Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet
Akkurat nå, Salka skrev:

Jeg må også det. Men ofte svarer jeg i den originale fordi fristelsen blir så stor og så er det jo litt gøy når folk blir så sinte at de nesten eksploderer må jeg innrømme. :hoho: Jeg er jo en sarkastisk f*%#, må jo ta vare på imaget mitt. :P Men av og til er jeg "snill" og svarer i tulletråden. 

Synes du er helt topp jeg.

Man kan jo være sakastisk på en snill måte. Det er ikke lett, men noen klarer det. :lillesky:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, Aldrisur skrev:

Juballong er fest og moro! Denne juballongen er oppkalt etter den første ballong-dagboka mi som het Luftballongen. :kaklehone:Skjønner? Så hvis samboeren din er klar for litt fest og moro - kan du kalle ham en juballong. :ler: Men ikke hvis han er sur. 

Aha! Det var kanskje før min tid her inne eller mens jeg hadde en laaaang pause over mange år. Sur er han ikke, han er akkurat like sarkastisk og lattermild som meg, så sånn sett passer vi sammen som hånd i hanske:nordvesta: 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Aldrisur skrev:

Synes du er helt topp jeg.

Man kan jo være sakastisk på en snill måte. Det er ikke lett, men noen klarer det. :lillesky:

Åh, tuuuusen takk og i like måte! Helt super du også. :nordvesta:

Jeg er nok ikke alltid like snill når jeg er sarkastisk, men jeg er ikke sarkastisk om triste, vonde og tøffe/vanskelige ting ihvertfall. 

• Liker 1
Skrevet

Hva drives denne Juballongen med? :lur: Håper ikke svaret er Helium.  

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Salka skrev:

Aha! Det var kanskje før min tid her inne eller mens jeg hadde en laaaang pause over mange år. Sur er han ikke, han er akkurat like sarkastisk og lattermild som meg, så sånn sett passer vi sammen som hånd i hanske:nordvesta: 

Ja det var sikkert når du hadde pause. 

Bra å . ha en mann med sans for humor, spesielt om man har samme type sans som deg. :ler:

Skrevet
Akkurat nå, Aldrisur skrev:

Ja det var sikkert når du hadde pause. 

Bra å . ha en mann med sans for humor, spesielt om man har samme type sans som deg. :ler:

Haha, ja. Har like knusktørr humor begge to. :hoho: 

• Liker 1
Skrevet

Åh, tuuuusen takk og i like måte! Helt super du også. :nordvesta:

Jeg er nok ikke alltid like snill når jeg er sarkastisk, men jeg er ikke sarkastisk om triste, vonde og tøffe/vanskelige ting ihvertfall. 

Da er vi jo nesten helt like da! :klem1:

Akkurat nå, Lille Lerke skrev:

Helium og halvium, jeg har fremdeles en ballong hengende under taket i stua,. :danser:

• Liker 1
Skrevet

Helium og halvium, jeg har fremdeles en ballong hengende under taket i stua,. :danser:

Jaaaaa! :bolledeig: Kooooos :klem1:

3 minutter siden, Lille Lerke skrev:

Ivar så klart. Denne ballongen er en Ivar-ballong. ;) 

• Liker 1
Skrevet

Bedre den henger under taket enn alle de ballongene noen fant i strandsonen..

• Liker 2
Skrevet (endret)

Av og til tenker jeg at det hadde vært morsomt å lage en historie på overskriftene til trådene her inne (på KG) 

herremin så mye rart folk finner på. :ler: Spesielt på fredagskveldene. :P

*Møtt dame som er litt tjukk men ellers bra* :bond:

Endret av Aldrisur
Skrevet (endret)
6 minutter siden, Aldrisur skrev:

Av og til tenker jeg at det hadde vært morsomt å lage en historie på overskriftene til trådene her inne (på KG) 

herremin så mye rart folk finner på. :ler: Spesielt på fredagskveldene. :P

*Møtt dame som er litt tjukk men ellers bra* :bond:

Lag en sånn tråd inne på sosial prat? Høres gøy ut! Hoho, mye moro her på fredagskveldene, ja! :ler: 

Endret av Salka
  • Liker 1
Skrevet

Lag en sånn tråd inne på sosial prat? Høres gøy ut! Hoho, mye moro her om fredagskveldene, ja! :ler: 

Tror det finnes en tråd der man kan sette sammen tre HI-overskrifter, men det er lenge siden jeg har sett den i aktivitet. Var mye morsomt der altså. 

Skrevet

Tror det finnes en tråd der man kan sette sammen tre HI-overskrifter, men det er lenge siden jeg har sett den i aktivitet. Var mye morsomt der altså. 

Ja, stemmer det, jeg husker det når du sier det. 

Skrevet

Ja, stemmer det, jeg husker det når du sier det. 

:5:

Skrevet

Faktisk en del tråder som er baki leksa ja. Forumet går videre vi i med det. Opp til oss å hente dem inn igjen. 

• Liker 1
Skrevet

Folk blir så gretne om man henter opp gamle tråder også, jeg skjønner ikke hvorfor. Er jo mye bedre enn å starte en ny og ikke tar den mer plass når den hentes frem heller. Skulle nesten tro forumet ble kjempetreigt når man løfter opp gamle tråder så sure som enkelte blir. :rolleyes: 

• Liker 1
Skrevet

Dere fuglepratere; nå ligger jeg i sengen under åpent takvindu og hører en ugle! Det er helt helt stille utenom uglen der borte i det fjerne. Føles som jeg er på landet og ikke midt i byen. 

• Liker 2
Skrevet

*holde seg over truten og le så hun rister ved tanken på at My faktisk lot seg narre av eminent fugleimitator* :fnise: 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

*holde seg over truten og le så hun rister ved tanken på at My faktisk lot seg narre av eminent fugleimitator* :fnise: 

Er det bare deg??? :haar: 

• Liker 3
Skrevet

Så koselig. :) Jeg hørte også ugle tidligere ikveld. Men nå bor jeg nærmest i skogen da. Født og oppvokst i Oslo, men er egentlig mer stille der enn her nå pga at fuglene skravler så fælt her. :fnise: Begynner å kvitre allerede i totiden på natten. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...