Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet
8 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Faktisk en del tråder som er baki leksa ja. Forumet går videre vi i med det. Opp til oss å hente dem inn igjen. 

Ja, det er jo opp til oss selv. :fnise: (Så streng du var i kveld da?)

2 minutter siden, Salka skrev:

Folk blir så gretne om man henter opp gamle tråder også, jeg skjønner ikke hvorfor. Er jo mye bedre enn å starte en ny og ikke tar den mer plass når den hentes frem heller. Skulle nesten tro forumet ble kjempetreigt når man løfter opp gamle tråder så sure som enkelte blir. :rolleyes: 

:link: Gud forby å gjøre noen sure her inne ja. :eeeh:

1 minutt siden, Mynona skrev:

Dere fuglepratere; nå ligger jeg i sengen under åpent takvindu og hører en ugle! Det er helt helt stille utenom uglen der borte i det fjerne. Føles som jeg er på landet og ikke midt i byen. 

Har du uglelyder i byen? Sikker på at det ike er en due da MY? 

Lerkefuglen fløy avgårde herfra, så kanskje det er henne du hører? :wink:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det var ikke kurring, men hoooo-ing :ler:  kan jo ha vært hoppe også da. 

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, Mynona skrev:

Sikkert Hoppe, :fnise:

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Aldrisur skrev:

:link: Gud forby å gjøre noen sure her inne ja. :eeeh:

Haha, ikke sant? Enkelte er så humørløse at det er til å bli gal av. Må innrømme at jeg syns det er litt gøy å se hvor sure de blir av sånne småting. :P 

• Liker 1
Skrevet

Takk for en morsom og hyggelig kveld. Nå :natti: :vinke:

• Liker 1
Skrevet (endret)

:laugh: Hoo-hooo...og godnatt til Aldri og alle som skal følge hennes eksempel.  :goodbye: 

P.s. Maddie....datteren til ei av (Janelle?) de fire konene i amerika...har fått en sønn. 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Skrevet
33 minutter siden, Mynona skrev:

Dere fuglepratere; nå ligger jeg i sengen under åpent takvindu og hører en ugle! Det er helt helt stille utenom uglen der borte i det fjerne. Føles som jeg er på landet og ikke midt i byen. 

Takk og lov, Ikke meg du hører jaffal. :jolie: ugler i mosen, kanskje? :ler: spøk til side, vi hører og ugler i byen. De har noen storslåtte gamle trær å boltre seg i. 

28 minutter siden, Aldrisur skrev:

Har du uglelyder i byen? Sikker på at det ike er en due da MY? 

Lerkefuglen fløy avgårde herfra, så kanskje det er henne du hører? :wink:

Lerkefuglen flyr inn til nyutgitte aviser ved 00:30 tiden. Og nå må nebbet poleres før vaglen inntaes. 

• Liker 1
Skrevet

Natta. :) 

• Liker 1
Skrevet
52 minutter siden, Mynona skrev:

Eller :nissevink:

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Rumle skrev:

Eller :nissevink:

:Nikke: 

• Liker 2
Skrevet

Opp og hopp - klokka er ni! :hoppe: 

• Liker 1
Gjest Fru Olsen
Skrevet
6 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

På tide å starte dagen nå :biggrin:

Skrevet

18 grader kl 9 på morgenen! Kan jo virke som sommeren gjør visitt! :sol: 

Husk solkremen, folkens! :opplyser: 

• Liker 1
Skrevet
24 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Er oppe Hoppe, men hopper ikke akkurat. :ler: :kaffekopp: Jeg holder på å lande som du ser. dalende_ballong.gif.15d83d382c2e6392138fddb881945e7f.gif

17 minutter siden, Fru Olsen skrev:

På tide å starte dagen nå :biggrin:

Næmmen der har jammen Fru Olsen stått opp også. Så koselig å se denne frua i ballongen da.

:velkommen:  skal du være. :hoppendeglad:

2 minutter siden, FruN skrev:

18 grader kl 9 på morgenen! Kan jo virke som sommeren gjør visitt! :sol: 

Husk solkremen, folkens! :opplyser: 

God morgen FruN. :klemmer:

Såååå varmt allerede? :strix:Solkrem og solbriller til folket! :briller:

---------------------------

Dette kan bli en fin dag. Hvordan går det med allergikerne her inne mon tro? Det verste pollenutbruddet er kanskje over?

Nå satser jeg virkelig på at vinteren er over også, så i dag skal jeg skifte til sommerdekk. :digge: 

Håper alle får en strålende dag. 59292c6f71e4a_vanneblomst.gif.b6c371f565aaf412e5ad6ae6c956cd8b.gif Husk å vanne blomstene!

Skrevet

Åjavel ja....lande etter en "høytflygende natt". Jeg skal ikke spørre om noe i den retningen.   :lur: 
Personlig har jeg vært en liten gåtur, i butikken og hentet noe greier på bestilling i en putikk.
Alt er i rute og alt er vel. Kan ikke bli bedre da vel? :nigo: God lørdag til den flygende gjengen
enten de nå tar av, nyter utsikten der oppe, eller går inn for alt unntatt magaplask i landingen.  

• Liker 1
Skrevet

Når du trenger rundt 100 utskrevne ark før kl 13 idag, men ikke har skriver til det.

Skrevet

Du må det? Huff. Da vet jeg sannelig ikke helt. Få noen andre til å gjøre det. :jepp: Du har en god forklaring. 

Skrevet
1 time siden, Severus skrev:

Når du trenger rundt 100 utskrevne ark før kl 13 idag, men ikke har skriver til det.

Da tar du skriften med på en minnepinne eller sender skriften til din egen mail og oppsøker nærmeste bibliotek og får skrevet ut. :jepp: 

• Liker 1
Skrevet
10 timer siden, Mynona skrev:

Skogsduer lager den lyden, og de er det endel av også i byer.

Og de er schwære.  2-3 ganger større enn "byduer".

Gjest Fru Olsen
Skrevet
2 timer siden, Aldrisur skrev:

Er oppe Hoppe, men hopper ikke akkurat. :ler: :kaffekopp: Jeg holder på å lande som du ser. dalende_ballong.gif.15d83d382c2e6392138fddb881945e7f.gif

Næmmen der har jammen Fru Olsen stått opp også. Så koselig å se denne frua i ballongen da.

:velkommen:  skal du være. :hoppendeglad:

God morgen FruN. :klemmer:

Såååå varmt allerede? :strix:Solkrem og solbriller til folket! :briller:

---------------------------

Dette kan bli en fin dag. Hvordan går det med allergikerne her inne mon tro? Det verste pollenutbruddet er kanskje over?

Nå satser jeg virkelig på at vinteren er over også, så i dag skal jeg skifte til sommerdekk. :digge: 

Håper alle får en strålende dag. 59292c6f71e4a_vanneblomst.gif.b6c371f565aaf412e5ad6ae6c956cd8b.gif Husk å vanne blomstene!

Tusen takk :lillesky2: Ønsker dere en fin og solfylt dag alle sammen! Her sitter jeg og nyter utsikten med en kaffekopp og litt lakriskonfekt :briller2:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...