Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Severus: Du er både fin og søt :klemmer: 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
19 timer siden, mia83 skrev:

Severus: Du er både fin og søt :klemmer: 

Ja det er hun. :hoppendeglad:

--------------------------------

God søndag morgen! flowers.gif.923b3c395ebbd67f685676e92fdaf997.gif

Litt lave skyer i dag også og gradestokken viser +13.9, så da er det vel snart sommer da. :sukk:

Bortsett fra værmelding har jeg ikke'no spennende å fortelle om i dag. Har fremdeles helgebesøk og koser meg med det - og kaffe. :kaffekopp: 

Fiiin søndag til dere alle. 

dansegule.gif.7769ed2e389a24b590a4c6479dad6b96.gif

• Liker 2
Skrevet

Jeg vil dra på sommerleir med RU, men det er kun ledig billett dagen før å jeg er redd for Oslo. 

Skrevet
2 minutter siden, Severus skrev:

Jeg vil dra på sommerleir med RU, men det er kun ledig billett dagen før å jeg er redd for Oslo. 

Mener du at du må reise til Oslo dagen før leiren starter? 

Skrevet
1 minutt siden, Severus skrev:

Ja

Har du ingen slektninger du kan være/bo hos? En tante eller no'?

Hva er du redd for da Severus. Å bo alene på hotell eller for å oppholde deg i Oslo generelt? 

Skrevet

Å oppholde meg i Oslo alene. Det er farlig, tenk på alle FrPerne og Høire folka der nede.

Skrevet
4 minutter siden, Severus skrev:

Å oppholde meg i Oslo alene. Det er farlig, tenk på alle FrPerne og Høire folka der nede.

Jaja, det høres jo fryktelig skummelt ut. :klem:Men tror ikke det er så veldig farlig altså. 

Skrevet

Det tror jeg det er, tenk om de heller vil se meg død siden jeg er rød

Skrevet

Kose deg med helgebesøk! Jeg kan melde om det samme været her... :ler: 

Oslo er AP-styrt, så det skulle vel ikke være så skummelt? 

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, Mynona skrev:

Kose deg med helgebesøk! Jeg kan melde om det samme været her... :ler: 

Oslo er AP-styrt, så det skulle vel ikke være så skummelt? 

Hvordan går det med deg? Har du flyttet enda, eller sitter du på pappesker og spiser av papptallerkener? 

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Jeg skal i bursdags selskap senere, det blir koselig :)

Skrevet

Hvem er denne Helge som er så lenge på besøk? :) Tyder nok på at det er trivelig hos dere da, Aldri. :jepp: 

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, Aldrisur skrev:

Hvordan går det med deg? Har du flyttet enda, eller sitter du på pappesker og spiser av papptallerkener? 

Sitter på en seng å spiser av papp og plastikk :ler: Og i dag forsvinner TVen også.  Flytter i morgen, og gleder meg til alt er ferdig pakket opp og det som skal på lager, er der og man kan slappe av litt! 

Skrevet
5 minutter siden, Loki Laufeyson skrev:

Jeg skal i bursdags selskap senere, det blir koselig :)

Kos deg Loki, og spis litt kake for meg også. :nordvesta:

5 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Hvem er denne Helge som er så lenge på besøk? :) Tyder nok på at det er trivelig hos dere da, Aldri. :jepp: 

Helgebesøk? :fnise: Her er det full fart ja. Nå rydder Helge opp all legoen og jeg har lovet å finne frem saker og ting så han kan lage et fantasimonster. :sjokkbla: Saker og ting er tomme doruller, pappesker, stoff, garn og papir som jeg har samlet på. :laugh: 

Så nå må jeg vel prioritere det. :vinke: 

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, Mynona skrev:

Sitter på en seng å spiser av papp og plastikk :ler: Og i dag forsvinner TVen også.  Flytter i morgen, og gleder meg til alt er ferdig pakket opp og det som skal på lager, er der og man kan slappe av litt! 

Ååååh, så spennende MY! :duskedame: Du må oppdatere oss etter hvert. (Om hvordan været er der du flytter og sånt mener jeg) :ler:

• Liker 1
Skrevet

Bestefar sa jeg kunne komme til Eidsvoll, så kan han kjøre meg til toget. 

• Liker 1
Skrevet
17 minutter siden, Aldrisur skrev:

Ååååh, så spennende MY! :duskedame: Du må oppdatere oss etter hvert. (Om hvordan været er der du flytter og sånt mener jeg) :ler:

Jeg tror det er nokså likt :ler: 

Gjest Catalina Culès
Skrevet
22 minutter siden, Aldrisur skrev:

Kos deg Loki, og spis litt kake for meg også. :nordvesta:

Helgebesøk? :fnise: Her er det full fart ja. Nå rydder Helge opp all legoen og jeg har lovet å finne frem saker og ting så han kan lage et fantasimonster. :sjokkbla: Saker og ting er tomme doruller, pappesker, stoff, garn og papir som jeg har samlet på. :laugh: 

Så nå må jeg vel prioritere det. :vinke: 

Det skal jeg :)

Skrevet

Får jeg også lov å joine det gode selskap i denne koselige tråden? 

Litt sen til festen ang norske talenter, men Tore var min favoritt. For en stemme og for en utvikling han har hatt! Han burde vunnet. Men han kommer nok langt med musikken sin uansett. Likte også Marius, han var min favoritt nr 2. Sinnadikter'n som jeg kalte ham. Liker slampoesi. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...