Aldrisur Skrevet 19. mai 2017 Forfatter #22301 Skrevet 19. mai 2017 Akkurat nå, FruN skrev: Hattifnatter på ferde? Uhuuu ja! 2
Mynona Skrevet 19. mai 2017 #22302 Skrevet 19. mai 2017 God kveld i stuggu ja! Her ble det hjemmelaget kebab. Eller lange kjøttboller med masse krydder som jeg ville kalt de. Også glemte jeg Norske Talenter. 1
FruN Skrevet 19. mai 2017 #22304 Skrevet 19. mai 2017 Hm, de vant ikke! Men den andre favoritten min vant da!
Aldrisur Skrevet 19. mai 2017 Forfatter #22306 Skrevet 19. mai 2017 1 time siden, Mynona skrev: God kveld i stuggu ja! Her ble det hjemmelaget kebab. Eller lange kjøttboller med masse krydder som jeg ville kalt de. Også glemte jeg Norske Talenter. KebabMy! 16 minutter siden, FruN skrev: Hm, de vant ikke! Men den andre favoritten min vant da! Ja da kan du være fornøyd med innsatsen i kveld. 1 minutt siden, mia83 skrev: Synd de ikke vant Enig, men samtidig ville jeg blitt veldig overrasket. MEN enda mer overrasket ble jeg over vinneren. Hvis jeg skal si min helt ærlige og personlige mening, så var det absolutt ingen favoritt. Ser at hun gjøre noe nytt og noe som er bra for hørselshemmede, men akk.....
FruN Skrevet 19. mai 2017 #22307 Skrevet 19. mai 2017 Jeg ble fryktelig overrasket over tredjeplassen!
Aldrisur Skrevet 19. mai 2017 Forfatter #22308 Skrevet 19. mai 2017 1 minutt siden, FruN skrev: Jeg ble fryktelig overrasket over tredjeplassen! Oi, hvem var det?
FruN Skrevet 19. mai 2017 #22309 Skrevet 19. mai 2017 2 minutter siden, Aldrisur skrev: Oi, hvem var det? Han med trekkspillet.
Lille Lerke Skrevet 19. mai 2017 #22310 Skrevet 19. mai 2017 2 timer siden, FruN skrev: Ja, det gikk jo fint når Lerka prøvde..Snodig! Mulig det skyldes at jeg hopper lett på trådene tastene Akkurat nå, FruN skrev: Han med trekkspillet. Alt det der hoppet jeg over. 2
Severus Skrevet 19. mai 2017 #22311 Skrevet 19. mai 2017 Jeg gikk med rødt flagg på 17.mai, ingen sa noe
Aldrisur Skrevet 19. mai 2017 Forfatter #22312 Skrevet 19. mai 2017 Akkurat nå, FruN skrev: Han med trekkspillet. Ja det var det. Men han var jo kjempeflink. Jeg blir nesten alltid skuffet over 1.plassen i sånne konkurranser, fordi jeg alltid har en annen favoritt enn den som vinner. Sånn er jeg.
Aldrisur Skrevet 19. mai 2017 Forfatter #22313 Skrevet 19. mai 2017 1 minutt siden, Lille Lerke skrev: Mulig det skyldes at jeg hopper lett på trådene tastene Alt det der hoppet jeg over. Ha-ha. Det minner meg om en venn jeg har. Han påstår at han er kjempesprek: Han hopper elegant over èn måneds husleie. 1 minutt siden, Severus skrev: Jeg gikk med rødt flagg på 17.mai, ingen sa noe Da var det vel greit da. 1
FruN Skrevet 19. mai 2017 #22315 Skrevet 19. mai 2017 4 minutter siden, Aldrisur skrev: Ja det var det. Men han var jo kjempeflink. Jeg blir nesten alltid skuffet over 1.plassen i sånne konkurranser, fordi jeg alltid har en annen favoritt enn den som vinner. Sånn er jeg. Ja, flink var han absolutt! Mer overrasket over at såpass mange stemte på han! Det virker litt for "sært" for det norske folk å stemme så langt frem i en slik konkurranse. Det samme gjelder jo Vilde, men der er det godt mulig det kom noen litt mer "politiske korrekte" stemmer.. Jeg likte formidlingsevnen, personligheten og budskapet hennes, derfor var ho favoritt nr 2 hos meg 1
Aldrisur Skrevet 19. mai 2017 Forfatter #22316 Skrevet 19. mai 2017 1 minutt siden, Severus skrev: Se bort fra at jeg er seit Du er fin og du er blid!! Du er langtfra seit (eller det samme ordet med en f. foran) 1 minutt siden, FruN skrev: Ja, flink var han absolutt! Mer overrasket over at såpass mange stemte på han! Det virker litt for "sært" for det norske folk å stemme så langt frem i en slik konkurranse. Det samme gjelder jo Vilde, men der er det godt mulig det kom noen litt mer "politiske korrekte" stemmer.. Jeg likte formidlingsevnen, personligheten og budskapet hennes, derfor var ho favoritt nr 2 hos meg Det er vel en del eldre mennesker som sitter hjemme på fredagskvelden og stemmer. Og trekkspill er jo, tja, litt sånn gammelmanns? 1
FruN Skrevet 19. mai 2017 #22317 Skrevet 19. mai 2017 Det var uansett en god bredde i finalen! Ikke bare sang/solister og moderne dans som jeg synes det har virket som har vært tidligere! Og det er bra! Nei..nå får det være natta! 1
Aldrisur Skrevet 19. mai 2017 Forfatter #22318 Skrevet 19. mai 2017 1 minutt siden, FruN skrev: Det var uansett en god bredde i finalen! Ikke bare sang/solister og moderne dans som jeg synes det har virket som har vært tidligere! Og det er bra! Nei..nå får det være natta! Natta fine frue. 1
Hoppetaujenta Skrevet 20. mai 2017 #22319 Skrevet 20. mai 2017 God dag fine fruer. Ja, jeg flagger og pynter opp litt jeg, fordi vi jo siiiger videre i almanakken og snart går det mot pinseaften....som er like før st.hansaften og så snur det igjen. Snart er det høst! Jeg kan sannelig det der med å oppmuntre folk med lyse tanker i rett tid. 16 timer siden, Jerry Lee skrev: Jærri fy'er på voksne damer som ikke kan lage saus. Det er vel ikke snilt, Jerry? Alle lever ikke i sausland og da kan de ikke mekke saus sånn ut av det blå. Vi har alle noe vi ikke mestrer så bra, eller i det hele tatt. Jeg f.eks. klarer ikke å holde meg unna KG. Forsøker stadig å forbedre meg, men har innsett at jeg nok må leve med det. ( ) 9 timer siden, Severus skrev: Se bort fra at jeg er seit Jeg ser ikke bort ifra at du er søt et eneste sekund, for det ER du! *hele døgnet faktisk* 1
mia83 Skrevet 20. mai 2017 #22320 Skrevet 20. mai 2017 15 timer siden, Aldrisur skrev: KebabMy! Ja da kan du være fornøyd med innsatsen i kveld. Enig, men samtidig ville jeg blitt veldig overrasket. MEN enda mer overrasket ble jeg over vinneren. Hvis jeg skal si min helt ærlige og personlige mening, så var det absolutt ingen favoritt. Ser at hun gjøre noe nytt og noe som er bra for hørselshemmede, men akk..... Enig med deg i at det var andre mer verdige vinnere Jeg likte også tryllekunstneren veldig godt. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå