Aldrisur Skrevet 15. mai 2017 Forfatter #22162 Skrevet 15. mai 2017 Matrosis/båtis, god gammel is det.
Severus Skrevet 15. mai 2017 #22163 Skrevet 15. mai 2017 Men de har den ikke på rema, så nå gråter jeg
Lille Lerke Skrevet 15. mai 2017 #22164 Skrevet 15. mai 2017 1 minutt siden, Severus skrev: Men de har den ikke på rema, så nå gråter jeg Jeg tror faktisk ikke jeg har sett løssalgsbåtis. Bare i pakker med flere. 2
Severus Skrevet 15. mai 2017 #22165 Skrevet 15. mai 2017 9 minutter siden, Lille Lerke skrev: Jeg tror faktisk ikke jeg har sett løssalgsbåtis. Bare i pakker med flere. Prix har,Eurospar har etc etc. Rema er bare dritt butikk.
Mynona Skrevet 15. mai 2017 #22166 Skrevet 15. mai 2017 Her inne føler jeg det er eksperthjelp, så jeg spør her jeg. Jeg skal i 17.mai frokost og tenkte å ta med sånne lefserull med spekeskinke inni. Men jeg har aldri lagd det selv før, bare spist det for mange år siden. Er det bare vanlig naturell philadelphia man har inni der + skinke? Eller er det noe mer? Og bare vanlige lomper/lefser, ikke sant? *føle seg teit*
Krummelure Skrevet 15. mai 2017 #22167 Skrevet 15. mai 2017 (endret) 8 minutter siden, Mynona skrev: Her inne føler jeg det er eksperthjelp, så jeg spør her jeg. Jeg skal i 17.mai frokost og tenkte å ta med sånne lefserull med spekeskinke inni. Men jeg har aldri lagd det selv før, bare spist det for mange år siden. Er det bare vanlig naturell philadelphia man har inni der + skinke? Eller er det noe mer? Og bare vanlige lomper/lefser, ikke sant? *føle seg teit* Ja, det kan du ha! Eller snøfrisk, skinke og ruccola-salat. Så ruller du de inn i lumper/lefser og skjærer de på skå :)God 17.mai. og kos deg! Endret 15. mai 2017 av Krummelure 2
Lille Lerke Skrevet 15. mai 2017 #22168 Skrevet 15. mai 2017 (endret) 17 minutter siden, Mynona skrev: Her inne føler jeg det er eksperthjelp, så jeg spør her jeg. Jeg skal i 17.mai frokost og tenkte å ta med sånne lefserull med spekeskinke inni. Men jeg har aldri lagd det selv før, bare spist det for mange år siden. Er det bare vanlig naturell philadelphia man har inni der + skinke? Eller er det noe mer? Og bare vanlige lomper/lefser, ikke sant? *føle seg teit* Den typen mat er ikke fuglemat for små Lerkefugler. Endret 15. mai 2017 av Lille Lerke 2
Mynona Skrevet 15. mai 2017 #22169 Skrevet 15. mai 2017 4 minutter siden, Krummelure skrev: Ja, det kan du ha! Eller snøfrisk, skinke og ruccola-salat. Så ruller du de inn i lumper/lefser og skjærer de på skå :)God 17.mai. og kos deg! 1
Mynona Skrevet 15. mai 2017 #22170 Skrevet 15. mai 2017 7 minutter siden, Lille Lerke skrev: Den typen mat er ikke fuglemat.
Aldrisur Skrevet 15. mai 2017 Forfatter #22171 Skrevet 15. mai 2017 17 minutter siden, Mynona skrev: Her inne føler jeg det er eksperthjelp, så jeg spør her jeg. Jeg skal i 17.mai frokost og tenkte å ta med sånne lefserull med spekeskinke inni. Men jeg har aldri lagd det selv før, bare spist det for mange år siden. Er det bare vanlig naturell philadelphia man har inni der + skinke? Eller er det noe mer? Og bare vanlige lomper/lefser, ikke sant? *føle seg teit* Du har aldri vært teit. De som tror de vet ALT, de er muligens teite. Men ikke du. 9 minutter siden, Krummelure skrev: Ja, det kan du ha! Eller snøfrisk, skinke og ruccola-salat. Så ruller du de inn i lumper/lefser og skjærer de på skå :)God 17.mai. og kos deg! Så koselig å se Krummelure i ballongen. 2 minutter siden, Mynona skrev: Hun er jo en fugl vet du My. (Nå var du kanskje litt teit) 1
Hoppetaujenta Skrevet 15. mai 2017 #22172 Skrevet 15. mai 2017 Ikke teit....men kanskje "på et litt lavt gir" kkurat der? Da har jeg for deres skyld smakt på to varianter av de vanlige 17-mai-kroneisene. Begge har den ønskede fylde og dere kan trygt kjøpe noen esker i år også. 1
