Severus Skrevet 9. april 2014 #2243 Skrevet 9. april 2014 Men jeg føler meg ille til mote, å at han er ute etter meg.
Aldrisur Skrevet 9. april 2014 Forfatter #2244 Skrevet 9. april 2014 Men det er jobben din Vex. Du må ta vare på den, og ikke tenke så mye på hva kollegaene dine gjør eller ikke gjør. 1
Aldrisur Skrevet 9. april 2014 Forfatter #2246 Skrevet 9. april 2014 Nei, jeg forstår at det ikke er alle som liker jobben sin, men den jobben er jo viktig for deg, Sånn har i hvert fall jeg fortått det. Nå går jeg til sengs. 1
Hoppetaujenta Skrevet 10. april 2014 #2247 Skrevet 10. april 2014 Snille, vakre, vene LB! Og ja, det syns jeg at du skulle gjøre Aldri. Har begynt å se Dexter så jeg må bare ha ett mord til før jeg finner senga. 1
Mynona Skrevet 10. april 2014 #2248 Skrevet 10. april 2014 Hvorfor var du så sint da? Håper du fikk sove til tross. 1
Hoppetaujenta Skrevet 10. april 2014 #2249 Skrevet 10. april 2014 Håper du blir blidere utover dagen... 1
Gjest Tekola Skrevet 10. april 2014 #2250 Skrevet 10. april 2014 Håper det blir en fin torsdag! Det er lov til å være litt sinna av og til
Hoppetaujenta Skrevet 10. april 2014 #2251 Skrevet 10. april 2014 Nemlig, spesielt om en har verdens beste grunn. 1
Gjest Inggolf Skrevet 10. april 2014 #2252 Skrevet 10. april 2014 Aldriii, hva var det som skjedde i går!? Det må jo ha skjedd noe temmelig fælt/urettferdig eller noe for at du skal ha blitt så sint! :klemmer: 1
Aldrisur Skrevet 10. april 2014 Forfatter #2253 Skrevet 10. april 2014 Snille, vakre, vene LB! Og ja, det syns jeg at du skulle gjøre Aldri. Har begynt å se Dexter så jeg må bare ha ett mord til før jeg finner senga. Et mord til før du finner senga! Håper du fikk sove etter det da. Hvorfor var du så sint da? Håper du fikk sove til tross. Jeg synes det er litt vanskelig å skrive om hendelsen her, fordi det var mange andre til stede og tenk om noen leser her og kjenner igjen historien. Men jeg opplevde noe som gjorde meg så eitrende sint at jeg fikk vanskeligheter med å høres saklig ut når jeg snakket. Håper det blir en fin torsdag! Det er lov til å være litt sinna av og til Fin torsdag til deg også Tekola! Ja, det er vel lov å være litt sinna av og til. Det er bare det at jeg ikke liker meg selv så godt når jeg blir sinna. Jeg mister litt kontrollen over meg sjøl liksom, og kan bli veldig frekk i munnen. :frown: Nemlig, spesielt om en har verdens beste grunn. Aldriii, hva var det som skjedde i går!? Det må jo ha skjedd noe temmelig fælt/urettferdig eller noe for at du skal ha blitt så sint! :klemmer: Det som skjedde var såå urettferdig at jeg fikk vondt helt inn i tynntarmen! Jeg har faktisk litt vondt der ennå når jeg kjenner etter. Men har hatt en telefonsamtale i dag for å rydde opp i urettferdigheten og fikk bekreftelse på at det er jeg som har rett og de som sa meg i mot i går sitter igjen med bæsj på leggen! ----------- Nå skal resten av denne dagen bli fin for min del, og det håper jeg at dere andre får også! Hvor fort flyr ikke disse dagene da dere!? I morgen er det sannelig fredag igjen! Og heldiggrisen My skal ut på tur!
Gjest Tekola Skrevet 10. april 2014 #2254 Skrevet 10. april 2014 Pappa lærte meg en ny variant av "bæsjet på leggen" som jeg ikke har hørt før! Er jo vant med den, "å drite på draget" og sånt, men "å jukke i salaten" var ny. Visstnok dansk Godt du fikk ordnet opp i det
Aldrisur Skrevet 10. april 2014 Forfatter #2255 Skrevet 10. april 2014 Å fysjogfy det hørtes skikkelig ekkelt ut!
Hoppetaujenta Skrevet 10. april 2014 #2257 Skrevet 10. april 2014 Håper du fikk sove etter det da.Jeg sov så søtt og godt som bare ei Hoppetuppe kan, når hun først får sove...selv om det ble i korteste laget 1
Anje Skrevet 10. april 2014 #2258 Skrevet 10. april 2014 Er dette noen du er i slekt med, Aldri? Synes jeg ser en vag likhet. 1
Gjest LightBulb Skrevet 10. april 2014 #2259 Skrevet 10. april 2014 ..og megasnille Light... Snille, vakre, vene LB! Og ja, det syns jeg at du skulle gjøre Aldri. Har begynt å se Dexter så jeg må bare ha ett mord til før jeg finner senga. Søtinger 1
Aldrisur Skrevet 11. april 2014 Forfatter #2260 Skrevet 11. april 2014 Jeg sov så søtt og godt som bare ei Hoppetuppe kan, når hun først får sove...selv om det ble i korteste laget Det var godt å høre. Men nå er du vel våken og hopper et eller annen sted i vårt langstrakte land? Er dette noen du er i slekt med, Aldri? Synes jeg ser en vag likhet. Ha-ha Anje! Det der er meg på en bossy dag det! Søtinger Søting selv. --------------------------- God morgen venner! Sto opp kvart på syv, smurte matpakke, fikk kledd på "den lille blondinen", kattevask og sette opp håret i hestehale, pakke sammen barnehageklær som ble vasket (og tørket) i går, frokost i bilen og så kjøre en halv time for å komme til barnehagen. Vel hjemme igjen oppdager jeg at lue og "hals" ligger igjen her hjemme. Og det er sabla dumt og ergerlig altså! Får putte i meg litt frokost og se om jeg kanskje må ta en tur ut med sakene. Håper dere har fått en fin start på fredagen da. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå