Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet
46 minutter siden, Mynona skrev:

Sitter på en seng å spiser av papp og plastikk 

Næmmen stakkars deg da My...skal vi bidra med en flaskeinnsamling så du har råd til litt mat? :fnise: 

33 minutter siden, Severus skrev:

Bestefar sa jeg kunne komme til Eidsvoll, så kan han kjøre meg til toget. 

Hopp i det! :jepp: Tror dette kan være midt i blinken for deg. Samvær og nye vennskap for felles rød sak.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
23 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Næmmen stakkars deg da My...skal vi bidra med en flaskeinnsamling så du har råd til litt mat? :fnise: 

Hopp i det! :jepp: Tror dette kan være midt i blinken for deg. Samvær og nye vennskap for felles rød sak.

Hehehe, mat har jeg råd til, takk som byr. Det er bare vanskelig å lage den uten å ha ting å lage den med. 

• Liker 1
Skrevet

Da kan du spise så mye sushi du orker, den trengs jo ikke å lages til så lenge du ikke lager den selv. :spise: 

Skrevet

Nå har jeg bestilt flybilletter også, så får vi se om Rødt legger ut.

• Liker 2
Skrevet

Det blir så bra, Sev! Samvær og nye vennskap for en felles sak dere brenner for og samtidig får du besøkt bestefaren din. 

• Liker 1
Skrevet
13 minutter siden, Salka skrev:

Da kan du spise så mye sushi du orker, den trengs jo ikke å lages til så lenge du ikke lager den selv. :spise: 

Jammen... hadde jeg bare likt sushi.... :sjenert:  Synes den risen og tangen er så fæl. 

Og nå kan jeg melde om stålende sol fra klar blå himmel i disse strøk. Så jeg går ut!

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Mynona skrev:

Jammen... hadde jeg bare likt sushi.... :sjenert:  Synes den risen og tangen er så fæl. 

Og nå kan jeg melde om stålende sol fra klar blå himmel i disse strøk. Så jeg går ut!

Tang spiser ikke jeg heller, kjøper aldri sushi med det. Men risen elsker jeg, nam nam! :spise: 

Skrevet

Jeg er litt nervøs for leir, jeg har jo vært speider men jeg liker ikke telt.

Skrevet

Det skjønner jeg godt, liker ikke telt jeg heller. Men det blir sikkert kjempebra og du får masse nye venner. Syns du er tøff som drar på noe sånt, det hadde aldri jeg turt. Men er sikker på at du vil få det kjempefint og kose deg masse! 

• Liker 2
Skrevet

hvor skal den leiern være? 

Skrevet
21 minutter siden, Salka skrev:

Det skjønner jeg godt, liker ikke telt jeg heller. Men det blir sikkert kjempebra og du får masse nye venner. Syns du er tøff som drar på noe sånt, det hadde aldri jeg turt. Men er sikker på at du vil få det kjempefint og kose deg masse! 

De har et Bergans telt på salg hos XXL til 800 kr som bare veier 2.5 kg så jeg får det i sekken

Skrevet

Hvor farlig er det å lode rundt i Oslo alene om kvelden? Fordi det er ingen fly som passer fra Gardermoen før kl 10:45 dagen etterpå

Skrevet
5 minutter siden, Severus skrev:

Hvor farlig er det å lode rundt i Oslo alene om kvelden? Fordi det er ingen fly som passer fra Gardermoen før kl 10:45 dagen etterpå

Jeg gjør det hele tiden. Jeg bor jo her. Så lenge du ikke ypper med noen så er du trygg :)  Jeg går gjennom hele byen (sentrumsområdene altså, ikke ute i "periferen") på kvelden og natta alene uten problem. Har aldri vært borte i noe ekkelt eller skummelt. Og jeg bor jo midt i sentrum også, så det er jo her jeg oppholder meg. 

Men du har vel ikke tenkt å gå rundt hele natta? Du skal vel på hotell/airBnB om natta? 

Skrevet
Akkurat nå, Mynona skrev:

Jeg gjør det hele tiden. Jeg bor jo her. Så lenge du ikke ypper med noen så er du trygg :)  Jeg går gjennom hele byen (sentrumsområdene altså, ikke ute i "periferen") på kvelden og natta alene uten problem. Har aldri vært borte i noe ekkelt eller skummelt. Og jeg bor jo midt i sentrum også, så det er jo her jeg oppholder meg. 

Men du har vel ikke tenkt å gå rundt hele natta? Du skal vel på hotell/airBnB om natta? 

Nei, for jeg måtte booke om billetten min dessuten er jeg blakk som ei kirkerotte. Så hotell klarer jeg ikke å betale nå, kan knapt betale for både billett og leir. Skal jo ha mat resten av måneden også. 

Skrevet

Kun de med pluss billett får stå på standby. Kan jo dra utover på Gardermoen å gråte foran de, hvorfor er de ikke så greie som i Tromsø.

Skrevet
1 minutt siden, Severus skrev:

Nei, for jeg måtte booke om billetten min dessuten er jeg blakk som ei kirkerotte. Så hotell klarer jeg ikke å betale nå, kan knapt betale for både billett og leir. Skal jo ha mat resten av måneden også. 

Åh. det var dumt. Da får vi håpe det er varmt den natten da. Eller at du plutselig får penger senere som gjør at du får råd til å bestille hotell. Er det på ukedag eller i helgen?

Det er jo også mulighet for å sove på flyplassen da. På en benk. Hvis du ikke orker å gå ute hele natten. 

Skrevet

Det blir vel neppe 5 grader og regn som her, kommer nok til å gå rundt i Oslo til siste tog går. Hadde jeg vært sammen med fler kunne vi kjøpt brus å hengt på Esso eller noe, det gjorde vi på roverkongressen fordi vi fikk ikke sitte oppe der om natta.

Skrevet

Hmmm om jeg tar med telt, så kan jeg sove i hagen til en fin frogner frue.

Skrevet
Akkurat nå, Severus skrev:

Hmmm om jeg tar med telt, så kan jeg sove i hagen til en fin frogner frue.

:fnise:  Da kan det hende du får litt problemer :P  Tror ikke de liker telting i hagen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...