Severus Skrevet 12. mai 2017 #22061 Skrevet 12. mai 2017 Akkurat nå, Lille Lerke skrev: Handlelapper hjelper lite, når butikkhyllene frister med; kjekt å ha og kan sikkert brukes en vakker dag ting. Kanskje ingen andre lar seg friste av utenforhandlelappen saker og ting? Fin jente og overdel @Severus Bilde av deg er da ikke spam. Nå er hun bare i sort hvitt (på profilbildet, altså.) Snakket om Bjørnar Moxnes
Hoppetaujenta Skrevet 12. mai 2017 #22062 Skrevet 12. mai 2017 Jeg så programmet om Nelvik som lekte kjæresten til Moxnes. Visstnok mange som faller som fluer for han og Nelvik var veldig populær på lesbe-treffsted. Verden er i grunnen full av vakre mennesker som kan ...falles for. Vedder på at noen i dette sekund falt for både Severus og Winza. 1 time siden, Winza/Jacklost skrev: Tok du en is? Har reist til Lillestrøm siden søster skal konfirmeres. Jeg fikk en god is av deg ja. Ha en veldig hyggelig tur og fest da. Hils fra "tante Hoppe"! 1
Gjest Winza Skrevet 12. mai 2017 #22064 Skrevet 12. mai 2017 41 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Jeg så programmet om Nelvik som lekte kjæresten til Moxnes. Visstnok mange som faller som fluer for han og Nelvik var veldig populær på lesbe-treffsted. Verden er i grunnen full av vakre mennesker som kan ...falles for. Vedder på at noen i dette sekund falt for både Severus og Winza. Jeg fikk en god is av deg ja. Ha en veldig hyggelig tur og fest da. Hils fra "tante Hoppe"! Tror ikke jeg hadde hatt sjangs på Fiona (i troll form) engang
Severus Skrevet 12. mai 2017 #22065 Skrevet 12. mai 2017 2 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Jeg så programmet om Nelvik som lekte kjæresten til Moxnes. Visstnok mange som faller som fluer for han og Nelvik var veldig populær på lesbe-treffsted. Verden er i grunnen full av vakre mennesker som kan ...falles for. Vedder på at noen i dette sekund falt for både Severus og Winza. Jeg fikk en god is av deg ja. Ha en veldig hyggelig tur og fest da. Hils fra "tante Hoppe"! Han er jo ikke stygg å se på akkurat 2
Severus Skrevet 12. mai 2017 #22067 Skrevet 12. mai 2017 Men Severus er beviset på at damer på ytre venstre er schtøgge
Hoppetaujenta Skrevet 12. mai 2017 #22068 Skrevet 12. mai 2017 4 timer siden, Winza/Jacklost skrev: Tror ikke jeg hadde hatt sjangs på Fiona (i troll form) engang Tull og vissvass! Du må ut og bli kjent med folk vettu.....det kommer ingen og ringer på døra di om de ikke vet at du er der. De kommer ikke på min dør heller, så er det sagt. 2 timer siden, Severus skrev: Han er jo ikke stygg å se på akkurat Er jo ikke det direkte. Jeg fikk ikke vondt i øynene av det. 28 minutter siden, Severus skrev: Men Severus er beviset på at damer på ytre venstre er schtøgge ...og sånn eksakt hvor mange ganger skal vi si til deg at du er søt? SØT! SØT! SØT! 1
Severus Skrevet 12. mai 2017 #22069 Skrevet 12. mai 2017 Nå skal jeg slutte men se hvem jeg traff idag 2
Lille Lerke Skrevet 12. mai 2017 #22071 Skrevet 12. mai 2017 Etter påminnelse fra @Severus i går om at Troika er godt, prøvesmakte jeg en hel Troika Og mye rart kom hjem i posene i dag. Huskelisten ble glemt hjemme 3
Aldrisur Skrevet 12. mai 2017 Forfatter #22074 Skrevet 12. mai 2017 5 timer siden, mia83 skrev: Så fin Severus! God handlerunde Aldrisur! Takk for det Miamor! Det ble både sko, bukser og mascara på meg + masse mat selvfølgelig. 3 timer siden, Severus skrev: Men Severus er beviset på at damer på ytre venstre er schtøgge For noe tullball, visvas og pølsevev! 3 timer siden, Severus skrev: Nå skal jeg slutte men se hvem jeg traff idag Jeg tror jammen du er i ferd med å skape en ny trend jeg! Stilig er du! 1 time siden, Lille Lerke skrev: Etter påminnelse fra @Severus i går om at Troika er godt, prøvesmakte jeg en hel Troika Og mye rart kom hjem i posene i dag. Huskelisten ble glemt hjemme En heeel Troika? Gubbeverremegvæl som bestemoren min pleide å si. ----------------------------- Dagen i dag har vært fin, rotete, masse vennlig mennesker, jeg har bursdag og så har jeg fått betennelse i høyre musearm. Det er veldig vondt og hemmer meg i alt jeg har å gjøre. Nå taster jeg med tre fingre og det går megatreigt å skrive. Her har dere en helgelåt fra meg med ønske om en god helg. @Rumlesitt bilde falt ut av siteringen min, men Goood helg til deg også Rumlemor. Blomstene var nydelige og pyntet så fint opp i ballongen. 2
Hoppetaujenta Skrevet 12. mai 2017 #22075 Skrevet 12. mai 2017 Hææ? Har du bussda? Grattulerer da Aldri....hvis du ikke bare tuller asså? *lett forfjamset* 1
Aldrisur Skrevet 12. mai 2017 Forfatter #22076 Skrevet 12. mai 2017 2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Hææ? Har du bussda? Grattulerer da Aldri....hvis du ikke bare tuller asså? *lett forfjamset* Sempesøt engel og fin sang. Jeg tuller ikke asså. 1
Lille Lerke Skrevet 12. mai 2017 #22078 Skrevet 12. mai 2017 Gratulerer med dagen, til Ballongførersken. Bursdagssangen synges trådstemt. 3
Gjest Catalina Culès Skrevet 12. mai 2017 #22079 Skrevet 12. mai 2017 (endret) Endret 12. mai 2017 av Catalina Culès
Aldrisur Skrevet 12. mai 2017 Forfatter #22080 Skrevet 12. mai 2017 2 minutter siden, Severus skrev: Gratulerer med dagen her er et handlenett Tusen takk! Akkurat hva jeg trengte. 1 minutt siden, Lille Lerke skrev: Gratulerer med dagen, til Ballongførersken. Bursdagssangen synges trådstemt. Tusen takk for nydelig Lerkesang. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå