Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 time siden, Lille Lerke skrev:

:jolie: 

Lerka juuuubler høyt i skyyyyy! :romeo:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen la ut dette på facebook til oss

mpLVCTB.jpg

Jeg synes det er frekt. 

• Liker 1
Skrevet
21 timer siden, Salka skrev:

Jaaaa, den er kjempesøt. :rodmer:

:Nikke:

21 timer siden, Loki Laufeyson skrev:

For en søt Blåmeis :ninuskapus: 

14 timer siden, Severus skrev:

Jeg har enda ikke spist eller stått opp

:sjokkbla:

11 timer siden, mia83 skrev:

Jeg sier god natt :sove: 

:sovne:

8 timer siden, Lille Lerke skrev:

:jolie: 

:dagens-rose:

6 timer siden, Salka skrev:

Lerka juuuubler høyt i skyyyyy! :romeo:

Vakkert! :rodmer:

2 timer siden, Severus skrev:

Noen la ut dette på facebook til oss

mpLVCTB.jpg

Jeg synes det er frekt. 

Mulig jeg har litt tungt for det, men dette skjønte jeg ikke Sev. 

------------------------------

God morgen og formiddag til mine voldsomt skravlesyke forumvenner! Fikk meg en god latter når jeg kom inn i ballongen i dag. :ler: Dere er rare og fine.

Enda en deilig sommerdag her i Oslo (i hvert fall). Vet man ikke skal klage, men på denne tiden av året skinner sola til ca. 22 på kvelden, og det blir fryktelig intenst og varmt i huset. Har både markise og utvendige persienner, men altså.........:daane:Får trøste seg med det at "det nok blir verre". :forvirret:

God helg alle sammen. dance-hard-5_gif-bin.gif.41d4352d97f068e06b5c42a7c7de6690.gif

• Liker 1
Skrevet
26 minutter siden, Aldrisur skrev:

:sjokkbla:

:sovne:

:dagens-rose:

Vakkert! :rodmer:

Mulig jeg har litt tungt for det, men dette skjønte jeg ikke Sev. 

------------------------------

God morgen og formiddag til mine voldsomt skravlesyke forumvenner! Fikk meg en god latter når jeg kom inn i ballongen i dag. :ler: Dere er rare og fine.

Enda en deilig sommerdag her i Oslo (i hvert fall). Vet man ikke skal klage, men på denne tiden av året skinner sola til ca. 22 på kvelden, og det blir fryktelig intenst og varmt i huset. Har både markise og utvendige persienner, men altså.........:daane:Får trøste seg med det at "det nok blir verre". :forvirret:

God helg alle sammen. dance-hard-5_gif-bin.gif.41d4352d97f068e06b5c42a7c7de6690.gif

Det er en meme eller megmeg på norsk med rapperen Drake, den første betyr liksom nei eller litt meh mens den siste betyr hva man ønsker. Så noen er neh på Moxnes men at han skal falle ut av et helikopter er bra. Hvis du skjønner

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, Severus skrev:

Det er en meme eller megmeg på norsk med rapperen Drake, den første betyr liksom nei eller litt meh mens den siste betyr hva man ønsker. Så noen er neh på Moxnes men at han skal falle ut av et helikopter er bra. Hvis du skjønner

Å ja, da skjønner jeg. Det var stygt gjort. :sad:

Jeg blir stadig like overrasket over hvor mange som er slemme og vemmelige mot hverandre.

Må stikke å dusje nå, håper vi prates senere i dag. :dusje:

Skrevet

God fredag og helg i ballongen! :nordvesta:

Jeg liker jaffal skjaerer, de har jo masse personlighet jo! :ninuskapus:

• Liker 1
Skrevet

Men, jeg liker meiser ogsaa altsaa :ninuskapus:

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, Rumle skrev:

God fredag og helg i ballongen! :nordvesta:

Jeg liker jaffal skjaerer, de har jo masse personlighet jo! :ninuskapus:

Har de? :laugh:

Ja når du sier det på den måten så. :mynona:De skravler, roter i søpla, spiser opp grillpølser som ligger på vent for å bli stekt (på terrassen), bråker i takrenna og skratter på kattene. Personligheter. 

• Liker 1
Skrevet (endret)
3 minutter siden, Aldrisur skrev:

Ja når du sier det på den måten så. :mynona:De skravler, roter i søpla, spiser opp grillpølser som ligger på vent for å bli stekt (på terrassen), bråker i takrenna og skratter på kattene. Personligheter. 

