Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hatt en fin dag i dag Aldri?

jeg har fått påskeegg i dag. Dvs konfekt og markoner fra Pascal og en bok om med masse herlige oppskrifter på middelhavsmat :jepp: Så nå spiser jeg makroner! Har egentlig bare smakt en makron en gang før. Men de er jo faktisk veldig gode.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jasså, er det ei fristerinne innom i ballongen? :glare:

Skrevet

Har ikke helt bestemt meg om jeg skal eller ikke ha marsipan-greier denne påsken. Det er så mye som frister... :klo:

Skrevet

Du kan få mine marsipangreier hvis du vil. Så slipper du å kjøpe ekstra.

Skrevet

Hihi...send dem med taubanen opp til meg i tårnet her. :jepp: Jeg tar i mot sånne forvillede, hjemløse kyllinger og andre dyr som til og med har fått sjokolade på seg. Det er romslig hos meg.

Skrevet

Er på vei - står du klar å tar i mot?

Telef%C3%A9rico_Salta.jpg

• Liker 1
Skrevet

Oi, bobleeksplosjon!

Skrevet

Oi, bobleeksplosjon!

Eller ei hel flaske Lano i et boblebad

Skrevet

Er det fordi du har sagt stygge ord og må skrubbe munnen din skikkelig? :sjokkert:

Skrevet

Er det fordi du har sagt stygge ord og må skrubbe munnen din skikkelig? :sjokkert:

Nei, det er fordi jeg hadde lyst. Lykk burde ha vært med det var gøy.

Skrevet

Er det ditt badekar i heimen din?

Skrevet

Ikke mitt badekar

Skrevet

Ikke mitt heller.

Har spist 4 makroner jeg. De var gode alle mann. Men den rosa var best hittil. Jeg har igjen en hvit og en lilla eller brun. Er litt dårlig lys her, så er litt fargeblind.

Nå er det 2 dager til påske!

(og, jeg har fått huden full av kjeft da jeg skrev det en gang før, fordi påsken ikke starter før på torsdag, så da er jeg jo komplett idiot og dustehue som sier at påsken starter i palmehelgen. Så da får jeg bare beklage på forhånd om noen føler seg støtt :skratte: )

• Liker 1
Skrevet

Er ikke palmesøndag en del av påsken nå da? :klo::ler:

• Liker 1
Skrevet

Skumparty? taking-bath.gif

Ja med musikk å

• Liker 1
Skrevet

Er ikke palmesøndag en del av påsken nå da? :klo::ler:

Nei, det er vist ikke det i følge.. jeg skal kanskje ikke si hvem det var. Er stygt å snakke om folk bak ryggen deres. Men nei, jeg fikk passet mitt påskrevet så det holder :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...