Aldrisur Skrevet 15. mai 2017 Forfatter #22181 Skrevet 15. mai 2017 4 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Alt er vel, jeg stresser ikke et eneste sted, for jeg feirer ikke - akkurat som vanlig altså. Men jeg så på hageprogram i kveld og fikk lyst på masse petuniaer...i hvitt! Ja, de er jo veldig vakre! Har aldri tenkt over at det kan være så pent. Koselig med sånne hageprogram. 1
FruN Skrevet 15. mai 2017 #22182 Skrevet 15. mai 2017 Jeg har vært på bytur igjen, denne gangen hovedsakelig for å bytte noe jeg kjøpte på lørdag.. og endte opp med garn jeg ikke hadde planer om å kjøpe Det var bare så morsomt! Så nå strikker jeg en hals 2
Aldrisur Skrevet 15. mai 2017 Forfatter #22183 Skrevet 15. mai 2017 2 minutter siden, FruN skrev: Jeg har vært på bytur igjen, denne gangen hovedsakelig for å bytte noe jeg kjøpte på lørdag.. og endte opp med garn jeg ikke hadde planer om å kjøpe Det var bare så morsomt! Så nå strikker jeg en hals Så delikat og spennende det garnet så ut. Strikker du til Lillemor? Har dere den fine og koselige garn/stoff og hobbybutikken inne i byen ennå? 1
FruN Skrevet 15. mai 2017 #22184 Skrevet 15. mai 2017 3 minutter siden, Aldrisur skrev: Så delikat og spennende det garnet så ut. Strikker du til Lillemor? Har dere den fine og koselige garn/stoff og hobbybutikken inne i byen ennå? Nei, det er til meg Og har vært i Tønsberg Jeg antar du tenkte på byen "vår"? Og ikke heeelt sikker på hvilken butikk du tenker på?
FruN Skrevet 15. mai 2017 #22185 Skrevet 15. mai 2017 Nei, nå skal jeg ta til vettet og legge meg God natt!
Aldrisur Skrevet 15. mai 2017 Forfatter #22186 Skrevet 15. mai 2017 2 minutter siden, FruN skrev: Nei, det er til meg Og har vært i Tønsberg Jeg antar du tenkte på byen "vår"? Og ikke heeelt sikker på hvilken butikk du tenker på? Tror det het noe sånt som "Lill Blå" eller noe lignende. Men samma det. Garnet var nydelig. 1 minutt siden, FruN skrev: Nei, nå skal jeg ta til vettet og legge meg God natt! God natt og sov godt fine frue.
mia83 Skrevet 15. mai 2017 #22187 Skrevet 15. mai 2017 Jeg skal hente kake i morgen som jeg har bestilt til 17. mai. Falt for fristelsen. Sjokoladekake med vaniljekrem og sjokoladekrem med oreo inni. Og deilig sjokoladekrem utenpå er bedt på grilling så da spanderer vi desserten Ellers skal jeg ikke ned i byen på 17. mai. Jo mindre stress jo bedre. Håper det går bra med festdrakten! 2
FruN Skrevet 16. mai 2017 #22188 Skrevet 16. mai 2017 7 timer siden, Aldrisur skrev: Tror det het noe sånt som "Lill Blå" eller noe lignende. Men samma det. Garnet var nydelig. God natt og sov godt fine frue. Det er en som heter Blått til lyst, den du tenker på? Det er en til, et kreativt hjørne Der er det også masse fint 2
Severus Skrevet 16. mai 2017 #22189 Skrevet 16. mai 2017 Har spist kylling biryani til lunsj idag, laget av moren til kjøpmannen 2
Rumle Skrevet 16. mai 2017 #22190 Skrevet 16. mai 2017 Juba juuuba Hvordan gaar det med forberedelsene her inne_ Er du ferdig med sying&damping aldri_ Her er det kakebaking paa gang! 2
Hoppetaujenta Skrevet 16. mai 2017 #22191 Skrevet 16. mai 2017 Ja, skal tro hvordan det på denne tiden begynner å ta seg virkelig opp i mai-aktiviteter hos folk flest. Hadde vært artig med et program som tok for seg ti/tyve forskjellige familier over det ganske land nå og ut morgendagen til en sitter utslitt med utslått hår og gnagsår i sofa`n etter endt "forestilling"... Ta alt med ro; jeg skal love å slappe riktig godt av for dere alle sammen hele tiden. 2
Aldrisur Skrevet 16. mai 2017 Forfatter #22192 Skrevet 16. mai 2017 14 timer siden, mia83 skrev: Jeg skal hente kake i morgen som jeg har bestilt til 17. mai. Falt for fristelsen. Sjokoladekake med vaniljekrem og sjokoladekrem med oreo inni. Og deilig sjokoladekrem utenpå er bedt på grilling så da spanderer vi desserten Ellers skal jeg ikke ned i byen på 17. mai. Jo mindre stress jo bedre. Håper det går bra med festdrakten! Åh den kaka! Dere får nok en fin 17. mai med grill og kake og "slippe å dra ned i byen". 6 timer siden, FruN skrev: Det er en som heter Blått til lyst, den du tenker på? Det er en til, et kreativt hjørne Der er det også masse fint Blått til lyst var det. Den åpnet mens jeg bodde der og hun som startet den kjente jeg godt den gangen. Men det er jo lenge siden... 1 time siden, Severus skrev: Har spist kylling biryani til lunsj idag, laget av moren til kjøpmannen Jeg får vel si at det så godt ut. 48 minutter siden, Rumle skrev: Juba juuuba Hvordan gaar det med forberedelsene her inne_ Er du ferdig med sying&damping aldri_ Her er det kakebaking paa gang! Juba Juuuuba Rumle! Ferdig med sying damping, så nå skal den bare leveres til eier. Har akkurat fått beskjed fra min svigerdatter at jeg er en engel. Tenk så heldig jeg er som har anledning til å være en engel for noen. Hva slags kake baker du Rumle? 1
