Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet
Akkurat nå, Loki Laufeyson skrev:

Hm, er det sånn hemmelig skrift her eller? :fnise:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med dagen, Aldri :nordvesta:

• Liker 2
Gjest Catalina Culès
Skrevet
Akkurat nå, Aldrisur skrev:

Hm, er det sånn hemmelig skrift her eller? :fnise:

Nei, bilde ville ikke komme :PPrøver igjen :)

nedlasting.jpg

Skrevet
1 minutt siden, FruN skrev:

Gratulerer med dagen, Aldri :nordvesta:

Tusen takk søte FruN. :rodmer:

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Loki Laufeyson skrev:

Nei, bilde ville ikke komme :PPrøver igjen :)

nedlasting.jpg

Hipp hipp godis til meg fra deg? Tusen takk Loki :klem1:

• Liker 1
Skrevet

Jeg har fortsatt et handlenett fra ICA

• Liker 1
Gjest Catalina Culès
Skrevet
2 minutter siden, Aldrisur skrev:

Hipp hipp godis til meg fra deg? Tusen takk Loki :klem1:

Ja, du må jo ha bursdagsmuffins. :klem1:

Skrevet

Dere er kjempesnille. :nori:

Skrevet
38 minutter siden, Lille Lerke skrev:

Gratulerer med dagen, til Ballongførersken. 

BallongFORførersken mener du vel kanskje? :lur: 

• Liker 1
Skrevet

Direkte inne fra New York. Jeg har spist en helt fantastisk treretters middag på Russian Tea Room og er litt i himmelen. I morgen er det meldt vanvittige mengder regn og en skikkelig høststorm her, så jeg må finne på noen innendørs aktiviteter. Men utrolig kult å være her!

• Liker 3
Gjest Winza
Skrevet
2 minutter siden, Fantastica skrev:

Direkte inne fra New York. Jeg har spist en helt fantastisk treretters middag på Russian Tea Room og er litt i himmelen. I morgen er det meldt vanvittige mengder regn og en skikkelig høststorm her, så jeg må finne på noen innendørs aktiviteter. Men utrolig kult å være her!

Så flott å høre at du har det bra :)

Gjest Winza
Skrevet

Gratulerer med dagen @Aldrisur :hoppe: Du er en fantastisk bruker og ikke minst en fantastisk dame, du lyser opp forumet ved din tilstedeværelse :) Kg ville aldri vært det samme uten deg, du er en fantastisk venn :klem1:

Skrevet

Jeg er sulten, å så har jeg vært våken i over et døgn

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Severus skrev:

Jeg er sulten, å så har jeg vært våken i over et døgn

Sende Severus til seng, hun må være stupeferdig.  

• Liker 3
Skrevet
23 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

BallongFORførersken mener du vel kanskje? :lur: 

:essen2: :sjenert:

7 minutter siden, Fantastica skrev:

Wow! Kjenner jeg duften av det store utland? Så hyggelig at du tar deg tid til å besøke oss her i *gamlelandet* F.

Kos deg masse videre!:klemmer:

2 minutter siden, Winza/Jacklost skrev:

Gratulerer med dagen @Aldrisur :hoppe: Du er en fantastisk bruker og ikke minst en fantastisk dame, du lyser opp forumet ved din tilstedeværelse :) Kg ville aldri vært det samme uten deg, du er en fantastisk venn :klem1:

Tusen hjertlig takk Winza. :smilyblomst: (Hm..jeg lyser nok ikke opp for alle her inne, men takk allikevel,) 

• Liker 2
Skrevet
17 minutter siden, Aldrisur skrev:

(Hm..jeg lyser nok ikke opp for alle her inne, men takk allikevel,) 

Kanskje det er litt opplysing hun trenger hun med sikkelet på vinduet? :skratte: (og nye tråden i dag.) :daane: 

• Liker 4
Skrevet
3 minutter siden, Lille Lerke skrev:

Kanskje det er litt opplysing hun trenger hun med sikkelet på vinduet? :skratte: (og nye tråden i dag.) :daane: 

Nå måtte jeg kikke etter hvilken tråd du mente. Og herreminpysjamas sier nå jeg bare. Veldig spesielt tilfelle, om jeg kan si det sånn. Plaprer i vei på dårlig norsk, misforstår og provoserer. :regler:Holde seg langt unna den tråden merker jeg, og sitte på tastefingeren så den ikke løper løpsk. :hoho:

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Aldrisur skrev:

Nå måtte jeg kikke etter hvilken tråd du mente. Og herreminpysjamas sier nå jeg bare. Veldig spesielt tilfelle, om jeg kan si det sånn. Plaprer i vei på dårlig norsk, misforstår og provoserer. :regler:Holde seg langt unna den tråden merker jeg, og sitte på tastefingeren så den ikke løper løpsk. :hoho:

:skratte: 

• Liker 4
Skrevet
Akkurat nå, Lille Lerke skrev:

:skratte: 

Jammen altså, det er ikke bra for blodtrykket mitt å lese det som står der engang. :alice:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...