Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet
Akkurat nå, Lille Lerke skrev:

Jeg flyr rundt i bil og har det stort sett greit. Nei, er ikke på flyttefot, enda. Redet er litt for lite så vi er i startfasen av å finne en ny og bedre fuglekasse i et annet og mer solid tre. :fnise: Helst et tre med synet av vann  i det fjerne.

Så da er du inne i en spennende reirflyttingstid. :nordvesta:Å ja, det er jo mange trær å velge mellom, med både gamle og nye fuglekasser i. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, Aldrisur skrev:

Så da er du inne i en spennende reirflyttingstid. :nordvesta:Å ja, det er jo mange trær å velge mellom, med både gamle og nye fuglekasser i. 

Vi vil ha en nybygd og problemfri fuglekasse. Og helst få tak i elastiske penger, slik at vi kan tøye dem. :ler: 

• Liker 3
Skrevet

Vi vil ha en nybygd og problemfri fuglekasse. Og helst få tak i elastiske penger, slik at vi kan tøye dem. :ler: 

Finnes det sånne penger så gi meg et lite hint da? :P

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, Aldrisur skrev:

Finnes det sånne penger så gi meg et lite hint da? :P

Tror Herr Lerkefugl jobber med å finne dem opp. :Nikke: 

• Liker 3
Skrevet
6 minutter siden, Lille Lerke skrev:

De vil jeg gjerne ha noen av ogsaa! :alice:

• Liker 1
Skrevet

Jeg er kjempefornøyd med å gå å vente på skattepengene jeg da. Håper de også er tøyelige. :laugh:

• Liker 1
Skrevet

Folk på kg blir mer og mer glupske. Tenk å svelge en hel vinflaske og lure på når tid flaska kommer ut av kroppen igjen :skratte: 

• Liker 2
Skrevet

Høh? Er det noen som lurer på det? :hoho: Snakk om å være glupsk! Innholdet er nå en ting, men hele flaska? :hoho::skratte:

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, Lille Lerke skrev:

Folk på kg blir mer og mer glupske. Tenk å svelge en hel vinflaske og lure på når tid flaska kommer ut av kroppen igjen :skratte: 

Ha-ha-ha så det! :laugh: Det er mye rart og masse underholdning her ja. 

Skrevet

Fant tråden nå jeg også og svarte i flåsete svar-tråden. :P 

• Liker 1
Skrevet
14 minutter siden, Salka skrev:

Høh? Er det noen som lurer på det? :hoho: Snakk om å være glupsk! Innholdet er nå en ting, men hele flaska? :hoho::skratte:

Å jaa, er litt treg her, men så skjønte jeg poenget ditt. :ler: Pling! 

Skrevet

Å jaa, er litt treg her, men så skjønte jeg poenget ditt. :ler: Pling! 

:hoho: har du slukt en flaske vin du også kanskje? Hæææææh? Man blir litt pling av det har jeg hørt. :fnise: 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Salka skrev:

:hoho: har du slukt en flaske vin du også kanskje? Hæææææh? Man blir litt pling av det har jeg hørt. :fnise: 

Jepp! :grinele:

Skrevet

Å søke etter juballongen på ebay gav ikke ønsker resultat. :daane: 

9 minutter siden, Salka skrev:

Fant tråden nå jeg også og svarte i flåsete svar-tråden. :P 

Hva? Stjeler du flaskehumoren min? :sjokkert: 

• Liker 2
Skrevet

Hæ? :laugh: Er du på jakt etter en ekte juballong? 

Skrevet

JAH! Fordi den humoren er min også! :hoho:  Hadde såååå lyst til å svare i selve tråden, men enkelte blir så sure av sånt. :fnise: 

• Liker 1
Skrevet

Hæ? :laugh: Er du på jakt etter en ekte juballong? 

Hva er egentlig en juballong? Haha, jeg kalte samboer en juballong igår. Du er en juballong glapp det ut av meg. :hoho: Tror jeg har kalt han Ivar-ballong og. :fnise: Stakkars liten, ikke er han oppblåst og ikke har han ballongfasong. :skratte: 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Salka skrev:

JAH! Fordi den humoren er min også! :hoho:  Hadde såååå lyst til å svare i selve tråden, men enkelte blir så sure av sånt. :fnise: 

Jeg må bli flinkere til å skrive i den tulletråden i stedenfor i den originale. :briller2: Blir jo lett slette av moderator ellers. 

Skrevet

Jeg må bli flinkere til å skrive i den tulletråden i stedenfor i den originale. :briller2: Blir jo lett slette av moderator ellers. 

Jeg må også det. Men ofte svarer jeg i den originale fordi fristelsen blir så stor og så er det jo litt gøy når folk blir så sinte at de nesten eksploderer må jeg innrømme. :hoho: Jeg er jo en sarkastisk f*%#, må jo ta vare på imaget mitt. :P Men av og til er jeg "snill" og svarer i tulletråden. 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Salka skrev:

Hva er egentlig en juballong? Haha, jeg kalte samboer en juballong igår. Du er en juballong glapp det ut av meg. :hoho: Tror jeg har kalt han Ivar-ballong og. :fnise: Stakkars liten, ikke er han oppblåst og ikke har han ballongfasong. :skratte: 

Juballong er fest og moro! Denne juballongen er oppkalt etter den første ballong-dagboka mi som het Luftballongen. :kaklehone:Skjønner? Så hvis samboeren din er klar for litt fest og moro - kan du kalle ham en juballong. :ler: Men ikke hvis han er sur. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...