Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
12 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Åjavel ja....lande etter en "høytflygende natt". Jeg skal ikke spørre om noe i den retningen.   :lur: 
Personlig har jeg vært en liten gåtur, i butikken og hentet noe greier på bestilling i en putikk.
Alt er i rute og alt er vel. Kan ikke bli bedre da vel? :nigo: God lørdag til den flygende gjengen
enten de nå tar av, nyter utsikten der oppe, eller går inn for alt unntatt magaplask i landingen.  

Du var har vært skikkelig morgenflink id ag Hoppe. Hatt en fin lørdag? :klemmer: 

12 timer siden, Severus skrev:

Når du trenger rundt 100 utskrevne ark før kl 13 idag, men ikke har skriver til det.

Fikk du ordnet dette i dag Sev.?

10 timer siden, Fru Olsen skrev:

Tusen takk :lillesky2: Ønsker dere en fin og solfylt dag alle sammen! Her sitter jeg og nyter utsikten med en kaffekopp og litt lakriskonfekt :briller2:

Utsikt er til for å nytes frue, og spsielt fin blir den om man har kaffe og lakriskonfekt ved siden av. :hoppendeglad:

6 timer siden, Rumle skrev:

:hallo:

Heiiiii Rumleeeee! 6 timer siden du var her, håper du har hatt en fin dag. :lillesky2:

------------------------

Jeg har skiftet dekk, spist tacomiddag, hoppet på trampoline og spist vannmelon. 5929eae652582_missmelon.jpeg.023c5c8f4577cdef8db052214ba91cfb.jpeg  I den rekkefølgen. :fnise:

• Liker 1
Skrevet
10 minutter siden, Aldrisur skrev:

Du var har vært skikkelig morgenflink id ag Hoppe. Hatt en fin lørdag?

Jupp. Fryktelig varmt men ok.  :jepp:  Nå er det nattgjennomtrekk og det hjelper. 

Høres ut til at din dag også har vært innholdsrik og ok.  Fint bilde av deg snuppa. 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev:

Jupp. Fryktelig varmt men ok.  :jepp:  Nå er det nattgjennomtrekk og det hjelper. 

Høres ut til at din dag også har vært innholdsrik og ok.  Fint bilde av deg snuppa. 

Til det siste: Tusen takk. :sjenert:

Her er det faktisk ganske kjølig natteluft nå. men huset er så oppvarmet at vi må ha full gjennomtrekk. Det har vært en nydelig dag, og værmelding for i morgen har jeg ikke sett, for på den måten blir det litt mer spennende - liksom.  :strix:

• Liker 1
Skrevet

Haha...gratis spenning i hverdagen og natten kan vi like. Har ikke sett værvarsel jeg heller, men det er
voksende nymåne i natt og stjerneklart hos meg jaffal. Blir helt sikkert sol kanskje? :jepp: 

• Liker 1
Skrevet

HVER gang jeg går inn på en av sidene her så står det: Regelverket er oppdatert. Ber dere alle lese dette.

Jeg vil påstå at jeg ikke har så veldig tungt for det, men dette her skjønner jeg ikke noe av. Har lest det flere ganger og er like blank på disse reglene. :hoho:Jeg må le.

Jaja Hoppetuss, blir sikkert sol i morgen kanskje. :ler:

• Liker 1
Skrevet

Kjølig kveldsluft her og. Har vært en fantastisk dag! Kost meg i sola med bok, jordbær og hvitvin. Og solkrem. Vært å sett på blomster og gress i parken også. Nydelig sommerdag. Jeg kjenner at alt føles så mye bedre når det er sol og varmt. Finnes ingen bekymringer liksom. 

Jeg har sjekket værmeldingen, men skal ikke avsløre for dere som vil ha det som overraskelse. 

Trampoline hørtes veldig slitsomt ut i dag da! :hoppe: i varmen! 

• Liker 2
Skrevet

Jeg ler også og er like glad. Ikke likeglad, for det er noe helt annet. Noen utvalgte får kanskje
litt overskyethet. :ninja: Det er ikke meg nei. Når det er sagt; jøjjemeg så nært folks hjem en kan komme
via den googlebilens linser. Huff!

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Mynona skrev:

Kjølig kveldsluft her og. Har vært en fantastisk dag! Kost meg i sola med bok, jordbær og hvitvin. Og solkrem. Vært å sett på blomster og gress i parken også. Nydelig sommerdag. Jeg kjenner at alt føles så mye bedre når det er sol og varmt. Finnes ingen bekymringer liksom. 

Jeg har sjekket værmeldingen, men skal ikke avsløre for dere som vil ha det som overraskelse. 

Trampoline hørtes veldig slitsomt ut i dag da! :hoppe: i varmen! 

Høres ut som en deilig sommerlørdag My. :ninuskapus: jeg er så enig med deg. Sommer gjør at livet virker litt lysere. 

Trampoline er voldsomt energikrevende. Jeg kjenner ettervirkningene i hele kroppen, for å si det sånn. :hoppendeglad:

Skrevet
1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg ler også og er like glad. Ikke likeglad, for det er noe helt annet. Noen utvalgte får kanskje
litt overskyethet. :ninja: Det er ikke meg nei. Når det er sagt; jøjjemeg så nært folks hjem en kan komme
via den googlebilens linser. Huff!

Litt overskyethet er bare godt for kropp og sjel. :phaedra:

Har du vært inne på google street wiew og sjekket noen spesiell? :glare: 

Skrevet

Haha, støl i morgen da vil jeg tro!! Jeg har ikke vært på trampoline side. Jeg var 17 år :sjokkert: 

sommer er den beste tiden på året! Det er vel masse fine kvelder med solnedgang fra terrassen din nå og? 

• Liker 1
Skrevet

Hvor har @Severus blitt av i dag? Er hun helt opptatt med skriften i pece`en? 

Jeg har altså klippet fjærne og klørne, men det ser dere vel alle :fnise: 

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, Mynona skrev:

Haha, støl i morgen da vil jeg tro!! Jeg har ikke vært på trampoline side. Jeg var 17 år :sjokkert: 

sommer er den beste tiden på året! Det er vel masse fine kvelder med solnedgang fra terrassen din nå og? 

17 år ja, og allikevel husker du at det var slitsomt. :fnise: For det er jo veeeeeldig lenge siden.

Kveldene her er noe for for seg selv. I kveld ble det hvitvin og hvitvin til solnedgangen. :laugh:

1 minutt siden, Lille Lerke skrev:

Hvor har @Severus blitt av i dag? Er hun helt opptatt med skriften i pece`en? 

Jeg har altså klippet fjærne og klørne, men det ser dere vel alle :fnise: 

Severus har så mange interesser om dagen. Og det regner jeg med at hun trives med.

Pew, jeg er glad jeg ikke har fjær og klør i tillegg til hår, hud, og bikinilinje! :hoho:

Skrevet

Hvitvin og hvitvin?? :ler: 

Her har det vært hvitvin og reker. 

Skrevet
2 minutter siden, Mynona skrev:

Det er også godt sammen. :hoho:

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, Aldrisur skrev:

17 år ja, og allikevel husker du at det var slitsomt. :fnise: For det er jo veeeeeldig lenge siden.

Kveldene her er noe for for seg selv. I kveld ble det hvitvin og hvitvin til solnedgangen. :laugh:

Severus har så mange interesser om dagen. Og det regner jeg med at hun trives med.

Pew, jeg er glad jeg ikke har fjær og klør i tillegg til hår, hud, og bikinilinje! :hoho:

Nåja, jeg observerte deg i en hårløs tråd for litt siden. :ler: 

Akkurat nå, Mynona skrev:

Her ble det mer hvalbiff. Herr Lerke sa atter en gang at hvalbiff behøver du ikke bruke mer penger på. Jeg er enig. Når is er nødvendig for å glemme middagen, da sier det sitt. Jordbærene står og sukrer seg i kjøleskapet. 

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, Lille Lerke skrev:

Hæ? :klo: Hva er du kvitrer om nå da Lerke? 

Skrevet
7 minutter siden, Lille Lerke skrev:

Her ble det mer hvalbiff. Herr Lerke sa atter en gang at hvalbiff behøver du ikke bruke mer penger på. Jeg er enig. Når is er nødvendig for å glemme middagen, da sier det sitt. Jordbærene står og sukrer seg i kjøleskapet. 

Jeg har smakt hval et par ganger. Ikke min favoritt. 

Skrevet
9 minutter siden, Aldrisur skrev:

Det er også godt sammen. :hoho:

:ler: 

• Liker 1
Skrevet

Lurer på om @Fantasticahar kommet hjem fra USA-turen sin jeg? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...