Severus Skrevet 21. mai 2017 #22361 Skrevet 21. mai 2017 Akkurat nå, Mynona skrev: Da kan det hende du får litt problemer Tror ikke de liker telting i hagen. Men det var telt ikke lavvo, så det blir ingen joik eller noe. Jeg kan jo ikke akkurat si jeg er så slem, men jeg kan jo luke i beddene deres før jeg legger meg som takk. 1
Severus Skrevet 21. mai 2017 #22362 Skrevet 21. mai 2017 Jeg synes Harald burde la meg overnatte i slottsparken.
Aldrisur Skrevet 21. mai 2017 Forfatter #22363 Skrevet 21. mai 2017 6 timer siden, Severus skrev: Bestefar sa jeg kunne komme til Eidsvoll, så kan han kjøre meg til toget. Bestefaren din er snill. Problem løst. Du kan ikke gå ute i Oslo By om natten, du kan ikke overnatte i telt i hos en fin Frognerfrue, ei heller i Slottsparken. Jeg ser på facebooksiden til Rød U. at leiren skal være 14. til 19. juli, og at du kan ta kontakt om du lurer på noe ang. leiren. Det er sikkert mange som er i samme situasjon som deg, mht. overnatting. Kan jo hende de har en løsning på det. Du har i heldigvis over en måned på å forberede deg til leiren. 6 timer siden, Loki Laufeyson skrev: Det skal jeg Ble det kake? 6 timer siden, Salka skrev: Får jeg også lov å joine det gode selskap i denne koselige tråden? Litt sen til festen ang norske talenter, men Tore var min favoritt. For en stemme og for en utvikling han har hatt! Han burde vunnet. Men han kommer nok langt med musikken sin uansett. Likte også Marius, han var min favoritt nr 2. Sinnadikter'n som jeg kalte ham. Liker slampoesi. Du er såååå -lig velkommen inn i ballongen Salka! 1
Severus Skrevet 21. mai 2017 #22364 Skrevet 21. mai 2017 Akkurat nå, Aldrisur skrev: Bestefaren din er snill. Problem løst. Du kan ikke gå ute i Oslo By om natten, du kan ikke overnatte i telt i hos en fin Frognerfrue, ei heller i Slottsparken. Jeg ser på facebooksiden til Rød U. at leiren skal være 14. til 19. juli, og at du kan ta kontakt om du lurer på noe ang. leiren. Det er sikkert mange som er i samme situasjon som deg, mht. overnatting. Kan jo hende de har en løsning på det. Du har i heldigvis over en måned på å forberede deg til leiren. Ble det kake? Du er såååå -lig velkommen inn i ballongen Salka! Jeg har sendt de en mail, kanskje får jeg sove på en sofa eller bo i hagen til en kommunist. Severus den vennlige hagekommunisten. 1
Aldrisur Skrevet 21. mai 2017 Forfatter #22365 Skrevet 21. mai 2017 3 minutter siden, Severus skrev: Jeg har sendt de en mail, kanskje får jeg sove på en sofa eller bo i hagen til en kommunist. Severus den vennlige hagekommunisten. Lille hagegnomen eh, -kommunisten Severus med rød lue. 1
Severus Skrevet 21. mai 2017 #22366 Skrevet 21. mai 2017 Å siden jeg ikke har pluss billett, så får jeg ikke stå på standby. Synes man kan gjøre unntak for unge,sårbare kommunist jenter som har vært i Oslo Sentrum en gang. 1
Severus Skrevet 21. mai 2017 #22368 Skrevet 21. mai 2017 Jeg fikk ikke en gang oppgradert fra ungdom til voksen med den nye siden deres, det kunne man gjøre før. De voksne er mer verdt enn meg.
Gjest Catalina Culès Skrevet 21. mai 2017 #22369 Skrevet 21. mai 2017 54 minutter siden, Aldrisur skrev: Bestefaren din er snill. Problem løst. Du kan ikke gå ute i Oslo By om natten, du kan ikke overnatte i telt i hos en fin Frognerfrue, ei heller i Slottsparken. Jeg ser på facebooksiden til Rød U. at leiren skal være 14. til 19. juli, og at du kan ta kontakt om du lurer på noe ang. leiren. Det er sikkert mange som er i samme situasjon som deg, mht. overnatting. Kan jo hende de har en løsning på det. Du har i heldigvis over en måned på å forberede deg til leiren. Ble det kake? Du er såååå -lig velkommen inn i ballongen Salka! Ble kake ja og pizza Sparte et par stykker til deg
Hoppetaujenta Skrevet 21. mai 2017 #22370 Skrevet 21. mai 2017 Åhh...jeg ble veldig sjarmert ved tanken på at vi har en helt privat hagekommunissejente i trådene våre. 1
Lille Lerke Skrevet 21. mai 2017 #22371 Skrevet 21. mai 2017 1 time siden, Severus skrev: Jeg har sendt de en mail, kanskje får jeg sove på en sofa eller bo i hagen til en kommunist. Severus den vennlige hagekommunisten. Kanskje de har en felles sovesal på en skole eller noe? Du kan jo og bli kjent med noen og få være sammen med dem siste timene? Mye kan skje på leirer. 2
Severus Skrevet 21. mai 2017 #22372 Skrevet 21. mai 2017 Dette er etter leiren er ferdig, det er ikke ledig på flyet som går kl 21.10 så derfor må jeg vente til neste dag.
Salka Skrevet 21. mai 2017 #22373 Skrevet 21. mai 2017 1 time siden, Aldrisur skrev: Bestefaren din er snill. Problem løst. Du kan ikke gå ute i Oslo By om natten, du kan ikke overnatte i telt i hos en fin Frognerfrue, ei heller i Slottsparken. Jeg ser på facebooksiden til Rød U. at leiren skal være 14. til 19. juli, og at du kan ta kontakt om du lurer på noe ang. leiren. Det er sikkert mange som er i samme situasjon som deg, mht. overnatting. Kan jo hende de har en løsning på det. Du har i heldigvis over en måned på å forberede deg til leiren. Ble det kake? Du er såååå -lig velkommen inn i ballongen Salka! Ååååh, tuuuusen takk! 1
Aldrisur Skrevet 21. mai 2017 Forfatter #22374 Skrevet 21. mai 2017 29 minutter siden, Loki Laufeyson skrev: Ble kake ja og pizza Sparte et par stykker til deg Snilla! 28 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Åhh...jeg ble veldig sjarmert ved tanken på at vi har en helt privat hagekommunissejente i trådene våre. ...og du lar deg jo ikke sjarmere så lett... 2 minutter siden, Salka skrev: Ååååh, tuuuusen takk! Åååååh, bare hyggelig!
Aldrisur Skrevet 21. mai 2017 Forfatter #22377 Skrevet 21. mai 2017 1 minutt siden, Severus skrev: Jeg kan bo på plata Det er ikke noe som heter det lenger.
Severus Skrevet 21. mai 2017 #22378 Skrevet 21. mai 2017 Hva med glattcelle hos purken? Her har de latt stakkarser overnatte før
Aldrisur Skrevet 21. mai 2017 Forfatter #22379 Skrevet 21. mai 2017 (endret) Jeg lo av at My og jeg skrev det samtidig, ikke det der med glattcelle. Vil ikke ha noen misforståelser her. Endret 21. mai 2017 av Aldrisur
Lille Lerke Skrevet 21. mai 2017 #22380 Skrevet 21. mai 2017 4 minutter siden, Severus skrev: Hva med glattcelle hos purken? Her har de latt stakkarser overnatte før Tenk positivt. Problemer vi lager i hodene våre har en tendens til å aldri bli noe av. Går det helt skeis så får Mynona og Aldrisur få en sos melding og redde deg fra alle farer. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå