Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sannelig godt at jeg stikker innom før jeg "bedder".  Alt vel. Vi kan sove trygt i natt også. :jepp:  Natta og sånn...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bjørnar kan ikke redde oss:cry3:

• Liker 1
Skrevet

Bjørnar er redd oss tenker jeg. :fnise:  ...og det er ikke det granne rart... 

Skrevet

Ingen kan redde oss, enden er nær

Skrevet
8 timer siden, Severus skrev:

Ingen kan redde oss, enden er nær

Enden sitter du på, min venn, så den har du ganske riktig nær deg. :fnise: 

• Liker 4
Skrevet

Helt sant. Bortsett fra det, så er et menneskeliv ganske kort når en ser det fra enden på det. 
Best å gjøre så godt man kan med hver dag en får. :) 

Skrevet

Godt at vi har denne ballongen å stige til værs med da.
Aldri fører oss ut av problemene...og hjem til seg selv. :fnise: 

• Liker 1
Skrevet

Lørdag før 17.mai og bytur :daane: Nå er det sofasliterposisjon til jeg MÅ bevege meg :hoho: Mormor er heldigvis villig hjelper :P 

• Liker 1
Skrevet

Jeg har det stille og rolig her hos meg, men ser gjerne på at Fruen sliter litt.  :fnise: 

• Liker 1
Skrevet

Jeg tok turbuksa på, og landet i sofaen :fnise: 

• Liker 4
Skrevet

Har jeg gått glipp av bursdag?? :haar: 

Gratulerer med overstått! :kake:  

• Liker 2
Skrevet
51 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg har det stille og rolig her hos meg, men ser gjerne på at Fruen sliter litt.  :fnise: 

Fysj :fnise: Nå er lillemor i seng da, tror ho sovner uten store problemer. Det har vært for mye å se og oppleve for å få unna noe mer enn et par kjappe lurer i dag :P 

• Liker 2
Skrevet

Tusen takk My! Så deilig å se at vennene mine har en god og avslappet lørdagskveld.:klemmer:

Jeg får holde meg unna tastaturet i kveld, tror jeg, hvis jeg klarer. Det sliter så veldig på den friske hånda når den må brukes til alt, stakkars.

Jeg har bakt den megaostekaken din @FruNog en diger sjokoladekake. Nå skal jeg bake forccaciabrød, burde vente til i morgen for å få det ferskest mulig - men i morgen er det tusen andre ting som må ordnes. Det er Tapas på menyen i morgen og jeg venter (det dikutable tallet) 13 personer på besøk.  :)

Håper dere får en fin lørdagskveld uten flaggermus, og husk å heie på Norge om dere ser dem! :nori:

• Liker 2
Skrevet

Håper du synes den er god, Aldrisur! Og håper du får en helt knall feiring imorra! :hoppe: 

• Liker 1
Skrevet

Jeg skal heie på norge litt og på Portugal masse. :jepp:  Dessuten blir dere da fjorten til bords om jeg har
forstått rett, så da er alt i orden da jo, søte bussda-barn. :tommelopp: Håper at gjestene synger sang for deg.

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, Aldrisur skrev:

Tusen takk My! Så deilig å se at vennene mine har en god og avslappet lørdagskveld.:klemmer:

Jeg får holde meg unna tastaturet i kveld, tror jeg, hvis jeg klarer. Det sliter så veldig på den friske hånda når den må brukes til alt, stakkars.

Jeg har bakt den megaostekaken din @FruNog en diger sjokoladekake. Nå skal jeg bake forccaciabrød, burde vente til i morgen for å få det ferskest mulig - men i morgen er det tusen andre ting som må ordnes. Det er Tapas på menyen i morgen og jeg venter (det dikutable tallet) 13 personer på besøk.  :)

Håper dere får en fin lørdagskveld uten flaggermus, og husk å heie på Norge om dere ser dem! :nori:

Huske å melde seg selv på "skalkefesten" hos @Aldrisur på mandag. :jolie: 

• Liker 3
Skrevet
10 minutter siden, Lille Lerke skrev:

Huske å melde seg selv på "skalkefesten" hos @Aldrisur på mandag. :jolie: 

:hjerte:lig :velkommen: Lille L.

• Liker 1
Skrevet
16 minutter siden, FruN skrev:

Håper du synes den er god, Aldrisur! Og håper du får en helt knall feiring imorra! :hoppe: 

Fin feiring håper jeg også. Jeg gleder meg til å smake på den. Den sprakk i hvertfall ikke. Og nå er den pyntet med masse jordbær og bringebær og venter på å få syrlig jordbærgelè over seg. :Nikke:

Jeg fant Philadelphiaost i Sverige - og den koster halve prisen av den hjemme. 

14 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg skal heie på norge litt og på Portugal masse. :jepp:  Dessuten blir dere da fjorten til bords om jeg har
forstått rett, så da er alt i orden da jo, søte bussda-barn. :tommelopp: Håper at gjestene synger sang for deg.

Hi-hi, søt du liksom. :rodme:

Vi blir vel 14 hvis Herr Aldri får tid til å sitte til bords. :skratte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...