Aldrisur Skrevet 16. mai 2017 Forfatter #22193 Skrevet 16. mai 2017 9 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Ja, skal tro hvordan det på denne tiden begynner å ta seg virkelig opp i mai-aktiviteter hos folk flest. Hadde vært artig med et program som tok for seg ti/tyve forskjellige familier over det ganske land nå og ut morgendagen til en sitter utslitt med utslått hår og gnagsår i sofa`n etter endt "forestilling"... Ta alt med ro; jeg skal love å slappe riktig godt av for dere alle sammen hele tiden. De er en god ide Hoppe! Hadde nok blitt morsom underholdning. Kan hende litt trist også. Fint å tenke på at vi kan ta det med ro fordi du slapper av for oss. Tusen takk. 1
Rumle Skrevet 16. mai 2017 #22194 Skrevet 16. mai 2017 (endret) 50 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Ja, skal tro hvordan det på denne tiden begynner å ta seg virkelig opp i mai-aktiviteter hos folk flest. Hadde vært artig med et program som tok for seg ti/tyve forskjellige familier over det ganske land nå og ut morgendagen til en sitter utslitt med utslått hår og gnagsår i sofa`n etter endt "forestilling"... Ta alt med ro; jeg skal love å slappe riktig godt av for dere alle sammen hele tiden. Ja! De sendte ett saant program fra en bygaard i Oslo paa julaften, de fulgte en del folk igjennom hele dagen. Det var veldig fint, og litt trist og vemodig ogsaa. Mener de har hatt noe lignende paa 17.mai for noen aar siden, men jeg fikk ikke det med meg. Endret 16. mai 2017 av Rumle 1
Rumle Skrevet 16. mai 2017 #22195 Skrevet 16. mai 2017 38 minutter siden, Aldrisur skrev: Åh den kaka! Dere får nok en fin 17. mai med grill og kake og "slippe å dra ned i byen". Blått til lyst var det. Den åpnet mens jeg bodde der og hun som startet den kjente jeg godt den gangen. Men det er jo lenge siden... Jeg får vel si at det så godt ut. Juba Juuuuba Rumle! Ferdig med sying damping, så nå skal den bare leveres til eier. Har akkurat fått beskjed fra min svigerdatter at jeg er en engel. Tenk så heldig jeg er som har anledning til å være en engel for noen. Hva slags kake baker du Rumle? Bare en enkel sjokoladekake basert paa ferdigmix, men jeg putter ordentlig sjokolade inni. Ikke saa veldig fancy, men greit likevel Har du bakt noe spennende_ 1
Gjest Winza Skrevet 16. mai 2017 #22196 Skrevet 16. mai 2017 Vil bare fortelle dere at jeg kommer til å ta meg en pause nå, om det er uker eller måneder vet jeg ikke. Forumet har blitt så mørkt og negativt den siste tiden at det ikke er like hyggelig å være her lenger, pluss alle de anonyme som skal drive å angripe meg. Tror en pause herfra vil gjøre meg godt og så kommer jeg tilbake etter en god pause Dere er alle fantastiske brukere som jeg er blitt glad i, jeg kommer til å savne dere og håper alt går bra for dere framover Prates
Rumle Skrevet 16. mai 2017 #22197 Skrevet 16. mai 2017 Akkurat nå, Winza/Jacklost skrev: Vil bare fortelle dere at jeg kommer til å ta meg en pause nå, om det er uker eller måneder vet jeg ikke. Forumet har blitt så mørkt og negativt den siste tiden at det ikke er like hyggelig å være her lenger, pluss alle de anonyme som skal drive å angripe meg. Tror en pause herfra vil gjøre meg godt og så kommer jeg tilbake etter en god pause Dere er alle fantastiske brukere som jeg er blitt glad i, jeg kommer til å savne dere og håper alt går bra for dere framover Prates Ha en fin pause. Prates 1
Gjest Winza Skrevet 16. mai 2017 #22198 Skrevet 16. mai 2017 3 minutter siden, Rumle skrev: Ha en fin pause. Prates Jeg sletter meg ikke altså så ingen tror det, ingen skal få ta dette brukernavnet
Rumle Skrevet 16. mai 2017 #22199 Skrevet 16. mai 2017 1 minutt siden, Winza/Jacklost skrev: Jeg sletter meg ikke altså så ingen tror det, ingen skal få ta dette brukernavnet Bra 1
Hoppetaujenta Skrevet 16. mai 2017 #22200 Skrevet 16. mai 2017 Ok. Paus i vei, @Winza/Jacklost og lykke til med det, men lov på tro og ære at du ikke sletter navnet ELLER deg helt. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå