Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så søt stupe kråke fugl! 

Den sjøløven var litt frekk ja! Man skal passe seg for ville dyr. Og spesielt barna sine må man passe på. Selv om de er søte så er det den sterkestes rett i dyreverden. 

Jeg skal jobbe, flytte ting, møte og flytte ting litt til. Men hovedflyttelass blir torsdag. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leier du eller har du solgt leilighet? 

• Liker 1
Skrevet

Jeg er ikke dødsdømt, kom på at hotels.com tilbyr betaling når man ankommer hotellet. Jeg kan betale for meg, siden jeg får lønn den 20.juli.

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, Lille Lerke skrev:

Leier du eller har du solgt leilighet? 

Solgt :) 

• Liker 1
Skrevet

Å skattepengene kommer den 22.juni. Ha jeg overlever, yesssssssssss

• Liker 2
Skrevet (endret)

I dag har jeg gjort både det ene og det andre utendørs i flere retninger. Naturen inkludert. Det er sommer nå. 
Litt varierende riktignok, men syrinen blomstrer og jeg har snuset godt og vel inn duften av barndoms strøk.
Det er så himla godt med sånne blomster og naturdufter. Jeg fant liljekonvall og lå med nesa ned og baken
opp ved ei grønnhvit tue der ute. Løvetannen lyser og jeg er ei av dem som liker dem. Hadde jeg hatt hage
så hadde jeg invitert dem fort som bare det! :jepp:  Mose også. Ingenting er mykere enn fuktige grønne puter. 
Ahh...livet er nydelig og vinteren er langt borte nå.

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Skrevet
6 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Ikke finn på å kose med sjøløvene i sommer!  :sjokkbla:  Fyttikatta!

Uggg! Sjoelovevene er kjempeskumle! Jeg har vaert livredd de siden jeg saa denne scenen i Happy Feet! :overrasket:

6 timer siden, Aldrisur skrev:

Takk for det snupp. :ler2:

Jeg har planer om å plante ut i kasser og potter i dag. Og kanskje stupe kråke innimellom? 

:klo: Hvor lenge skal man vente lissom? 59228d497901c_stupekrakefugl.gif.066277678d9c82d6684e52fc1915088a.gif

:ler:

:rodmer:

Lykke til med plantingen! :alice: Jeg skal straks ut aa plante mer ogsaa, men det er ikke akkurat noe nytt over det :laugh:

Suuuuuuuuuupersoet fugl! :ninuskapus:

45 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

I dag har jeg gjort både det ene og det andre utendørs i flere retninger. Naturen inkludert. Det er sommer nå. 
Litt varierende riktignok, men syrinen blomstrer og jeg har snuset godt og vel inn duften av barndoms strøk.
Det er så himla godt med sånne blomster og naturdufter. Jeg fant liljekonvall og lå med nesa ned og baken
opp ved ei grønnhvit tue der ute. Løvetannen lyser og jeg er ei av dem som liker dem. Hadde jeg hatt hage
så hadde jeg invitert dem fort som bare det! :jepp:  Mose også. Ingenting er mykere enn fuktige grønne puter. 

:ninuskapus:

• Liker 1
Skrevet
På 21.5.2017 den 11.57, Salka skrev:

Får jeg også lov å joine det gode selskap i denne koselige tråden? 

Litt sen til festen ang norske talenter, men Tore var min favoritt. For en stemme og for en utvikling han har hatt! Han burde vunnet. Men han kommer nok langt med musikken sin uansett. Likte også Marius, han var min favoritt nr 2. Sinnadikter'n som jeg kalte ham. Liker slampoesi. 

Saa kjekt aa se deg her inne! :blomst:

3 timer siden, Severus skrev:

///

Spennende med leir! Synes du er kjempetoeff som reiser, det gaar sikkert veldig bra! :blomst:

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Rumle skrev:

Saa kjekt aa se deg her inne! :blomst:

Spennende med leir! Synes du er kjempetoeff som reiser, det gaar sikkert veldig bra! :blomst:

Tusen takk! :) Kjekt å få være her også! :blomst:

• Liker 2
Skrevet

Ohhhh det har kommet nytt Skamklipp! :alice:

• Liker 1
Skrevet

RUMLEMOR! :hoppe: 

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

RUMLEMOR! :hoppe: 

Hoi! :alice:

• Liker 2
Skrevet

God mandag :vinke: null hull hos tannlegen i dag :nigo: 

• Liker 2
Skrevet
8 timer siden, FruN skrev:

Jeg må ta unna oppvask, klesvask og diverse annet husarbeid. Hvorfor er det ingen magiske kreasjoner som kan gjøre det for meg innimellom? :daane: 

Fikk du gjennomført alle gjøremålene i dag da FruN? 

