Mynona Skrevet 9. april 2014 #2201 Skrevet 9. april 2014 Hatt en fin dag i dag Aldri? jeg har fått påskeegg i dag. Dvs konfekt og markoner fra Pascal og en bok om med masse herlige oppskrifter på middelhavsmat Så nå spiser jeg makroner! Har egentlig bare smakt en makron en gang før. Men de er jo faktisk veldig gode.
Hoppetaujenta Skrevet 9. april 2014 #2202 Skrevet 9. april 2014 Jasså, er det ei fristerinne innom i ballongen?
Hoppetaujenta Skrevet 9. april 2014 #2204 Skrevet 9. april 2014 Har ikke helt bestemt meg om jeg skal eller ikke ha marsipan-greier denne påsken. Det er så mye som frister...
Mynona Skrevet 9. april 2014 #2205 Skrevet 9. april 2014 Du kan få mine marsipangreier hvis du vil. Så slipper du å kjøpe ekstra.
Hoppetaujenta Skrevet 9. april 2014 #2206 Skrevet 9. april 2014 Hihi...send dem med taubanen opp til meg i tårnet her. Jeg tar i mot sånne forvillede, hjemløse kyllinger og andre dyr som til og med har fått sjokolade på seg. Det er romslig hos meg.
Severus Skrevet 9. april 2014 #2210 Skrevet 9. april 2014 Oi, bobleeksplosjon! Eller ei hel flaske Lano i et boblebad
Hoppetaujenta Skrevet 9. april 2014 #2211 Skrevet 9. april 2014 Er det fordi du har sagt stygge ord og må skrubbe munnen din skikkelig?
Severus Skrevet 9. april 2014 #2212 Skrevet 9. april 2014 Er det fordi du har sagt stygge ord og må skrubbe munnen din skikkelig? Nei, det er fordi jeg hadde lyst. Lykk burde ha vært med det var gøy.
Mynona Skrevet 9. april 2014 #2216 Skrevet 9. april 2014 Ikke mitt heller. Har spist 4 makroner jeg. De var gode alle mann. Men den rosa var best hittil. Jeg har igjen en hvit og en lilla eller brun. Er litt dårlig lys her, så er litt fargeblind. Nå er det 2 dager til påske! (og, jeg har fått huden full av kjeft da jeg skrev det en gang før, fordi påsken ikke starter før på torsdag, så da er jeg jo komplett idiot og dustehue som sier at påsken starter i palmehelgen. Så da får jeg bare beklage på forhånd om noen føler seg støtt ) 1
Mynona Skrevet 9. april 2014 #2220 Skrevet 9. april 2014 Er ikke palmesøndag en del av påsken nå da? Nei, det er vist ikke det i følge.. jeg skal kanskje ikke si hvem det var. Er stygt å snakke om folk bak ryggen deres. Men nei, jeg fikk passet mitt påskrevet så det holder
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå