrukt sin bildekvote :lur: 

29 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Er det også en mulighet er altså? For mange bilder? :klo: 
         *legge inn en trygg gammeldags en til Aldri*
             032wZzTtujiq?dimension=250x250

Aldri får ja, men jeg får torturvåpen :raven:

• Liker 2
Skrevet

Hei alle! Ser at Aldrisur er så snill at hun etterlyser meg, så jeg kan informere om at mine 16 dager i USA er over. Kom hjem stuptrøtt i går og er litt i ørska fortsatt. Turen ble dessverre ikke helt som håpet, men jeg tar med meg de gode tingene og prøver å glemme de dårlige. 

Beklager at jeg ikke er så aktiv her i tråden.

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Fantastica skrev:

Hei alle! Ser at Aldrisur er så snill at hun etterlyser meg, så jeg kan informere om at mine 16 dager i USA er over. Kom hjem stuptrøtt i går og er litt i ørska fortsatt. Turen ble dessverre ikke helt som håpet, men jeg tar med meg de gode tingene og prøver å glemme de dårlige. 

Beklager at jeg ikke er så aktiv her i tråden.

Velkommen tilbake til gamlelandet Fantastica! Jeg regner med at du allikevel har en mengde gode minner fra turen også. Det hele må få litt tid til å synke inn, så ser alt bedre ut etter hvert. :klemmer:

Jeg har jo sniklest litt på bloggen din og sett at været ikke var helt toppers hele tiden. Håper allikevel at du fikk gjort masse av det du håpet på før du dro.

Og ja, den ørska og jetlegen tar også sin tid å komme over. 

Veldig hyggelig at du kom innom i kveld - og ikke beklag noe som helst, du har tross alt vært på den andre siden av kloden i 16 dager. :fnise:

• Liker 2
Skrevet

jeg hørte en due i går om det kan telles med :ler: her har det vært morgen lenge. Sitter og venter på legekontoret :jepp: 

Skal vel gradvis prøve meg i jobb igjen og det tror jeg blir bra :jepp: 

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, mia83 skrev:

jeg hørte en due i går om det kan telles med :ler: her har det vært morgen lenge. Sitter og venter på legekontoret :jepp: 

Skal vel gradvis prøve meg i jobb igjen og det tror jeg blir bra :jepp: 

Lykke til hos legen Mia! 

Og ja, det telles å høre duer. :ler:

• Liker 1
Skrevet

Hos meg er det sol-aktig og litt grått skydekke. Akkurat slik jeg helst vil ha det i dag. :)  God mandag. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...