Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet
3 minutter siden, Severus skrev:

Etter kl 18

Det er jo ikke så mye å gjøre når du er alene. Jeg har veldig dårlig fantasi på sånne "gjøreting" i Oslo. Folk haster jo bare fram og tilbake, sitter på kafè eller gjør andre ting som koster penger.

Kino f.eks.

Men det du nevnte med bestefaren din i sta, er ikke det en mulighet? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tør ikke spørre, vil ikke trenge meg på. Hater å føle at jeg trenger meg på.

Skrevet
1 minutt siden, Severus skrev:

Jeg tør ikke spørre, vil ikke trenge meg på. Hater å føle at jeg trenger meg på.

Jeg forsto det som at han tilbød seg det jeg? 

Skrevet

Nei, jeg spurte om å få være der den 13

Skrevet

Nei, jeg spurte om å få være der den 13

Å ja, sånn ja. 

Skrevet

Her er det eneste jeg vet om Oslo, det er døgnåpen Esso på Sogn man kan ta t bane dit å ingen ser rart på deg om du er sammen med en gjeng speidere der midt på natta.

Skrevet

Jeg har tatt trikk til Grunerløkka en gang, da fikk vi hjelp fra ei snill gammel dame til å gå av på rett stopp

Skrevet
Akkurat nå, Severus skrev:

Jeg har tatt trikk til Grunerløkka en gang, da fikk vi hjelp fra ei snill gammel dame til å gå av på rett stopp

Det er helt sikkert mange som er hjelpsomme om du spør deg fram. 

Med dagens nett er det jo også så enkelt å forberede seg ved å sjekke kart, trikkeruter osv. Detter fikser du, du er tross alt ikke født i går og har vært ute i verden før. :tommelopp:

Oki minimum tre dager, merkelig, men let videre.  

Skrevet

Jeg skal ha med telt, i verste fall kan jeg bo med flåtten i marka et sted. LOL

Skrevet

Men det kan faktisk funke som ei nødløsning

Skrevet
3 minutter siden, Severus skrev:

Det koster kr. 220,- å overnatte i telt på Ekeberg Camping. Det går buss fra byen som stopper rett ved campingen, tar 5-10 minutter fra byen md buss. Tror ikke det er noe særlig flott der. :fnise:

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, Severus skrev:

Det er ikke lov til å telte i marka Sev. 

Skrevet
Akkurat nå, Aldrisur skrev:

Det koster kr. 220,- å overnatte i telt på Ekeberg Camping. Det går buss fra byen som stopper rett ved campingen, tar 5-10 minutter fra byen md buss. Tror ikke det er noe særlig flott der. :fnise:

Altså jeg var en kløpper på orientering som barn, gi meg marka kart å jeg finner et sted å henge lol

Skrevet
Akkurat nå, Aldrisur skrev:

Det er ikke lov til å telte i marka Sev. 

Gjelder ikke allemansretten lenger? Fra 200 m unna bebyggelsen i marka

Skrevet

Gjelder ikke allemansretten lenger? Fra 200 m unna bebyggelsen i marka

Joa, det er vel mulig, men du bør undersøke litt på forhånd så du ikke blir jagd avgårde sammen med sigøynerne. 

• Liker 1
Skrevet

Det er lov å slå opp telt i Oslomarka, men Sigøynerne griser ned alt. Vanlige folk gjør ikke sånt, en god speider rydder opp etter seg. Å forlater teltplassen slik han fant den.

• Liker 1
Skrevet

Det er lov å slå opp telt i Oslomarka, men Sigøynerne griser ned alt. Vanlige folk gjør ikke sånt, en god speider rydder opp etter seg. Å forlater teltplassen slik han fant den.

Ja nettopp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...