Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, du sier noe. :huh:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er enda lenge til, det ordner seg. Idag har jeg strikket å sett på talen til Senterpartiets landsmøte.

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Severus skrev:

Det er enda lenge til, det ordner seg. Idag har jeg strikket å sett på talen til Senterpartiets landsmøte.

Jada, det ordner seg helt sikkert. Syns det er så fint at du har meldt deg på jeg. Blir sikkert kjempefint å være med på. 

• Liker 1
Skrevet

Håper jeg overlever

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror du klarer deg utmerket i Oslo, Severus :jepp: Du har da vært på tur alene før, og det har gått strålende! :jepp: 

I dag har det vært dugnad i veilaget her, hvor jeg gjorde lite på selve dugnaden, men stilte opp med kaffe og moffeloffer :jepp: Viktig med pause og :opplyser: Heldigvis var det knallvær, så vi satt ved uthuset og koste oss i sola :jepp: Ble mye bæring inn og ut på meg da, så bekkenet har kranglet i dag. Heldigvis lenge til neste gang :fnise: 

• Liker 1
Skrevet

Tenkte på Utøya

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, FruN skrev:

Jeg tror du klarer deg utmerket i Oslo, Severus :jepp: Du har da vært på tur alene før, og det har gått strålende! :jepp: 

I dag har det vært dugnad i veilaget her, hvor jeg gjorde lite på selve dugnaden, men stilte opp med kaffe og moffeloffer :jepp: Viktig med pause og :opplyser: Heldigvis var det knallvær, så vi satt ved uthuset og koste oss i sola :jepp: Ble mye bæring inn og ut på meg da, så bekkenet har kranglet i dag. Heldigvis lenge til neste gang :fnise: 

Ja, .a oss håpe det blir lenge til neste gang bekkenet krangler :fnise: 

Malmøya, er det lov med telting der :klo: Solvik camping. 

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, FruN skrev:

Dugnad kan være veldig hyggelig og sosialt det FruN. Men du skulle ikke bære så mye da vet du. :nei:

:digge:Nei nå tar vi en dans og synger Ketchupsangen dere! :danser::danser:Tjo hei!

• Liker 1
Skrevet

Hjææææælp, jeg skakke ha den på hjernen ass! :hoho: 

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, Salka skrev:

Hjææææælp, jeg skakke ha den på hjernen ass! :hoho: 

Voffår ikke det a'? :grinele:

Jeg skal finne en annen fin låt til deg jeg Salka.

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, Aldrisur skrev:

Dugnad kan være veldig hyggelig og sosialt det FruN. Men du skulle ikke bære så mye da vet du. :nei:

:digge:Nei nå tar vi en dans og synger Ketchupsangen dere! :danser::danser:Tjo hei!

Bære er nå en ting, fly i trapper er verre :phaedra: Tok den korteste trappa da :P 

Jeg skal køye, jeg :opplyser: Forhåpentligvis uten den låta på hodet :fnise:

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, Lille Lerke skrev:

Ja, .a oss håpe det blir lenge til neste gang bekkenet krangler :fnise: 

Gjerne :fnise: 

Skrevet

God natt FruN og danse videre til denne @Salka?

• Liker 2
Skrevet

Den sangen er fin den :nigo: 

Skrevet

Ikke finn på å kose med sjøløvene i sommer!  :sjokkbla:  Fyttikatta!

• Liker 1
Skrevet
9 timer siden, mia83 skrev:

Den sangen er fin den :nigo: 

Det synes jeg også Mia.

Ha en fin mandag der du er. :vinke:

1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

Ikke finn på å kose med sjøløvene i sommer!  :sjokkbla:  Fyttikatta!

Åh Hoppe! :sjokk: Jeg hadde ingen anelse om at seler var så raske og fulle av f....! :sjokkbla:

Ha en fin dag der du er også Hoppetuss! :sol:

• Liker 1
Skrevet

*den så en slags "sushi" på bryggekanten og ville ha den rett og slett* :fnise: 

Jo takk, jeg skal ha en bra dag. Håper at din blir enda litt braere. :goodbye: 

• Liker 1
Skrevet

Takk for det snupp. :ler2:

Jeg har planer om å plante ut i kasser og potter i dag. Og kanskje stupe kråke innimellom? 

:klo: Hvor lenge skal man vente lissom? 59228d497901c_stupekrakefugl.gif.066277678d9c82d6684e52fc1915088a.gif

:ler:

• Liker 1
Skrevet

Jeg må ta unna oppvask, klesvask og diverse annet husarbeid. Hvorfor er det ingen magiske kreasjoner som kan gjøre det for meg innimellom? :daane: 

Skrevet

Jeg bruker 15 min til flyplassen i Bodø om jeg går med full bagasje

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...