Ja, det er jo litt leven med de! :laugh: Men, jeg har en jeg prater mye med, og han spionerer paa meg naar jeg jobber i hagen, bare at han klarer ikke aa la vaere aa kommentere, og saa da ser jeg jo han, og da blir han helt forfjamset og flyr og gjemmer seg / og slik fortsetter det, aar etter aar :laugh: Vi prater masse sammen gjennom vinduet ogsaa, men aldri ute. Artig karakter! :)

Endret av Rumle
  • Liker 1
Skrevet

Hvordan staar det til ellers_ Har sommeren kommet for fullt hos dere_ :)

• Liker 1
Skrevet

Det er bare så herlig da! Kanskje skjærer er kloke, litt sånn som papegøyer? :ninuskapus:

Ja, her er det full sommer. Kjempegrønt, varmt og nesten litt for varmt i huset. Jeg har klart å stenge nabokattene ute fra hagen, og i drivhuset mitt vokser det hvitløk, gul løk, kruspersille og litt av hvert annet. 

Jeg tror jammen rosene har overlevd også. :wink:

Hva med deg da? Mye hagearbeid om dagen?

• Liker 1
Skrevet

Saa bra! :) Eller, det kan jo absolutt bli for varmt ogsaa! Her er det meldt 27 grader i morgen, ser ikke frem til det! 

Ja, masse hagearbeid / har plantet ut georginer i haugevis i dag, og fortsetter sikkert i morgen :laugh: 

Neste aar skal jeg ikke ha saa mye! :alice:

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, Aldrisur skrev:

Skjærene og måkene klarer ikke å la verandaen vår være i fred. Men jeg har våpen, et sted i kjelleren. Lekedyrslanger. Når de kommer ut på verandarekkverket stipset fast, da, da altså....

Notere at heller ikke @Rumle   liker Lerkefugler :jolie: 

Hvordan har @Aldrisur klart å skremme kattedyrene unna hagen montro? 

• Liker 2
Skrevet

27 grader er for varmt for meg også. Det er anderledes på sydenferier der man har badebasseng og badevann uten krabber, skjell og spisse steiner. :fnise:

Nå som georginene er plantet, kan du kanskje ta deg en liten pause? :vin: 

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Lille Lerke skrev:

Skjærene og måkene klarer ikke å la verandaen vår være i fred. Men jeg har våpen, et sted i kjelleren. Lekedyrslanger. Når de kommer ut på verandarekkverket stipset fast, da, da altså....

Jeg liker alle fugler jeg, har maaker jeg prater med ogsaa. Ett vakkert fjordmaakepar :ninuskapus: Ser sjelden lerker her da, kan faktisk aldri huske aa ha sett noen :riste:

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Lille Lerke skrev:

Skjærene og måkene klarer ikke å la verandaen vår være i fred. Men j

eg har våpen, et sted i kjelleren. Lekedyrslanger. Når de kommer ut på verandarekkverket stipset fast, da, da altså....

Har hørt at lekeslanger skal være effektivt, men har aldri prøvd selv.

Jeg har tettet noen hull i gjerdet for å si det sånn. Blant annet så satte jeg opp et minidrivhus, og det viser seg å være kjempeeeffektivt. :tommelopp:

Hvordan er det med deg da? Er du på flyttefot?

Skrevet
2 minutter siden, Aldrisur skrev:

27 grader er for varmt for meg også. Det er anderledes på sydenferier der man har badebasseng og badevann uten krabber, skjell og spisse steiner. :fnise:

Nå som georginene er plantet, kan du kanskje ta deg en liten pause? :vin: 

Ja, er ikke det rart_ Jeg tror det er noe med luften ogsaa. Naa er det ganske mange aar siden jeg har vaert i varmere land, men synes aa huske at jeg klarte det veldig mye bedre enn varmen her hjemme den gang i alle fall :jepp: Har vel noe med luftfuktighet aa gjoere kanskje_ 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Rumle skrev:

Ja, er ikke det rart_ Jeg tror det er noe med luften ogsaa. Naa er det ganske mange aar siden jeg har vaert i varmere land, men synes aa huske at jeg klarte det veldig mye bedre enn varmen her hjemme den gang i alle fall :jepp: Har vel noe med luftfuktighet aa gjoere kanskje_ 

Mm, også at det alltid er en liten bris attåt sola kanskje? :wink:

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Aldrisur skrev:

Mm, også at det alltid er en liten bris attåt sola kanskje? :wink:

Ja, sikkert! :ninuskapus:

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Aldrisur skrev:

Har hørt at lekeslanger skal være effektivt, men har aldri prøvd selv.

Jeg har tettet noen hull i gjerdet for å si det sånn. Blant annet så satte jeg opp et minidrivhus, og det viser seg å være kjempeeeffektivt. :tommelopp:

Hvordan er det med deg da? Er du på flyttefot?

Jeg flyr rundt i bil og har det stort sett greit. Nei, er ikke på flyttefot, enda. Redet er litt for lite så vi er i startfasen av å finne en ny og bedre fuglekasse i et annet og mer solid tre. :fnise: Helst et tre med synet av vann  i det fjerne.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...