Aldrisur Skrevet 15. mai 2017 Forfatter #22173 Skrevet 15. mai 2017 Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev: Ikke teit....men kanskje "på et litt lavt gir" kkurat der? Da har jeg for deres skyld smakt på to varianter av de vanlige 17-mai-kroneisene. Begge har den ønskede fylde og dere kan trygt kjøpe noen esker i år også. Tusen takk for kjempeviktig informasjon. Iskrem med fylde er akkurat hva jeg trenger. Står bra til ellers Hoppe? Har du strøket festdrakten fra Sparkjøp? Neida eg bare tuller. Synes bare det er så mye snodig prat om bunader vice versa liksombunader osv. 1
Krummelure Skrevet 15. mai 2017 #22174 Skrevet 15. mai 2017 20 minutter siden, Aldrisur skrev: Du har aldri vært teit. De som tror de vet ALT, de er muligens teite. Men ikke du. Så koselig å se Krummelure i ballongen. Hun er jo en fugl vet du My. (Nå var du kanskje litt teit) Tusen takk for at jeg fikk landa i ballongen.Jeg er ikke fugl. Jeg er engel med vinger..... 2
Aldrisur Skrevet 15. mai 2017 Forfatter #22175 Skrevet 15. mai 2017 Akkurat nå, Krummelure skrev: Tusen takk for at jeg fikk landa i ballongen.Jeg er ikke fugl. Jeg er engel med vinger..... Hi-hi-hi, her er det plass til alle Krummelure, engler, fugler og mange andre koselige raringer. Og jeg vet at du er *ei god ei*, for jeg har fulgt litt med på innleggene dine rundt omkring her. Veldig.veldig hyggelig å se deg her inne. 1
Krummelure Skrevet 15. mai 2017 #22176 Skrevet 15. mai 2017 6 minutter siden, Aldrisur skrev: Hi-hi-hi, her er det plass til alle Krummelure, engler, fugler og mange andre koselige raringer. Og jeg vet at du er *ei god ei*, for jeg har fulgt litt med på innleggene dine rundt omkring her. Veldig.veldig hyggelig å se deg her inne. Tusen takk! Virka så lunt oppi ballongen deres, så der ville jeg være med også Har ikke vært på KG på mange år, men det var koselig å komme tilbake igjen... 2
Aldrisur Skrevet 15. mai 2017 Forfatter #22177 Skrevet 15. mai 2017 26 minutter siden, Krummelure skrev: Tusen takk! Virka så lunt oppi ballongen deres, så der ville jeg være med også Har ikke vært på KG på mange år, men det var koselig å komme tilbake igjen... Har du ikke? Jeg ser at du har vært med lenge, men ikke tusenvis av innlegg liksom. Merkelig at jeh har lagt merke til deg, men det har jeg. ---------------------------- Nettet falt ut her. Regner med at det gjorde det hos dere også. Nå syr jeg som bare pokker igjen. Har tatt opp alt arbeidet fra i ettermiddag, etter råd fra Lille L. Hurra for 17. mai sier jeg bare. 2
Lille Lerke Skrevet 15. mai 2017 #22178 Skrevet 15. mai 2017 48 minutter siden, Aldrisur skrev: Hi-hi-hi, her er det plass til alle Krummelure, engler, fugler og mange andre koselige raringer. Og jeg vet at du er *ei god ei*, for jeg har fulgt litt med på innleggene dine rundt omkring her. Veldig.veldig hyggelig å se deg her inne. Hva? Driver du overvåking? 11 minutter siden, Aldrisur skrev: Har du ikke? Jeg ser at du har vært med lenge, men ikke tusenvis av innlegg liksom. Merkelig at jeh har lagt merke til deg, men det har jeg. ---------------------------- Nettet falt ut her. Regner med at det gjorde det hos dere også. Nå syr jeg som bare pokker igjen. Har tatt opp alt arbeidet fra i ettermiddag, etter råd fra Lille L. Hurra for 17. mai sier jeg bare. Var ikke meningen å gi deg ekstraarbeid. Men du glemte å spørre om råd, i går før du sydde 4
Aldrisur Skrevet 15. mai 2017 Forfatter #22179 Skrevet 15. mai 2017 2 minutter siden, Lille Lerke skrev: Hva? Driver du overvåking? Var ikke meningen å gi deg ekstraarbeid. Men du glemte å spørre om råd, i går før du sydde Jepp jeg er Aldrisur, den perfekte KG-dektektiv! Jeg fikk ikke tid til å spørre om råd i går. Så da får jeg vel bare ha det så godt...... 2
Hoppetaujenta Skrevet 15. mai 2017 #22180 Skrevet 15. mai 2017 2 timer siden, Aldrisur skrev: Står bra til ellers Hoppe? Har du strøket festdrakten fra Sparkjøp? Alt er vel, jeg stresser ikke et eneste sted, for jeg feirer ikke - akkurat som vanlig altså. Men jeg så på hageprogram i kveld og fikk lyst på masse petuniaer...i hvitt! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå