Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tenke seg til hvordan det må være å ha ham tilbake i Norge, og for ham å våkne opp i morgen tidlig og kjenne seg trygg.

Dette har vært en helt forferdelig sak. 

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja dette har virkelig vært en bra dag på alle måter :jepp: 

Godt å være hjemme igjen og slappe av på sofaen ja, enig med deg der Aldrisur :nigo: 

• Liker 2
Skrevet

Godt at han og kanskje hun også får helsesjekk og får hvile ut...og at "rottene" som pleier å pile rundt
og være sensasjonsoppslags-lystne, lar dem være i fred lenge nå. Jeg har tenkt ofte på dem i årenes løp.
:sukk: Stakkars.

11 minutter siden, Rumle skrev:

Enda godt det er over :)

...og om litt begynner resten av deres liv. Gleder meg stort over dette i kveld. :) 
Håper at han/de kommer til kreftene etter hvert og får beina inn under hverdagen igjen
OG at han ikke drar på sånn type ferietur igjen i hele sitt liv. Det er nok nå. 

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Aldrisur skrev:

Hva har du gjort?

Ikke noe, bare et speideruttrykk på selve dagen

• Liker 1
Skrevet

Og saa var den feiringen over :edie:

• Liker 1
Skrevet
21 minutter siden, Rumle skrev:

Og saa var den feiringen over :edie:

Ja. cleaning-the-toilet.gif.688283f75da8c83cff97e7e2c33bfa24.gif

:legrine:

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, Aldrisur skrev:

Ja. cleaning-the-toilet.gif.688283f75da8c83cff97e7e2c33bfa24.gif

:legrine:

Du altsaa! :legrine:

• Liker 2
Skrevet

Ja, jeg altsaa, at det gaar an! :hoppendeglad:

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Aldrisur skrev:

Ja, jeg altsaa, at det gaar an! :hoppendeglad:

Jaaaa! :alice:

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, Rumle skrev:

Jaaaa! :alice:

I kveld har jeg tenkt sterkt på om jeg ikke skulle ta en doktorgrad i KG. :kghjerte:

Når man har gjennomlevd noen år her ser man tydelig hvilke temaer som gjentar seg selv. Det går på anal, oral, hår/ikke hår, utroskap, vemmelige AB-er, fæle svigermødre, stemødre og ekser. Og masse mer som jeg ikke orker å skrive ned nå. :ler: Men det er nok stoff og ta av og jeg synes det er kjempeinteressant. Og hvorfor driver folk og teller? Og ikke minst, prater svada med hverandre i uinteressanttråder og siste ordet? Bruker smilefjes, surefjes og spydigfjes.

Det er jo verdt en studie dette her. :tronderbart: Eller hva? :ball:

• Liker 2
Skrevet

Min favoritt del med 17.mai er når den er over

Skrevet
6 minutter siden, Aldrisur skrev:

I kveld har jeg tenkt sterkt på om jeg ikke skulle ta en doktorgrad i KG. :kghjerte:

Når man har gjennomlevd noen år her ser man tydelig hvilke temaer som gjentar seg selv. Det går på anal, oral, hår/ikke hår, utroskap, vemmelige AB-er, fæle svigermødre, stemødre og ekser. Og masse mer som jeg ikke orker å skrive ned nå. :ler: Men det er nok stoff og ta av og jeg synes det er kjempeinteressant. Og hvorfor driver folk og teller? Og ikke minst, prater svada med hverandre i uinteressanttråder og siste ordet? Bruker smilefjes, surefjes og spydigfjes.

Jaaaaaaaa! :legrine:

1 minutt siden, Severus skrev:

Min favoritt del med 17.mai er når den er over

:klemmer:

• Liker 2
Skrevet

Idag fikk jeg masse kjeft for jeg synes at speiding hører til på 17.mai, han kalte til og med grunnleggeren av speiderbevegelsen for en pedofil.

Skrevet
Akkurat nå, Rumle skrev:

Jaaaaaaaa! :legrine:

:klemmer:

Rumle forstår deg @Severus:fnise:

Nå er det natta for meg fine Rumlinger iog Severusser. :natti::klemmer:Snakkes! 

• Liker 1
Skrevet

Det er et merkelig sted dette paa saa mange maater :)

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, Aldrisur skrev:

Rumle forstår deg @Severus:fnise:

Nå er det natta for meg fine Rumlinger iog Severusser. :natti::klemmer:Snakkes! 

Natta soooooov godt fineste aldri :klemmer:

• Liker 1
Skrevet
15 minutter siden, Aldrisur skrev:

Meld deg heller på i Kvitt eller Dobbelt, tema KG,  neste gang NRK tar en reprise på serien. 

Ellers ville det vært inetressant med en KG - Farmen! Med utvalgte brukere selvsagt. :alice:

9 minutter siden, Severus skrev:

Idag fikk jeg masse kjeft for jeg synes at speiding hører til på 17.mai, han kalte til og med grunnleggeren av speiderbevegelsen for en pedofil.

Du har langt mer å fare med enn de som slenger med leppa. :klemmer: 

• Liker 1
Skrevet

Hmm...sover dere allerede?  :lur: 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...