Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet
4 timer siden, Rumle skrev:

Bare en enkel sjokoladekake basert paa ferdigmix, men jeg putter ordentlig sjokolade inni. Ikke saa veldig fancy, men greit likevel :) Har du bakt noe spennende_

Høres ut som deilig sjokoladekake i mine ører. :ninuskapus:

Har ikke bakt noe i dag jeg Rumle. Bakte FruN. sin ostekake og noen andre kaker her om dagen, og har rester ennå. :ler:

Vi skal ikke noe spesielt i morgen, kanskje en tur og se på barnetoget, men ingen gjester eller noe.  

4 timer siden, Winza/Jacklost skrev:

Vil bare fortelle dere at jeg kommer til å ta meg en pause nå, om det er uker eller måneder vet jeg ikke. Forumet har blitt så mørkt og negativt den siste tiden at det ikke er like hyggelig å være her lenger, pluss alle de anonyme som skal drive å angripe meg. Tror en pause herfra vil gjøre meg godt og så kommer jeg tilbake etter en god pause :) Dere er alle fantastiske brukere som jeg er blitt glad i, jeg kommer til å savne dere og håper alt går bra for dere framover :hug:

Prates :klem1:

32 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Ok. Paus i vei, @Winza/Jacklost og lykke til med det, men lov på tro og ære
at du ikke sletter navnet ELLER deg helt. :klem: 

Enig, ikke slette  seg, ta godt vare på navnet denne gangen. :edie:

----------------

Festdrakt levert, 17-mai sløyfer funnet frem og det regner fremdeles. 

Kom på en historie som skjedde for en del år siden.

Vi skulle på ferie til Kreta på våren og hadde behov (følte vi) for å få litt brunfarge ved å ta solarium. (Dette var før man var bevisst skepsisen til solarium.) :mynona:

Solariumet lå i etasjen over vår lokale pub, så det ble til at vi gikk og tok en halviter etter våre 20 min, i sola. Denne våren regnet det dag etter dag, en skikkelig ufyselig vår var det.

På sin vanlige plass i en krok på denne puben satt en av de eldre stamkundene og iakttok oss hver gang vi kom innom. En trivelig eldre (og litt forsoffen) kar, som nok ikke var helt *up to date* på virkningen av solarium, eller hva et solarium var :). Plutselig en dag reiste han seg opp fra stolen og sa høyt: " Det regner og det regner, og dere blir brunere og brunere!" Og i det han satte seg og grep om ølglasset ristet han på hodet og sa: " Jeg skjønner ikke no' av detta jeg." 

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

:laugh:  Morsomt...."og har han ikke reist seg og gått videre, ja så sitter han vel der den dag i dag"... :fnise: 

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev:

:laugh:  Morsomt...."og har han ikke reist seg og gått videre, ja så sitter han vel der den dag i dag"... :fnise: 

Han reiste seg og gikk opp i evigheten han Hoppetuss. :romeo:

Jeg tenker ofte på mennesker jeg har møtt på min vei, som kan hende trodde de ikke var noe særlig verdt her på jorden, men for meg har de lagt igjen spor og minner som jeg har tatt vare på og kan hygge meg med i spesielle stunder. :lillesky:

• Liker 2
Skrevet

Ja, det trengs både små, store, rette og krokete bite i livspuslespillet. :) 
Vi er en broket, kulørt og fin gjeng her inne også. 

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Ja, det trengs både små, store, rette og krokete bite i livspuslespillet. :) 
Vi er en broket, kulørt og fin gjeng her inne også. 

Absolutt. Mange ulike personligheter, alle verdt sin vekt i gull. :5:

• Liker 2
Skrevet

...i tull mener du?  :lur: 

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Aldrisur skrev:

Vi skulle på ferie til Kreta på våren og hadde behov (følte vi) for å få litt brunfarge ved å ta solarium. (Dette var før man var bevisst skepsisen til solarium.) :mynona:

Solariumet lå i etasjen over vår lokale pub, så det ble til at vi gikk og tok en halviter etter våre 20 min, i sola. Denne våren regnet det dag etter dag, en skikkelig ufyselig vår var det.

