Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 time siden, FruN skrev:

Her var det strååålende sol i hele går, opp i 25 grader i skyggen, og mor fikk luftet seg litt på vorspiel (med en flaske brus). I dag har jeg hørt ett tordenskrall før himmelen åpnet seg og det kom en skikkelig skur! Sånn som lufta blir god av :jepp: Lillemor prøvde å starte dagen i 6-tiden, men fikk beskjed om at det stadig var natta, og at ho kunne hvile litt til. Vi lå til halv 9! :strix: 

Og håret hennes har blitt så langt at ho må ha spenne i panneluggen for at den ikke skal havne i øynene! :overrasket: 

Vorspiel med brus er topp! :perebrus: :tommelopp:

Tordnet litt her også + 3 regndråper. 

Hun er rei sånn Lillemor, at når de sier det er natta, så tror hun det er natt og sover litt til. Spenne i håret :hjerter_rundt:lille fine jenta.

Var sammen med *nesten toåringen* vår i går. Og jeg slutter aldri å fascineres av barns utvikling fra å være baby til å bli et selvstendig tenkende menneske.

ALT han driver å oppdager nå, oppdager jeg også på nytt igjen. At han kan stå å undre seg over en løvetannblomst, hvordan den virker når han drar i blomsterhodet, schmukk - der delte blomsten seg i to gitt. Og hva er det som kommer ut av den lange dingsen blomsten er festet til? Skitt, det var klissete gitt, *tørke av seg på buksa.* For ikke å snakke om den buksa, laget for å være shorts, men rekker helt ned på leggen. Og nakne føtter i gresset for første gang i livet. :ninuskapus: 

Det er så koselig med småfolk. 

I dag tror jeg det blir en avslapningsdag. Må rydde i våkingklåset :fnise: mitt i dag, for i går rota jeg noe . aldeles forferdelig når jeg lette etter shortsene mine. :bond:

Håper dere får en fin søndag alle sammen.  Er det i dag @mia83skal ha konfirmasjon tro? 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
12 minutter siden, Aldrisur skrev:

Må rydde i våkingklåset  mitt i dag, for i går rota jeg noe aldeles forferdelig når jeg lette etter shortsene mine. 

Hva? :sjokkbla: Har du et helt eget klosett bare til alle shortsene dine?
                 Jeg henger tydeligvis en del etter på en del områder her i verden. :fnise: 

Gratulerer til alle som skal gratuleres i dag! :flagg:

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

Hva? :sjokkbla: Har du et helt eget klosett bare til alle shortsene dine?
                 Jeg henger tydeligvis en del etter på en del områder her i verden. :fnise: 

Gratulerer til alle som skal gratuleres i dag! :flagg:

Ha-ha, nei jeg har ikke det altså. Prøvde bare å bløffe på meg litt luksus, men når du sier det på den måten, graphics-toilets-306589.gif.852c11f720051177315cf4064801acb5.gifvirker det jo ikke særlig luksuriøst. :fnise: 

• Liker 1
Skrevet

...veeel, jeg husker jaffal alle de fine solnedgangsbildene dine fra før i tiden og vil påstå at du "omgir deg"
med luksus på det viset hele året. :jepp:  Makan til vakre omgivelser sier jeg bare...

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev:

...veeel, jeg husker jaffal alle de fine solnedgangsbildene dine fra før i tiden og vil påstå at du "omgir deg"
med luksus på det viset hele året. :jepp:  Makan til vakre omgivelser sier jeg bare...

Å jaaaa, det har du vel rett i Hoppe. :5: Det er fantastisk luksus å ha den utsikten vi har. 

• Liker 1
Skrevet

Mhm...det syns jaffal jeg som ikke har sånn. Tror jeg må iføre meg skogsklær snart og finne meg en liten høyde et sted, så jeg får kjenne på den følelsen. Det gjør godt å få skue så langt en vil i alle retninger. :jepp:  Sinnet får vinger nesten.

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Aldrisur skrev:

Vorspiel med brus er topp! :perebrus: :tommelopp:

Tordnet litt her også + 3 regndråper. 

Hun er rei sånn Lillemor, at når de sier det er natta, så tror hun det er natt og sover litt til. Spenne i håret :hjerter_rundt:lille fine jenta.

Var sammen med *nesten toåringen* vår i går. Og jeg slutter aldri å fascineres av barns utvikling fra å være baby til å bli et selvstendig tenkende menneske.

ALT han driver å oppdager nå, oppdager jeg også på nytt igjen. At han kan stå å undre seg over en løvetannblomst, hvordan den virker når han drar i blomsterhodet, schmukk - der delte blomsten seg i to gitt. Og hva er det som kommer ut av den lange dingsen blomsten er festet til? Skitt, det var klissete gitt, *tørke av seg på buksa.* For ikke å snakke om den buksa, laget for å være shorts, men rekker helt ned på leggen. Og nakne føtter i gresset for første gang i livet. :ninuskapus: 

Det er så koselig med småfolk. 

I dag tror jeg det blir en avslapningsdag. Må rydde i våkingklåset :fnise: mitt i dag, for i går rota jeg noe . aldeles forferdelig når jeg lette etter shortsene mine. :bond:

Håper dere får en fin søndag alle sammen.  Er det i dag @mia83skal ha konfirmasjon tro? 

De gangene det virker er det veldig fint :ler: Pleier det da. Og i tillegg sovnet ho ikke før halv 9 i går kveld, så ho hadde godt av det :Nikke: 

Det er så herlig å se utviklingen, ja :rodmer: Ser alt frøkna her finner ut av hver dag, utrolig å tenke på hvor mye som skjer i de små hodene og kroppene :rodmer: 

Kos deg i våkingklåsetet ditt :fnise: Jeg setter frem litt nybakte sjokoladecookies som belønning til du er ferdig :kokk: 

Skrevet
3 timer siden, FruN skrev:

Her var det strååålende sol i hele går, opp i 25 grader i skyggen, og mor fikk luftet seg litt på vorspiel (med en flaske brus). I dag har jeg hørt ett tordenskrall før himmelen åpnet seg og det kom en skikkelig skur! Sånn som lufta blir god av :jepp: Lillemor prøvde å starte dagen i 6-tiden, men fikk beskjed om at det stadig var natta, og at ho kunne hvile litt til. Vi lå til halv 9! :strix: 

Og håret hennes har blitt så langt at ho må ha spenne i panneluggen for at den ikke skal havne i øynene! :overrasket: 

Håret til finejenta må ha vokst mye siste måneden? Måtte inn i innboxen og titte på henne enda en gang og der var panneluggen langt unna øynene. Hun ser så lur og skøyeraktig ut at det er til å smelte helt av. 

På tide å finne frem viftene for nedkjøling innendørs :mynona:

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, Lille Lerke skrev:

Håret til finejenta må ha vokst mye siste måneden? Måtte inn i innboxen og titte på henne enda en gang og der var panneluggen langt unna øynene. Hun ser så lur og skøyeraktig ut at det er til å smelte helt av. 

På tide å finne frem viftene for nedkjøling innendørs :mynona:

Den har vokst såpass at den ikke ligger like fint til siden som den har gjort tidligere :fnise: Men det vokser som bare det! :jepp: 

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, FruN skrev:

Den har vokst såpass at den ikke ligger like fint til siden som den har gjort tidligere :fnise: Men det vokser som bare det! :jepp: 

Tenk på hvor mye resten av hennes også vokser. Helt fantastisk hvordan et nytt menneske blir til, og reisen frem til å bli et stort menneske og selv får barn en dag - langt inn i fremtiden.   

• Liker 3
Skrevet

Shortsklosett har jeg aldri hoert om, saa mye rart du har aldri! :alice:

Og den solnedgangen ja :ninuskapus:

• Liker 1
Skrevet

Her var det et forferdelig vær i natt

Skrevet
1 minutt siden, Severus skrev:

Her var det et forferdelig vær i natt

Storm_

Skrevet

Og regn, masse regn. Trampoliner ble tatt av vinden å sånt, det er mai ikke oktober.

Skrevet

Sev, var det ikke deg jeg diskuterte Nurse Jackie med for noen aar siden, da serien ble kansellert_ Jeg har savnet den serien altsaa .. men, oppdaget her en dag at det er laget flere nye sesonger likevel! :alice:Har du faatt med deg de_ :P

Skrevet

Her er det lummert, har ventet på lyn og torden i hele dag, men nå ser det ut som sola kommer i steden. 

våkinklåssett er du jammen heldig som har! Her er det bare våterklossett. 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Severus skrev:

Og regn, masse regn. Trampoliner ble tatt av vinden å sånt, det er mai ikke oktober.

Huff, haaper det bedrer seg snart.

Skrevet

Og her er det nesten for varmt :laugh:

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Rumle skrev:

Sev, var det ikke deg jeg diskuterte Nurse Jackie med for noen aar siden, da serien ble kansellert_ Jeg har savnet den serien altsaa .. men, oppdaget her en dag at det er laget flere nye sesonger likevel! :alice:Har du faatt med deg de_ :P

Jeg tror jeg har sett de, men de ligger på HBO tror jeg.

Skrevet
Akkurat nå, Severus skrev:

Jeg tror jeg har sett de, men de ligger på HBO tror jeg.

Det stemmer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...