6 timer siden, Mynona skrev:

Så søt stupe kråke fugl! 

Den sjøløven var litt frekk ja! Man skal passe seg for ville dyr. Og spesielt barna sine må man passe på. Selv om de er søte så er det den sterkestes rett i dyreverden. 

Jeg skal jobbe, flytte ting, møte og flytte ting litt til. Men hovedflyttelass blir torsdag. 

Det er smart å flytte en gang i blant. Får ryddet skikkelig opp. :PBurde ha flyttet selv merker jeg. :)

4 timer siden, Severus skrev:

Å skattepengene kommer den 22.juni. Ha jeg overlever, yesssssssssss

Hurraaaaa for skattepenger! :nordvesta:

4 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Åh så nydelig skrevet. Jeg ser det hele for meg og kjente til og med duften av liljekonvall og mose heeeeelt hit. :rodmer:

3 timer siden, Rumle skrev:

Uggg! Sjoelovevene er kjempeskumle! Jeg har vaert livredd de siden jeg saa denne scenen i Happy Feet! :overrasket:

:rodmer:

Lykke til med plantingen! :alice: Jeg skal straks ut aa plante mer ogsaa, men det er ikke akkurat noe nytt over det :laugh:

Suuuuuuuuuupersoet fugl! :ninuskapus:

:ninuskapus:

Jeg er både stiv og støl etter hage- og plantearbeid i dag, men det ble fint da. Bare varmen kan holde seg nå så. :bond:

3 timer siden, Rumle skrev:

Ohhhh det har kommet nytt Skamklipp! :alice:

Skamklipp ja. :ler: Tok litt tid før jeg skjønte den. 

1 time siden, mia83 skrev:

God mandag :vinke: null hull hos tannlegen i dag :nigo: 

Grattis Mia. :roser: Det er en superdeilig følelse.

Skrevet

Farvel, får ikke prate mer om ting. Kos dere videre i kørja. 

Skrevet
2 minutter siden, Severus skrev:

Farvel, får ikke prate mer om ting. Kos dere videre i kørja. 

Hva snakker du om nå? :klo:

Skrevet
Akkurat nå, Aldrisur skrev:

Hva snakker du om nå? :klo:

Om dit jeg skal, å sånt. 

Skrevet

Du kan vel prate om leiren du skal på og som du trenger litt feed-back av oss til å planlegge? 

Det er jo ikke hver dag Severus er på leir. :)

Jeg kikket litt innom siste ord-tråden og forsto det som at noen ikke ønsker å diskutere politikk, eller rettere sagt, snakke om politikk der inne. Det må vi jo respektere. Det er jo en sånn litt avslappende kosetråd, og da blir det slitsomt i lengden å forholde seg til "religion og politikk og sånt".

• Liker 1
Skrevet

Jeg skriver nesten aldri uten om her, men jeg blir jo fulgt her også. Så da må jeg rett og slett la være å si noen ting ever.

Skrevet
6 minutter siden, Aldrisur skrev:

Fikk du gjennomført alle gjøremålene i dag da FruN? 

Både og :P fikk vasket litt klær, skiftet på senga, vasket puta til HerrN som tromles nå, litt smårydding og satt på to oppvaskmaskiner. Og nysgjerrige lillemor har vært med på vaskerommet og prøvd alt av knapper og dingser på både vaskemaskin og tørketrommel :P Nesten så jeg ble redd ho kunne ødelegge noe :overrasket: 

Nå har jeg beina høyt og tv-en på :Nikke: Skal ned og se hvordan det går med puta om ca 20 min.  Håper den blir tørr :fnise: Snart kommer vel gubbeluran hjem og :jepp: 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...