Lille Lerke Skrevet 27. mai 2017 #22621 Skrevet 27. mai 2017 "You have 2 nye varsel" kommer opp. Hva feiler det forumet? Jeg er da vitterligens i Norge. Jeg kvitrer ikke jeg, jeg hooojer. 1
Aldrisur Skrevet 27. mai 2017 Forfatter #22622 Skrevet 27. mai 2017 2 minutter siden, Lille Lerke skrev: "You have 2 nye varsel" kommer opp. Hva feiler det forumet? Jeg er da vitterligens i Norge. Jeg kvitrer ikke jeg, jeg hooojer. Ja ikke sant? Det der har jeg hengt meg opp i også. Litt merkelig.
Lille Lerke Skrevet 27. mai 2017 #22624 Skrevet 27. mai 2017 38 minutter siden, Aldrisur skrev: Ja ikke sant? Det der har jeg hengt meg opp i også. Litt merkelig. Kanskje på tide å sette i gang en ny oppdatering av forumet (Og hevise brukerne til Klikk). 1
Aldrisur Skrevet 27. mai 2017 Forfatter #22625 Skrevet 27. mai 2017 8 minutter siden, Lille Lerke skrev: Kanskje på tide å sette i gang en ny oppdatering av forumet (Og hevise brukerne til Klikk). Synes det er oppdateringer her alt for ofte jeg Lerke! Men akkurat det med at vi bruker mer og mer engelske ord og uttrykk er jeg motstander av. Vi bytter hele tiden ut norske ord med engelske og går rett i ødeleggespråketvårtfella. Jeg vet at jeg gjør det selv av og til. Miljøskadet som jeg er.
Severus Skrevet 27. mai 2017 #22626 Skrevet 27. mai 2017 Jeg satte en lapp på Hareide for å trolle de
Aldrisur Skrevet 27. mai 2017 Forfatter #22627 Skrevet 27. mai 2017 1 minutt siden, Severus skrev: Jeg satte en lapp på Hareide for å trolle de Du er en luring Sev,! Fikk du ordnet utskriftene i dag?
Severus Skrevet 27. mai 2017 #22628 Skrevet 27. mai 2017 1 minutt siden, Aldrisur skrev: Du er en luring Sev,! Fikk du ordnet utskriftene i dag? Ja, hadde ikke kunnet henge lapp på Hareide om jeg ikke ordne det.
Jerry Lee Skrevet 27. mai 2017 #22629 Skrevet 27. mai 2017 Nok en gang... tusen takk til @Aldrisur for å oppfylle Jærris ønske et annet sted!
Aldrisur Skrevet 27. mai 2017 Forfatter #22630 Skrevet 27. mai 2017 1 minutt siden, Severus skrev: Ja, hadde ikke kunnet henge lapp på Hareide om jeg ikke ordne det. Okei, jeg forstår ikke alltid sånt jeg vet du Severus. 1 minutt siden, Jerry Lee skrev: Nok en gang... tusen takk til @Aldrisur for å oppfylle Jærris ønske et annet sted! Koselig at du satte pris på det. Jeg har forstått at du sitter på en mobil e.l. og ikke får hentet inn saker og ting fra nettet selv, så det er bare hyggelig å kunne hjelpe til. 1
Severus Skrevet 27. mai 2017 #22631 Skrevet 27. mai 2017 http://aktivisme.no/ Her kan du lese om aksjonen, det var mot retusjert reklame og om hvordan det påvirker selvbildet negativt. Linken ser skummel ut men den er ikke det.
Aldrisur Skrevet 27. mai 2017 Forfatter #22632 Skrevet 27. mai 2017 Akkurat nå, Severus skrev: http://aktivisme.no/ Her kan du lese om aksjonen, det var mot retusjert reklame og om hvordan det påvirker selvbildet negativt. Linken ser skummel ut men den er ikke det. Jøss så kuuult! Dette må da være midt i blinken for deg? Her har du virkelig dumpa borti noe du kan bruke samfunnsengasjementet ditt på.
Jerry Lee Skrevet 27. mai 2017 #22633 Skrevet 27. mai 2017 2 minutter siden, Aldrisur skrev: Koselig at du satte pris på det. Jeg har forstått at du sitter på en mobil e.l. og ikke får hentet inn saker og ting fra nettet selv, så det er bare hyggelig å kunne hjelpe til. Bruker brett, og noen påstår det kan poste. Men det funker altså ikke. 😡 Så blir alltid glad når noen hjelper til. 1
Aldrisur Skrevet 27. mai 2017 Forfatter #22634 Skrevet 27. mai 2017 Akkurat nå, Jerry Lee skrev: Bruker brett, og noen påstår det kan poste. Men det funker altså ikke. 😡 Så blir alltid glad når noen hjelper til. Det kan ikke være enkelt! Jeg synes selv jeg har blitt helt avhengig av å google og youtube alt mulig. Det er liksom ikke måte på hvor fort jeg ønsker å få svar på noe jeg lurer på eller finne musikk jeg ønsker å lytte til- Og det skal skje med en gang liksom! Sånn *snapp* - om du skjønner? 1
Jerry Lee Skrevet 27. mai 2017 #22635 Skrevet 27. mai 2017 Akkurat nå, Aldrisur skrev: Det kan ikke være enkelt! Jeg synes selv jeg har blitt helt avhengig av å google og youtube alt mulig. Det er liksom ikke måte på hvor fort jeg ønsker å få svar på noe jeg lurer på eller finne musikk jeg ønsker å lytte til- Og det skal skje med en gang liksom! Sånn *snapp* - om du skjønner? Ja, men altså...Google og Tube og alt går. Men posting av ting her og der vil brettet altså ikke. 😡 1
Aldrisur Skrevet 27. mai 2017 Forfatter #22636 Skrevet 27. mai 2017 2 minutter siden, Jerry Lee skrev: Ja, men altså...Google og Tube og alt går. Men posting av ting her og der vil brettet altså ikke. 😡 Skjønner. Det er skitt. 1
Jerry Lee Skrevet 27. mai 2017 #22637 Skrevet 27. mai 2017 2 minutter siden, Aldrisur skrev: Skjønner. Det er skitt. Ja. Griseirriterende. ...særlig når folk skal belære meg når jeg har fortalt at det faktisk ikke funker... Nuh, vel...fin natt til deg. 1
Aldrisur Skrevet 27. mai 2017 Forfatter #22638 Skrevet 27. mai 2017 Akkurat nå, Jerry Lee skrev: Ja. Griseirriterende. ...særlig når folk skal belære meg når jeg har fortalt at det faktisk ikke funker... Nuh, vel...fin natt til deg. Bessewissere kan være slitsomme ja. Nattinatt Jerry. 1
Jerry Lee Skrevet 27. mai 2017 #22639 Skrevet 27. mai 2017 Akkurat nå, Aldrisur skrev: Bessewissere kan være slitsomme ja. Nattinatt Jerry. - Takk, men blir oppe litt til... 1
FruN Skrevet 28. mai 2017 #22640 Skrevet 28. mai 2017 Her var det strååålende sol i hele går, opp i 25 grader i skyggen, og mor fikk luftet seg litt på vorspiel (med en flaske brus). I dag har jeg hørt ett tordenskrall før himmelen åpnet seg og det kom en skikkelig skur! Sånn som lufta blir god av Lillemor prøvde å starte dagen i 6-tiden, men fikk beskjed om at det stadig var natta, og at ho kunne hvile litt til. Vi lå til halv 9! Og håret hennes har blitt så langt at ho må ha spenne i panneluggen for at den ikke skal havne i øynene!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå