Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet
3 minutter siden, Rumle skrev:

Jeg ogsaa! :ninuskapus:  Men, jeg har igrunnen masse farger allerede, og humler! :alice: Verre med varmen .. 

Det er kanskje bedre vær hos deg om dagen enn her, Våknet til snø og ganske kaldt i dag. Det er uvant for oss østlendinger 11. mai. :PMen på lørdag blir det varmere. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
9 minutter siden, Aldrisur skrev:

Det er kanskje bedre vær hos deg om dagen enn her, Våknet til snø og ganske kaldt i dag. Det er uvant for oss østlendinger 11. mai. :PMen på lørdag blir det varmere. 

Huff, er det sant_! :blink: 

Er ganske kaldt her naa, men vi har jo hatt en uke med knallvaer og 18/21 grader naa, og da har alt skutt i vaeret og masse blomstret.

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Rumle skrev:

Huff, er det sant_! :blink: 

Er ganske kaldt her naa, men vi har jo hatt en uke med knallvaer og 18/21 grader naa, og da har alt skutt i vaeret og masse blomstret.

Jaja, sånn er det i dette landet, litt vær her og litt vær der - og sånn er det. :laugh:

Nå er det skikkelig jodling på MGP. Jodling er fint det. :nori:

• Liker 1
Skrevet

Ogsaa er det mulig at noen :ninja: har blitt litt revet med, og plantet ut alle pelargonia osv .. Fort gjort! :P

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Aldrisur skrev:

Jaja, sånn er det i dette landet, litt vær her og litt vær der - og sånn er det. :laugh:

Nå er det skikkelig jodling på MGP. Jodling er fint det. :nori:

Ja, ikke sant. Er det norsk finale_

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Rumle skrev:

Ogsaa er det mulig at noen :ninja: har blitt litt revet med, og plantet ut alle pelargonia osv .. Fort gjort! :P

Har du? :sjokk:

Jeg hadde en gartner her om dagen, han kikket på rosene mine og ristet på hodet :grinele:

• Liker 1
Skrevet

Jeg leste om flaggermus/klisset i en traad du skrev i her foer i dag aldri :blink: Hvordan i alle dager fant dere ut at det var det_! Jeg hadde doedd! :fnise:

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Rumle skrev:

Ja, ikke sant. Er det norsk finale_

Norsk finale du liksom. :hoho:

Er bare semifinale, så får vi se om Norge kommer med i finalen da vettu. :ler:

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Aldrisur skrev:

Har du? :sjokk:

Jeg hadde en gartner her om dagen, han kikket på rosene mine og ristet på hodet :grinele:

Ja, jeg er vill og gal :laugh: Har vaert 1 grad om natten her de siste nettene, saa jeg gamler litt, men det gaar fint enn saa lenge. 

Aah_ Hvorfor_ :laugh:

Skrevet

Norsk finale du liksom. :hoho:

Er bare semifinale, så får vi se om Norge kommer med i finalen da vettu. :ler:

Aah jammen jeg falt av lasset i den perioden de hadde alle de latterlige delfinalene og semifinalene og whatnot! Har ikke klart aa se det siden! :laugh:

• Liker 1
Skrevet

Jeg leste om flaggermus/klisset i en traad du skrev i her foer i dag aldri :blink: Hvordan i alle dager fant dere ut at det var det_! Jeg hadde doedd! :fnise:

Jeg holdt på å dø!

Først så la jeg merke til klisset på vinduet, deretter begynte jeg å høre sånne merkelige pipelyder på natta. Det var så ekkelt atte. 

Plutselig en dag så forsvant de av se selv. Heldigvis. :takke:

• Liker 1
Skrevet

Jeg holdt på å dø!

Først så la jeg merke til klisset på vinduet, deretter begynte jeg å høre sånne merkelige pipelyder på natta. Det var så ekkelt atte. 

Plutselig en dag så forsvant de av se selv. Heldigvis. :takke:

Herregud! :blink: Men, saa du at det var flaggermus, eller var det noe Herr Aldri beroliget deg med at det heeeelt  sikkert var_! :grinele:

Skrevet

Aah jammen jeg falt av lasset i den perioden de hadde alle de latterlige delfinalene og semifinalene og whatnot! Har ikke klart aa se det siden! :laugh:

Jeg synes hele konkurransen er helt grusom  - egentlig - men må få med meg litt allikevel. :haar: Huff jeg gremmes av meg selv.

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes hele konkurransen er helt grusom  - egentlig - men må få med meg litt allikevel. :haar: Huff jeg gremmes av meg selv.

Enig, jeg forstaar deg godt egentlig! Var bare jeg som plutselig fikk fnatt av alle de finalene og ikke orket mer! :laugh:

• Liker 1
Skrevet

Herregud! :blink: Men, saa du at det var flaggermus, eller var det noe Herr Aldri beroliget deg med at det heeeelt  sikkert var_! :grinele:

Jeg både så og hørte dem etter hvert ja. Husker ikke hva Herr Aldri sa jeg. :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Jeg både så og hørte dem etter hvert ja. Husker ikke hva Herr Aldri sa jeg. :fnise:

:laugh: Ok godt. Han var vel opptatt paa kjoekkenet :grinele:

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Rumle skrev:

Enig, jeg forstaar deg godt egentlig! Var bare jeg som plutselig fikk fnatt av alle de finalene og ikke orket mer! :laugh:

Jeg forstår deg også. :nori:

• Liker 1
Skrevet

Jeg forstår deg også. :nori:

:nori:

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Rumle skrev:

:laugh: Ok godt. Han var vel opptatt paa kjoekkenet :grinele:

Ja, det har han alltid vært. :hoho:

• Liker 1
Skrevet

Ja, det har han alltid vært. :hoho:

:laugh: Bra det da!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...