På sin vanlige plass i en krok på denne puben satt en av de eldre stamkundene og iakttok oss hver gang vi kom innom. En trivelig eldre (og litt forsoffen) kar, som nok ikke var helt *up to date* på virkningen av solarium, eller hva et solarium var :). Plutselig en dag reiste han seg opp fra stolen og sa høyt: " Det regner og det regner, og dere blir brunere og brunere!" Og i det han satte seg og grep om ølglasset ristet han på hodet og sa: " Jeg skjønner ikke no' av detta jeg." 

:fnise: 

Skrevet (endret)
3 timer siden, Aldrisur skrev:

---------------

////

Satt og leste denne her, og ventet på hva kommer nå? Men nei, og heldigvis, den slutten jeg kjenner på en solariumshistorie, den kom heldigvis ikke. Noe @Aldrisur skal være :hoppe: -ende glad for, for da hadde det hersket liten tvil om hvem hun er. (En flamingorød historie.) 

Endret av Lille Lerke
  • Liker 2
Skrevet
3 timer siden, Aldrisur skrev:

///

:laugh: Herlig!

1 time siden, Aldrisur skrev:

///

Jeg tenker ofte på mennesker jeg har møtt på min vei, som kan hende trodde de ikke var noe særlig verdt her på jorden, men for meg har de lagt igjen spor og minner som jeg har tatt vare på og kan hygge meg med i spesielle stunder. :lillesky:

Jeg ogsaa :lillesky: Det er saa mange jeg tenker paa, og de aner det nok ikke selv i det hele tatt. Det er ikke mulig aa vite hvem som setter sine avtrykk, det bare er som det er :hjerte:

• Liker 1
Skrevet

Haaper alle faar en riktig fin 17. mai :hjerte:

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Rumle skrev:

Haaper alle faar en riktig fin 17. mai :hjerte:

I tillegg håper jeg @Rumle snart faar ordning på sin computer.   :Nikke:

Nå er det 17.05.17. :flagg: 

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, Lille Lerke skrev:

I tillegg håper jeg @Rumle snart faar ordning på sin computer.   :Nikke:

Nå er det 17.05.17. :flagg: 

Det tar visst sin tid, men jeg haaper ogsaa! 

• Liker 2
Skrevet

Gratulerer med dagen. Og god natt. :natti:  

• Liker 3
Skrevet

Gratulerer med dagen, ja! :duskedame:

• Liker 1
Skrevet

Hvem er det egentlig som drikker Capri Sun_ Eller er det Son_ Uansett, det lurer jeg paa .. Har aldri hverken sett eller hoert om noen som drikker det, og naa ser jeg reklame for det overalt. Drikker dere det_

~grubler i natten~ :a034:

• Liker 1
Skrevet

Det hender jeg drikker Capri Sonne, men (nesten) bare om jeg har kjøpt det når jeg har vært i Sverige og kjøpt der :P 

• Liker 1
Skrevet

:flagg: Gratulerer med dagen....og måtte mange få sol, eller i alle fall oppholds. :flagg:

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, Rumle skrev:

Gratulerer med dagen, ja! :duskedame:

7 timer siden, Lille Lerke skrev:

Gratulerer med dagen. Og god natt. :natti:  

1 time siden, FruN skrev:

IMG_4901.PNG.692bac1323139bb34af1f052063eb80f.PNG:flagg: GRATULERER MED DAGEN! :flagg: 

10 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

:flagg: Gratulerer med dagen....og måtte mange få sol, eller i alle fall oppholds. :flagg:

:flagg:  Gratulerer med dagen! Håper dere får en skikkelig fin 17.mai-feiring! :klem:

17maiveis_web.jpg.a3066f0fae4adfdb61df84571038df69.jpg

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...