Severus Skrevet 24. mai 2017 #22501 Skrevet 24. mai 2017 I Rød Ungdom. Som jeg har vært med i 20 dager. Allerede skal jeg ut sammen med de voksne i Rødt, på leir og på et slags verksted for å lære meg debatt i skolen. 1
Hoppetaujenta Skrevet 24. mai 2017 #22502 Skrevet 24. mai 2017 Bra! Godt å komme i gang med noe du er interessert i syns jeg. 1
Aldrisur Skrevet 25. mai 2017 Forfatter #22504 Skrevet 25. mai 2017 8 timer siden, mia83 skrev: God natt God morgen Mia 8 timer siden, Severus skrev: I Rød Ungdom. Som jeg har vært med i 20 dager. Allerede skal jeg ut sammen med de voksne i Rødt, på leir og på et slags verksted for å lære meg debatt i skolen. Så spennende! 8 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Bra! Godt å komme i gang med noe du er interessert i syns jeg. Akkurat det det samme tenkte jeg. ---------------------------------- Er det mange som har reist på Himmelsprettferie? Veldig stille her... Ha-ha-ha, se hva jeg fant! (Minner meg om en viss frue....hysjjj).
Severus Skrevet 25. mai 2017 #22505 Skrevet 25. mai 2017 Tenk dette har vi investert i, men ingen sier noe om det
Severus Skrevet 25. mai 2017 #22506 Skrevet 25. mai 2017 Blir oppriktig lei meg når folk,dyr og natur ødelegges slik
FruN Skrevet 25. mai 2017 #22507 Skrevet 25. mai 2017 Vi får himmelsprettbesøk Svigermor kommer med grillmat Så satser vi på at skyene forsvinner utover dagen 1
Aldrisur Skrevet 25. mai 2017 Forfatter #22508 Skrevet 25. mai 2017 13 minutter siden, Severus skrev: Blir oppriktig lei meg når folk,dyr og natur ødelegges slik Helt grusomt. Og informasjon om disse sakene (for det finnes nok fler eksempler på dårlige valg "Norge" har tatt) må man lete opp selv. Veldig lite om det i norske medier. 4 minutter siden, FruN skrev: Vi får himmelsprettbesøk Svigermor kommer med grillmat Så satser vi på at skyene forsvinner utover dagen Så koselig FruN. Det er i hvert fall ganske mildt her - og hos deg? Vi skal også grille i dag. Får besøk av familien, så det skal bli koselig.
Salka Skrevet 25. mai 2017 #22509 Skrevet 25. mai 2017 1 time siden, Aldrisur skrev: God morgen Mia Så spennende! Akkurat det det samme tenkte jeg. ---------------------------------- Er det mange som har reist på Himmelsprettferie? Veldig stille her... Ha-ha-ha, se hva jeg fant! (Minner meg om en viss frue....hysjjj). Nei, fydda! den frua ja, hihi Ingen himmelsprettferie her, men skal til Oslo på middag til foreldrene mine i ettermiddag. Haha, den ene katten sitter i vinduet og kvekker på fuglene. Knis 1
Aldrisur Skrevet 25. mai 2017 Forfatter #22510 Skrevet 25. mai 2017 1 minutt siden, Salka skrev: Nei, fydda! den frua ja, hihi Ingen himmelsprettferie her, men skal til Oslo på middag til foreldrene mine i ettermiddag. Haha, den ene katten sitter i vinduet og kvekker på fuglene. Knis Ja tenk at en tegning som det der kan virke så vulgær?! Da regner jeg med at du får god mat i dag Salka. Det er ikke rart at katten tøffer seg bak vinduet og kvekker på fuglene, de stakkars kattene i nabolaget blir kjeppjagd av de nybakte skjæreforeldrene om dagen. Skremmende fuglelyder det der.
Salka Skrevet 25. mai 2017 #22511 Skrevet 25. mai 2017 32 minutter siden, Aldrisur skrev: Ja tenk at en tegning som det der kan virke så vulgær?! Da regner jeg med at du får god mat i dag Salka. Det er ikke rart at katten tøffer seg bak vinduet og kvekker på fuglene, de stakkars kattene i nabolaget blir kjeppjagd av de nybakte skjæreforeldrene om dagen. Skremmende fuglelyder det der. Haha, ja. Ser så søt ut først før man ser ned. Jaaaa, får alltid digg mat, kaker, is og full pakke der. Hehe, ja. Tøff som bare juling bak vinduet, ikke fullt så tøff for skjærene ute. Skjærene elsker å erte kattene også, frekke fjærkre. 1
FruN Skrevet 25. mai 2017 #22512 Skrevet 25. mai 2017 1 time siden, Aldrisur skrev: Helt grusomt. Og informasjon om disse sakene (for det finnes nok fler eksempler på dårlige valg "Norge" har tatt) må man lete opp selv. Veldig lite om det i norske medier. Så koselig FruN. Det er i hvert fall ganske mildt her - og hos deg? Vi skal også grille i dag. Får besøk av familien, så det skal bli koselig. Det er ganske bra, rundt 15 grader 1
Aldrisur Skrevet 25. mai 2017 Forfatter #22513 Skrevet 25. mai 2017 12 minutter siden, Salka skrev: Haha, ja. Ser så søt ut først før man ser ned. Jaaaa, får alltid digg mat, kaker, is og full pakke der. Hehe, ja. Tøff som bare juling bak vinduet, ikke fullt så tøff for skjærene ute. Skjærene elsker å erte kattene også, frekke fjærkre. Frekke fjærkre! Men de må jo passe på ungene sine de også. 1 minutt siden, FruN skrev: Det er ganske bra, rundt 15 grader Det er bra. Her er det 16.9
Salka Skrevet 25. mai 2017 #22514 Skrevet 25. mai 2017 1 minutt siden, Aldrisur skrev: Frekke fjærkre! Men de må jo passe på ungene sine de også. Det er bra. Her er det 16.9 Jeg liker ikke skjærer. De bråker sånn. men småfuglene er søte og koselige da selv om de begynner å skravle i overkant tidlig. Allerede i halv tre-tiden begynner de. Men fuglesang er det mulig å sovne til i motsetning til skjæreskvalder. 1
Aldrisur Skrevet 25. mai 2017 Forfatter #22515 Skrevet 25. mai 2017 Skjærer er liksom bare skjærer og ganske plagsomme ja, men koselige småfugler vil vi ha mange av. Blåmeisen er veeeldig nusselig syns jeg.
Lille Lerke Skrevet 25. mai 2017 #22520 Skrevet 25. mai 2017 14 timer siden, Salka skrev: men småfuglene er søte og koselige da selv om de begynner å skravle i overkant tidlig. Allerede i halv tre-tiden begynner de. Men fuglesang er det mulig å sovne til i motsetning til skjæreskvalder. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå